- Katılım
- 16 Nis 2006
- Mesajlar
- 943
yaw o gün kuzenim nişanlanıyormuş maçta oynıyamıycaz doğal olarak ama geç te olsa aranıza katılmak niyetindeyim
Ben , Zuhals ve Koyulacivert..
çok zevkli olacakk:queen::queen::queen:
yaw o gün kuzenim nişanlanıyormuş maçta oynıyamıycaz doğal olarak ama geç te olsa aranıza katılmak niyetindeyim
şşşttt böle ağzımı sulandırdınız benim yahu...Gelsim mi acep![]()
Koca okyanusların uslandıramadığı adamı Devlet Demir Yolları çökertti :mrgreen:
sPORTSoFFICER arkadaşın boyu uzun ama tam olarak cüsseyi bilemiyoruz.. Fakat arslanfb kapı gibi ben şahidim.. :mrgreen: Sakata gelecek gül gibi Muzaffer abim :mrgreen:
sportsofficeri yerim ben:queen: gerisini bilmem
aslında muzaffer abimi tcdd de çökertemedi :queen: oda belediyenin gazabına uğradı sen başka partiye oy verirsen böle olur işte
metalgod: beni kırmızı yapmışın da ben oynamıycam,zaten büyük ihtimalle geç geleceğim:cat:
tamamdır abine bilim cidden oynican sandım :queen:
hayda olmadı bende maçta arıza çıkartırım :queen: artık 3 mt maçı cezamı yazarsınız bilmiyorum :queen: pet şişeler basket ayakkabıları havada uçuşacak çünkü :queen: olmadı bi gün yanına gelirim hadi gezelm falan çat benzini bitiriim tabi benim benzin bitmeden senin motorun kaploları çıkıp kafası karışmassa :queen:
bakıyorum şarköy tayfasından bi sen bide pınar bana yüklenmiyosunuz sizi gidi şarköy zedeler :queen: kuyuk acısı olan abiler ablalar sizi :queen:
25 kere güncel bi konu bu :queen:
Semih nerde benim gidon üstad..
Hadi benzini artık gözden çıkardıkta gidon olmazsa olmaz biber gazına boğarım seni vallaaa.. Hem suçlu hem güçlü bi de sataşıyo utanmadan. Almadınmı aslanım sen tavlada dersini hı?:queen:
Pınar nerelerdesin,siteye bir girip bir kayboluyorsun,sende brandamı var yanmıyan vede satıyomusun:silent:
bugün kuleli bir istavrit yaptı ki sorma 6 lı 7 li 8 li aldığım oldu.1 saatte 2 kiloya yakın aldım çocukların rızkı çıktı bugünde
Semih nerde benim gidon üstad..
Hadi benzini artık gözden çıkardıkta gidon olmazsa olmaz biber gazına boğarım seni vallaaa.. Hem suçlu hem güçlü bi de sataşıyo utanmadan. Almadınmı aslanım sen tavlada dersini hı?
vay beh
bi organize olupta balığa gidemedik be abim
yaf :queen: en karıştırıyon tavlayı sıkıyosa baskette gel hesaplaşalım tosunum{aslanıma karşılık olsun}![]()
Pınarr;797325' Alıntı:tavlada yendim artık oynamam zaten seninle
gel motorlarla kapışalım sıkıyosa canım benim
hem benim gidon nerde :queen:
Durman hata Akınım Kobe Brayntım.. Kop gel bu cuma.. ::148::
ooo kapışmak istiyosunistersen şarköy yolunda istersen uludağ tırmanışında.. şöle adam akıllı virajlı bi yolda kapışalım bana farkkoymaz...
sende 250lik komet olsun bende frensiz kanuni cheeta...
keşke düz yolda yardırmayı beceren herkes iyi pilot olabilse..:queen:
ooo kapışmak istiyosunistersen şarköy yolunda istersen uludağ tırmanışında.. şöle adam akıllı virajlı bi yolda kapışalım bana farkkoymaz...
sende 250lik komet olsun bende frensiz kanuni cheeta...
keşke düz yolda yardırmayı beceren herkes iyi pilot olabilse..:queen: