- Katılım
- 23 May 2007
- Mesajlar
- 1,070
- Konu Yazar
- #61
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
baktım olmadı, kıdemli hakem olaraktan çalarım sana bi teknik, bi de diskalifiye... tamamdır
hayda olmadı bende maçta arıza çıkartırım :queen: artık 3 mt maçı cezamı yazarsınız bilmiyorum :queen: pet şişeler basket ayakkabıları havada uçuşacak çünkü :queen: olmadı bi gün yanına gelirim hadi gezelm falan çat benzini bitiriim tabi benim benzin bitmeden senin motorun kaploları çıkıp kafası karışmassa :queen:
bakıyorum şarköy tayfasından bi sen bide pınar bana yüklenmiyosunuz sizi gidi şarköy zedeler :queen: kuyuk acısı olan abiler ablalar sizi :queen:
25 kere güncel bi konu bu :queen:
Son düzenleme: