[MT İstanbul] Basketbol Maçı 07.09.2007 Cuma Saat:19:00

Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
943
yaw o gün kuzenim nişanlanıyormuş maçta oynıyamıycaz doğal olarak ama geç te olsa aranıza katılmak niyetindeyim
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben , Zuhals ve Koyulacivert..
çok zevkli olacakk:queen::queen::queen:

size höt diyom başkada bişi demiyom :queen:

bı kadar bencillik olmas yahu :queen:

takımlar eşit olcek valla cılgar çıkartırım :queen:

en kötü benzin bitiririm :queen:

yaw o gün kuzenim nişanlanıyormuş maçta oynıyamıycaz doğal olarak ama geç te olsa aranıza katılmak niyetindeyim

Allah bi yastıkta kocatsın darısı bizim başımıza :queen:
sağlık olsun :) bekliyoruz cıbıfçı baba :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
metalgod: beni kırmızı yapmışın da ben oynamıycam,zaten büyük ihtimalle geç geleceğim:cat:
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Koca okyanusların uslandıramadığı adamı Devlet Demir Yolları çökertti :mrgreen:

sPORTSoFFICER arkadaşın boyu uzun ama tam olarak cüsseyi bilemiyoruz.. Fakat arslanfb kapı gibi ben şahidim.. :mrgreen: Sakata gelecek gül gibi Muzaffer abim :mrgreen:

Ben soracam size demiryollarını belediye asfalt işlerini:silent: Ne kaldı ki şunun şurasında Cumaya:pr: Yidim sizi, çin işi kask ile sakın oyuna gelmeyin paralanır sonra:p

sportsofficeri yerim ben :) :queen: gerisini bilmem

aslında muzaffer abimi tcdd de çökertemedi :queen: oda belediyenin gazabına uğradı sen başka partiye oy verirsen böle olur işte

Heheheh, yidim yidim siziii:p
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
219
budur işte
aylardır açmak istediğim konu başlığı !

geçen buluşmada ErTech le MT basket takımı kurmanın vakti geldiğine karar vermiştik demek ki bizden hızlılar varmış.

takımı oturtalım, diğer motor siteleriyle maç alırız : )

dişçiden sonra yetişmeye çalışıcam yetişemezsem de seyirci olarak desteklerim.
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
hayda olmadı bende maçta arıza çıkartırım :queen: artık 3 mt maçı cezamı yazarsınız bilmiyorum :queen: pet şişeler basket ayakkabıları havada uçuşacak çünkü :queen: olmadı bi gün yanına gelirim hadi gezelm falan çat benzini bitiriim tabi benim benzin bitmeden senin motorun kaploları çıkıp kafası karışmassa :queen:

bakıyorum şarköy tayfasından bi sen bide pınar bana yüklenmiyosunuz sizi gidi şarköy zedeler :queen: kuyuk acısı olan abiler ablalar sizi :queen:

25 kere güncel bi konu bu :queen:

Semih nerde benim gidon üstad..
Hadi benzini artık gözden çıkardıkta gidon olmazsa olmaz biber gazına boğarım seni vallaaa.. Hem suçlu hem güçlü bi de sataşıyo utanmadan. Almadınmı aslanım sen tavlada dersini hı?:queen:
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
524
Semih nerde benim gidon üstad..
Hadi benzini artık gözden çıkardıkta gidon olmazsa olmaz biber gazına boğarım seni vallaaa.. Hem suçlu hem güçlü bi de sataşıyo utanmadan. Almadınmı aslanım sen tavlada dersini hı?:queen:

Pınar nerelerdesin,siteye bir girip bir kayboluyorsun,sende brandamı var yanmıyan vede satıyomusun:silent:
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bugün kuleli bir istavrit yaptı ki sorma 6 lı 7 li 8 li aldığım oldu.1 saatte 2 kiloya yakın aldım çocukların rızkı çıktı bugünde

vay beh :)
bi organize olupta balığa gidemedik be abim :)

Semih nerde benim gidon üstad..
Hadi benzini artık gözden çıkardıkta gidon olmazsa olmaz biber gazına boğarım seni vallaaa.. Hem suçlu hem güçlü bi de sataşıyo utanmadan. Almadınmı aslanım sen tavlada dersini hı?

yaf :queen: en karıştırıyon tavlayı sıkıyosa baskette gel hesaplaşalım tosunum{aslanıma karşılık olsun} :p
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
vay beh :)
bi organize olupta balığa gidemedik be abim :)



yaf :queen: en karıştırıyon tavlayı sıkıyosa baskette gel hesaplaşalım tosunum{aslanıma karşılık olsun} :p

tavlada yendim artık oynamam zaten seninle :)
gel motorlarla kapışalım sıkıyosa canım benim :D

hem benim gidon nerde :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Pınarr;797325' Alıntı:
tavlada yendim artık oynamam zaten seninle :)
gel motorlarla kapışalım sıkıyosa canım benim :D

hem benim gidon nerde :queen:

ooo kapışmak istiyosun :) istersen şarköy yolunda istersen uludağ tırmanışında.. şöle adam akıllı virajlı bi yolda kapışalım bana farkkoymaz...
sende 250lik komet olsun bende frensiz kanuni cheeta...

keşke düz yolda yardırmayı beceren herkes iyi pilot olabilse..:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Ağu 2007
Mesajlar
18
Arkadaşlar bende gelmek istiyorum.M.Köyden gelen varmı benide alabilir mi?
Oyuncu olmak istiyorum...
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Son düzenleme:
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Durman hata Akınım Kobe Brayntım.. Kop gel bu cuma.. ::148::

Durmalıyım yahu kendimi zor tutuyorum zaten...Maddi durumlarımı biraz kurtarmam lazım kesinlikle.Birazıcık motoruma bakmam lazım ve eksiklerimi tamamlamam lazım...Geziler beni biraz yıprattı :mrgreen: Eee malum öğrenci adamız :cherry:

ooo kapışmak istiyosun :) istersen şarköy yolunda istersen uludağ tırmanışında.. şöle adam akıllı virajlı bi yolda kapışalım bana farkkoymaz...
sende 250lik komet olsun bende frensiz kanuni cheeta...

keşke düz yolda yardırmayı beceren herkes iyi pilot olabilse..:queen:

oooo bahisleri görelim buna karşı artk bahisli bir kalkış bekliyorum...:queen::queen::queen:
Ben açabilir miyim bahisleri...:mrgreen::mrgreen::mrgreen: Hodri meydan arkadaslar:mrgreen::mrgreen::mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
ooo kapışmak istiyosun :) istersen şarköy yolunda istersen uludağ tırmanışında.. şöle adam akıllı virajlı bi yolda kapışalım bana farkkoymaz...
sende 250lik komet olsun bende frensiz kanuni cheeta...

keşke düz yolda yardırmayı beceren herkes iyi pilot olabilse..:queen:

Allahıma şükürler olsun düz yolda yardırırım, benzinsiz yola çıkma huyum yoktur, korumalıklarımı pek eksik etmem, aynalarım var :D, hızda yaparım senide sollarım hadi bakalım nesine?
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kask takarım montum yırtılmamış olsaydı onuda giyerdim :p ama yenisini giyerim

ben crossçuyum aynaya ihtiyacım yok...

benzini arada bi unuturm ama yarışta unutucamı hiç sanmam

:queen: ay riyetten iç virajda dışa motoru yatırarak düşme gibide bi huyum yoktur :p

ne zaman kapışıyoruz nerde :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst