[MT İstanbul] Basketbol Maçı 07.09.2007 Cuma Saat:19:00

Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
baktım olmadı, kıdemli hakem olaraktan çalarım sana bi teknik, bi de diskalifiye... tamamdır

hayda olmadı bende maçta arıza çıkartırım :queen: artık 3 mt maçı cezamı yazarsınız bilmiyorum :queen: pet şişeler basket ayakkabıları havada uçuşacak çünkü :queen: olmadı bi gün yanına gelirim hadi gezelm falan çat benzini bitiriim tabi benim benzin bitmeden senin motorun kaploları çıkıp kafası karışmassa :queen:

bakıyorum şarköy tayfasından bi sen bide pınar bana yüklenmiyosunuz sizi gidi şarköy zedeler :queen: kuyuk acısı olan abiler ablalar sizi :queen:

25 kere güncel bi konu bu :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ekledim bile listeye artık geleceksin demekki

arkadaşlar oynamak isteyen bende oynicam desin ona göre kımrızıya boyuyacam :queen:
 
Katılım
13 Ağu 2007
Mesajlar
2
Bende geliyorum, benimle boy ölçüşebilecek varmı aranızda merak ediyorum doğrusu:)))))))
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bak ekliyorum listeye sen yeni üysein buda ilk mesajın bizim toplantılarımıza gelmeyen kıvıranlara ceza vardır ona göre :queen:
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
maç biletleri ne kadar? kombine varmı?

izleyici olarak gelmeye çalışacağım

oynamak isterdim boyum iyide kilodan dolayı zıplayamıyom:queen:
 
Katılım
22 Tem 2007
Mesajlar
97
Arkadaşlar zuhalle boy ölçüşmeye kalkmayın bence, kendisi lig basketbolcusudur, alır ifadenizi...
semihciğim böylelikle east takımının maçı kazanacağı kesinleşti, o nedenle maç sonu bize ne ısmarlayacağınızı hesaplasanız iyi olur... :wiinkk:
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hiç bişey çünkü maç sonunda biz kazanmış olacaz :queen: ben anlamam lig basketbolcusu falan...
bende lig basketbolcusuydum genç ve yıldız takımlarda gerçi ama olsun :queen:

bud emek oluyoki zuhals senin arkadaşın... adammı topluyon :queen: kokrtun demi

jordanı getirirm esk antrenörümü getiriim bide kerem gönlümü getiririm bu iş tamm :queen: :bounce:
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
alayınızı tek ellen yenerim ben yaavv:p:p Oynarkene korumaları kaskları çıkartacakmıyız:silent: Güvenli Basketbol:mrgreen:
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aslanım muzaffer abim :queen: yürü be abim bz ikimiz oluruz bu uzun koyulaciverti şu şikeci hakemi birde basketbolcu aplamızın alırız ifadesini
 
Katılım
6 Ağu 2007
Mesajlar
162
1,86 cm yim ben....eskiden fenerbahçe, lise takımı, mvp ve moda genç te oynadım....
 
Katılım
22 Tem 2007
Mesajlar
97
basketbolcu bizde, hakem bizde, üstelik evsahibiyiz, yetmezse federasyonuda bağlarız... sende hala kazanıcaz diyosun. bence Muzaffer abinin önerisini dikkate alın korumalıklarınızla falan oynayın, fena hırpalancanız çünkü, topu göremiceniz :queen::queen::queen:
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yoooook artık! :queen:

sahada görücez abicim sahada. sen öyle san büyük konuştuğuna pişman olacan :queen:

ee çamur sen oynamıyonmu... yaş tutsa rakip olarak bile oynamış olabiriz dicektimde yaş tutmuyo sanırım :)
 
Katılım
6 Ağu 2007
Mesajlar
162
yaş 21....nie tutmasın ki ???erken bıraktım basketbolu şu an futbol oynuorum maltepe üni de :)
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
vay beh isim neydi mvp döneminde belki karşılaşmışızdır ozaman...

sen oynamıyonmu derken bizim mt maçında oynamıyomusun ..
 
Katılım
6 Ağu 2007
Mesajlar
162
ali çamur....fenerbahçe nin hocalarından semih (top sakallı )onunla beraber gelmiş kısa sürede bırakmıştım...yaklaşık 5 sene oldu...oraya gelebileceğimden bile tam emin deilim açıkçası....ümraniyede çalışıorum...7.30 ta paydos...araç yok...belki bu hafta içinde zealsun alcam ama acemiyim....alırsam belki gelebilirm...ve ya artçı olunuuurrr :)
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dur bakalım senin için bişiler yapmaya çalılşalım :)
 
Katılım
6 Ağu 2007
Mesajlar
162
perşembe haber veririm ben motoru aldım geliorum die....sen yinede bakarsan sevinirim:D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst