[MT İstanbul] Basketbol Maçı 07.09.2007 Cuma Saat:19:00

Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Dopu kim getiriyor? :cherry:
Spalding isterim... (çok iyi oynarım ya :p )
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
olum durbi kadroyu toparlayalım eksiğimiz top olsun :queen: ula bide oraya gidip top getirmeyi unutyomuşuz :queen:
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Bu işin sonu öyle gözüküyordu ondan yazdım :queen:
Olmadı bakkaldan 5 kat plastik top alırız artık :p
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
359
hıım gelsem şimdi yenileceksiniz... naapsak ki... o zaman geliyim ben:mrgreen:
yenmek için oynamıcam söz :queen: ekleyin benide 3 numara oynarım ben. ama siz şimdi benim boy uzun diye center oynatırsınız... neyse ya sorun değil :p
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Ya benim eksiklerim var yol hacırama harcayacaklarımı motora ve bana masraf yapmam gerek...Kalbim sizinle ama bedenim bursa'da olsa ii olacak...Gelmezsem eldiven alırım çünkü :) Bakalım çarşamba günü karar vereceğim...
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gelme ozman boşver bak bana gezmekten tozmaktan daha parçayı tekridağa götüremedim motosiklet alacam alamıyom :queen: eksikleini tamamla sen :)

hıım gelsem şimdi yenileceksiniz... naapsak ki... o zaman geliyim ben:mrgreen:
yenmek için oynamıcam söz :queen: ekleyin benide 3 numara oynarım ben. ama siz şimdi benim boy uzun diye center oynatırsınız... neyse ya sorun değil :p

inş rakip takımda oluruz dengimsin galiba :queen::cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
359
inş rakip takımda oluruz dengimsin galiba :queen::cat:[/QUOTE]

valla bilmem ki sen ne kadarsın ben 1.93 üm :mrgreen:

spor barış doştluk ve kardeşliktir :p bu arada milli takım litvanya ya fena yenildi. umarım almanya ve çek maçlarını alırız :pr:
 
Katılım
22 Tem 2007
Mesajlar
97
Dopu kim getiriyor? :cherry:
Spalding isterim... (çok iyi oynarım ya :p )

Top benden Görkemcim hem spalding hemde tam gameball kıvamında...

hıım gelsem şimdi yenileceksiniz... naapsak ki... o zaman geliyim ben:mrgreen:
yenmek için oynamıcam söz :queen: ekleyin benide 3 numara oynarım ben. ama siz şimdi benim boy uzun diye center oynatırsınız... neyse ya sorun değil :p

gel hocam gel, pickandroll den bol bol sayı bulurus
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Ohohoh bayağı bilen varmış ben bir adım geri mi atsam ne :mrgreen:
 
Katılım
23 May 2006
Mesajlar
121
yawww 7 sınde 2 gunlugune ankaraya gıdıcem kesın gelırdımm gıtmesem & artık ıkıncısıne kısmetse
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ohh ohh biz erhanı dikeriz ortaya muzaffer abiyide salarız :queen: set kurup sayıya ulaşırız savunmadada alan yaptıkmı tamam işte :queen:
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla bilmem ki sen ne kadarsın ben 1.93 üm :mrgreen:

spor barış doştluk ve kardeşliktir :p bu arada milli takım litvanya ya fena yenildi. umarım almanya ve çek maçlarını alırız :pr:


haha 1.89 da beni say :) 4 cm de fazla zıplicaz senden artık :queen:

öle bi hata yaparsanız keserim cezayı öldürücü 3 lüklerimle :wiinkk:

haha sen öyle san iri ler sabit dış oyuncular hareketli alan dediysek zone press yani ohoo :queen:

yawww 7 sınde 2 gunlugune ankaraya gıdıcem kesın gelırdımm gıtmesem & artık ıkıncısıne kısmetse

boşver beb babacım bu kadroyu oturtursak ne maçlar yaparız biz daha :queen:
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Ohohoh bayağı bilen varmış ben bir adım geri mi atsam ne :mrgreen:

valla alır bi uyku tulumu öyle gelirim...Sahilde serilir yatarım:mrgreen: ohh missler gibi serin serin..Sabahın ilk ışıkları ile erkenden uyanırım...

Ama rutubet artmaya başladı eldiven almam şart artık.Rahatsız oluyorum kullanırken.ve biraz daha eksiğim var :salut: Nedir öğrenci adamın çektiği yahu:salut:

Bu arada ben kısa kalıcam aranızda galiba zaten inceyim...verdiğim kilolar yüzünden 182cm 63kg :mrgreen: Ezersiniz siz beni..Seneye yaza gelin uleyn...Verdiklerimi aldıktan sora :) 12kg bu boru deil...Antremanlara tekrar başlıyorum allahın izniyle...
 
Son düzenleme:
Katılım
23 May 2006
Mesajlar
121
boşver beb babacım bu kadroyu oturtursak ne maçlar yaparız biz daha :queen:[/QUOTE]

benıde eklersınız artıkk o kadroyaaa bır mac eksık takıp ederım artık sızı:)
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ozman seni bu hafta bay geçiyoruz :queen:
 
Katılım
22 Tem 2007
Mesajlar
97
baktım olmadı, kıdemli hakem olaraktan çalarım sana bi teknik, bi de diskalifiye... tamamdır
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst