Ninja'mı Teslim Aldım, İlk Fotoğraflar

Katılım
25 Eyl 2008
Mesajlar
781
Güle güle kullan, kaza bela senden uzak olur umarım.
Bu arada kediye bittim ya çok iyi. :mrgreen:
Keşke bana da biyerlerden çıksa şöyle motosiklet, kıskananı çok olur (benim gibi) bi nazar boncuğu falan tak bence bi süre.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2009
Mesajlar
295
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
motorun rodajda 600km e kadar ısınması normal hatta alev alabılır ama radyotor suyuna dıkkat et
 
Katılım
2 Kas 2010
Mesajlar
457
Hayırlı olsun fakat ninja daki o farlar 90lardan fırlamış gibi birde o gösterge paneli Ford Taunus gibi Kawasaki çook geriden geliyor.::miiz1::
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
konu hortlamış :)

o motor şu anda satılık.

gösterge tasarımı gerçekten kötü, zzr250'in kiler bile daha güzel.

farlar o kadarda kötü değil yaf :p aydınlatması mukemmel :cat:
 
Katılım
2 Kas 2010
Mesajlar
457
overcloudPeki neden satılık motor yükseltmek içinmi başka bi sebepten mi ::gozluk::
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst