[MT İstanbul] 8 Aralık 20.00 Tophane Buluşması

Katılım
30 May 2006
Mesajlar
962
tencere bey biz teşekür ederiz ... yalnız teflon nirde söliyeceklerim va ona:mrgreen:

Bi ara Sen, Teflon , BB 3'lü bir dedikodu çeviriyodunuz ama diğer arkadaşlarla muhabbet ettiğimden terste kaldım duyamadım.. Ayrıntıları daha sonra alıcam sizden :bounce: İşiniz gücünüz fiskos:mrgreen:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
heee ok bende cozdum olayı
Rica ederim :)
HIIIIIIIIIIIIIIIII ? :queen:


Pınar abla moduna girdim HIIIIII :queen:

Abla o HIII diyişin hep aklıma geliyo ya :queen: :mrgreen:
Herkese yapmam sana bi kıyağım olsun dedim :queen:
olabilirde siz soruma cevap verin bakim neden herkez uyuyo :queen:
Sabahlama buluşması olm bu uyuycaz tabi.. Hoş bu biraz çakma oldu ama gerçeğinide yapıyoruz biz :cherry:
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
Bi ara Sen, Teflon , BB 3'lü bir dedikodu çeviriyodunuz ama diğer arkadaşlarla muhabbet ettiğimden terste kaldım duyamadım.. Ayrıntıları daha sonra alıcam sizden :bounce: İşiniz gücünüz fiskos:mrgreen:

onlar benim yeni fiskos arkidişlerim....
belkim sanada anlatırız:cherry:
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
olabilirde siz soruma cevap verin bakim neden herkez uyuyo :queen:

uykumuz geldi başka bi amacımız yoktu vallahi :) kemal abi fotolar için çok teşekkürler, tencere bende aynı duyguları paylaşıyorum seninle çok sağol :rendeer: yalnız işi ilerletip düdüklü tencere olmanı bekliyorum senden :cherry: ayrıca gökhan abicim çekirdekleri yiyiyosun sonrada alerji yaptı diyosun, yoksa o çekirdekler bize anlattığın geziden mi kalma? bir iki tane ayçiçeği almıştım dediğin bir iki kamyon muydu yoksa :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Ocak 2007
Mesajlar
164
ne bilim nuri alço gelip gazozlara bişeymi attı diyecektim herkez uyuyodu fotolarda puhaaaaaaa:queen::queen::queen:
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
251
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Deli Mavili kardesim fotolar icin tesekkurler. Tanistigimiza memnun oldum :)
 
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
1,129
aye senden allah razı olsun senin sayende foto derdinden kurtuldum bende karakara düşünüyordum nasıl olcak diye neyseki acemiliğimi atlattım tekar saol
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
aye senden allah razı olsun senin sayende foto derdinden kurtuldum bende karakara düşünüyordum nasıl olcak diye neyseki acemiliğimi atlattım tekar saol

Rica ederim dostum, ben birşey yapmadım, link verdim sadece.:)

aman dikkat muratiko.... resimleri yüklerken bişi didim sus döverim dedi:cherry:

Dikkat edios işte tuğçe, ben zaten gözlerinden anladıydım, gözlerinden böylee ben kemaallll üleynn deli kemalll üleynnnn döverim seniiii hepiniziii döverim üleynnnn naraları çıkıyodu:p
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Allah size akıl fikir versin...:queen:

Jinekolojik...hematolojik...patolojik...psikiyatrik tedaviye ihtiyacınız var...:pvalla aklıma tarikatlar geldi...muhtemelen bir tarikata üyesiniz...ve kıyametin kopacağını düşünerek yeraltına giren psikolonjik maynak tarikatlardan birinin üyeleri olma yolunda emin adımlarla ilerliyorsunuz...:p


Tarikat Lideri kim onu deyin...

Huzur Pınardamı...yoğsam Tuçedemi...:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst