- Katılım
- 17 Ara 2006
- Mesajlar
- 1,741
maç biletleri ne kadar? kombine varmı?
izleyici olarak gelmeye çalışacağım
oynamak isterdim boyum iyide kilodan dolayı zıplayamıyom:queen:
Coşkun sende o boy varken zıplamana gerek yok pota altında bekle yeter sana gelen
topları çembere bırak yeterli fark olur maçta vallaa