hıım gelsem şimdi yenileceksiniz... naapsak ki... o zaman geliyim ben:mrgreen:
yenmek için oynamıcam söz :queen: ekleyin benide 3 numara oynarım ben. ama siz şimdi benim boy uzun diye center oynatırsınız... neyse ya sorun değil![]()
Dopu kim getiriyor? :cherry:
Spalding isterim... (çok iyi oynarım ya)
hıım gelsem şimdi yenileceksiniz... naapsak ki... o zaman geliyim ben:mrgreen:
yenmek için oynamıcam söz :queen: ekleyin benide 3 numara oynarım ben. ama siz şimdi benim boy uzun diye center oynatırsınız... neyse ya sorun değil![]()
ohh ohh biz erhanı dikeriz ortaya muzaffer abiyide salarız :queen: set kurup sayıya ulaşırız savunmadada alan yaptıkmı tamam işte :queen:
valla bilmem ki sen ne kadarsın ben 1.93 üm :mrgreen:
spor barış doştluk ve kardeşliktirbu arada milli takım litvanya ya fena yenildi. umarım almanya ve çek maçlarını alırız
r:
öle bi hata yaparsanız keserim cezayı öldürücü 3 lüklerimle :wiinkk:
yawww 7 sınde 2 gunlugune ankaraya gıdıcem kesın gelırdımm gıtmesem & artık ıkıncısıne kısmetse
Ohohoh bayağı bilen varmış ben bir adım geri mi atsam ne :mrgreen: