[MT İstanbul] Basketbol Maçı 07.09.2007 Cuma Saat:19:00

Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
maç biletleri ne kadar? kombine varmı?

izleyici olarak gelmeye çalışacağım

oynamak isterdim boyum iyide kilodan dolayı zıplayamıyom:queen:

Coşkun sende o boy varken zıplamana gerek yok pota altında bekle yeter sana gelen
topları çembere bırak yeterli fark olur maçta vallaa
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
basketbolcu bizde, hakem bizde, üstelik evsahibiyiz, yetmezse federasyonuda bağlarız... sende hala kazanıcaz diyosun. bence Muzaffer abinin önerisini dikkate alın korumalıklarınızla falan oynayın, fena hırpalancanız çünkü, topu göremiceniz :queen::queen::queen:

Ben sizin pasketpoll diye oynadığınızı sabahları aç karnına kulaama damlatıyom yaavv:mrgreen: Konpile koruma geyinin yoksa karışmam:p
Abanmak serbestmi yaavv:silent:
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
farketmez orda görüşürüz coşkun önemli olan aynı ortamda olmak :cat:
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
962
Ben sizin pasketpoll diye oynadığınızı sabahları aç karnına kulaama damlatıyom yaavv:mrgreen: Konpile koruma geyinin yoksa karışmam:p
Abanmak serbestmi yaavv:silent:

Abi sen o dirsekle oynayabilecek misin? :silent:

Bide 1.90'lık adamlara kafa tutuyosun.. Sonra alamıycaz seni milletin elinden.. :mrgreen:

farketmez orda görüşürüz coşkun önemli olan aynı ortamda olmak :cat:

Üstad saygılar.. Maltepe'den erken kaçtın Caddebostan'da görüşmek üzere..:wiinkk:
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
Eşim ve kızımı bırakıp gelmiştim ALMİNA(kızım) ateşi vardı aklım onda kalmıştı
tencere o yüzden fazla duramamıştım ama cuma akşamı her türlü takılırız.Basket maçı var hee tam da boyuma göre heee :p:p:queen:
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arslanfb abim oynicanmı seyretcenmi ben çözemedim

tencerem muzaffer abime bişi olmas o oynar :D koskoca geminin sübap ayarının yapan adam o kocam pistonların üzerine çıkıp :queen:
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
962
arslanfb abim oynicanmı seyretcenmi ben çözemedim

tencerem muzaffer abime bişi olmas o oynar :D koskoca geminin sübap ayarının yapan adam o kocam pistonların üzerine çıkıp :queen:

Koca okyanusların uslandıramadığı adamı Devlet Demir Yolları çökertti :mrgreen:

sPORTSoFFICER arkadaşın boyu uzun ama tam olarak cüsseyi bilemiyoruz.. Fakat arslanfb kapı gibi ben şahidim.. :mrgreen: Sakata gelecek gül gibi Muzaffer abim :mrgreen:
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sportsofficeri yerim ben :) :queen: gerisini bilmem

aslında muzaffer abimi tcdd de çökertemedi :queen: oda belediyenin gazabına uğradı sen başka partiye oy verirsen böle olur işte
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
arslanfb abim oynicanmı seyretcenmi ben çözemedim

tencerem muzaffer abime bişi olmas o oynar :D koskoca geminin sübap ayarının yapan adam o kocam pistonların üzerine çıkıp :queen:

ahada ben o sahaya girim varya alean Iverson gibim valla oynarım boy olsa
KOBE veya Ş-ONEIL vaziyetleri:p:p
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
962
Benim boy o kadar uzun değil, 1.78 cm, cüssede kalın değil, ama bilek var mesafe tanımıyor :cherry:

Bi ara 1,90 lar falan geçti muhabbette karıştırdık..:)

Yalnız bu kadar iddialı laflar varken ortada ben oynamıyorum.. Bahis tezgahı açıcam daha karlı gibi :mrgreen:

Bahisler açılmıştır elleri görelim :mrgreen:
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kendime oynuyom ben bencil adamım

biz ne iversonlar gördük arslanfb abim :queen: hey gidi gençliğim heyyy
 
Katılım
13 Ağu 2007
Mesajlar
2
Ne demek gelmemek yavvvvvvvvv.

bak ekliyorum listeye sen yeni üysein buda ilk mesajın bizim toplantılarımıza gelmeyen kıvıranlara ceza vardır ona göre :queen:

Gelicem tabi uzun zamandır oynamamıştım bakalım paslanmışmıyız. Görüşmek üzere...
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gelicem tabi uzun zamandır oynamamıştım bakalım paslanmışmıyız. Görüşmek üzere...

inşallah paslanmışıtr :p lig oyuncusuna rezil olmayalım

karakız listeye ekliyorum seni
 
Katılım
17 Eki 2006
Mesajlar
554
18 30 da işten çıkıyorum.Kesin geleceğim ama 19 a yetşmem mümkün değil.Önemli değil artık değişe değişe oynarız sanırım epey kalabalık olacak.
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
turnuva şeklinde yaparız yav 3 erli takımlarla hem çift potayı işgal etmemiş oluruz
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst