[MT İstanbul] 8 Aralık 20.00 Tophane Buluşması

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Mırro abi Tuçenin bir halleri vardı görsen gülmekten altına işersin ...bak anlatayım...demişin hadi 1000 RR la bi tur attırıyım falan...kızın eli ayağına dolaştı...nası koşuyo senin peşinden...nası heyecanlı...bir telaş bir panik...bir tatlı heyecfan yani...görmelisin...tuçe gidiyomusun dedim...mırıl mırıl bişeyler dedi senin yanına uçtu...hani olur ya küçük bir veledin ilk bisikletine binişi anı gibi ...görmelisin...motorun üzerinde kalbi pıt pıt atmıştır ya...:ptoy bunnar abi be...hayatın baharı ambiansı...:p

Pınarı pindirsen artcı nerde o heyecan...hödö hödö bas gaza diye birde seni kırbaçlar valla arkandan çimdikler...
:queen:

siz misket oynarken ben çift okeye dönüyodum şekerim...:p

Valla abi sorma hatta cimdik yetmiyor, arka seleden ön seleye kayıp işkence boyutlarına getiriyor, ama tekere gelince eski yerine şıppp diye dönüyo:queen::queen::queen:

Bu arada ben niye yokum voltranın okey'inde?:silent:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
yok yok gene pınarın işi deyelim o zaten meraklıdır hu çekmeye neden dersen uykusu gekince uyumamak için :queen:

babiş penim asil gravatlı fotomu biriniz çekti ama daha yüklemedi...yannış işler bunnar...bidaha gelmem bak...tuçe sağımda Pınar solumda bi pozum vardı...bu işin sorumlusu kimse çıksın ortaya...:bounce::)fotomu isterim...boşamı geldik ülen..:cherry:
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
Konuyu Toplam 22 üye okuyor. (18 Kayıtlı üye ve 4 Misafir)
tugcetugce, BİROL 78, aYe, deli mavili, bekoserkan, omurilik, Marv, Pınarr, emin_arikoglu, tlgzl, By_DosT, Szman!, mete_han, marten1907, D C R, Tencere, sametrix, PIERzig


topic kitlenir sölim ben resimleride koyduk işimiz bitti atarlar valla:)
 
Katılım
18 Kas 2007
Mesajlar
387
Mırro abi Tuçenin bir halleri vardı görsen gülmekten altına işersin ...bak anlatayım...demişin hadi 1000 RR la bi tur attırıyım falan...kızın eli ayağına dolaştı...nası koşuyo senin peşinden...nası heyecanlı...bir telaş bir panik...bir tatlı heyecfan yani...görmelisin...tuçe gidiyomusun dedim...mırıl mırıl bişeyler dedi senin yanına uçtu...hani olur ya küçük bir veledin ilk bisikletine binişi anı gibi ...görmelisin...motorun üzerinde kalbi pıt pıt atmıştır ya...:ptoy bunnar abi be...hayatın baharı ambiansı...:p

Pınarı pindirsen artcı nerde o heyecan...hödö hödö bas gaza diye birde seni kırbaçlar valla arkandan çimdikler...:queen:





bendeyiz anam....:queen:..Tüysüz Tarkan.. By Tost...Ayı Selçuk...ve ben Panda Han:p Voltranı oluşturucaz...bebelere öğretim şu okeyi...:bounce:


siz misket oynarken ben çift okeye dönüyodum şekerim...:p


tabe tabe oldu görürsem sölücem :queen::queen::queen:
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
babiş penim asil gravatlı fotomu biriniz çekti ama daha yüklemedi...yannış işler bunnar...bidaha gelmem bak...tuçe sağımda Pınar solumda bi pozum vardı...bu işin sorumlusu kimse çıksın ortaya...:bounce::)fotomu isterim...boşamı geldik ülen..:cherry:

:cat::cat::cat:nirde nirde nirdeeee
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
Nasıl olmuş yanlış anlama bende merak ettim şimdi..

beni bırakmak için güzergah belirlerken bir kaç seçenek konuşuyorduk hani, sizde kemal ve hasan abilere yavaş sürersiniz hep beraber gideriz demiştiniz, sanırım siz duymadan biz yolumuzu kendimiz tayin etmişiz, siz beşiktaşa giderken bizde e.önü istikametine dönmüştük, o yüzden böyle oldu kusura bakmadınız inşallah üzüldüm valla :pale:
 
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
1,129
babiş penim asil gravatlı fotomu biriniz çekti ama daha yüklemedi...yannış işler bunnar...bidaha gelmem bak...tuçe sağımda Pınar solumda bi pozum vardı...bu işin sorumlusu kimse çıksın ortaya...:bounce::)fotomu isterim...boşamı geldik ülen..:cherry:

bende deil valla olsa zaten yüklerdim hemencik ayıp ettin be abi senin sermin olsa hemen buralara basardım turşunu kurucak deilim yaaa :queen:







(şaka)
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Valla abi sorma hatta cimdik yetmiyor, arka seleden ön seleye kayıp işkence boyutlarına getiriyor, ama tekere gelince eski yerine şıppp diye dönüyo:queen::queen::queen:

Bu arada ben niye yokum voltranın okey'inde?:silent:
Çimdik olmuyo ki eldivenlerle naapıyım :queen:
höyyyt timam dedik ona göre ayarlancaz didik :cat::bounce:
Kısım sen hep ona göre ayarlayıpta kaytarıyosun zaten :p
babiş penim asil gravatlı fotomu biriniz çekti ama daha yüklemedi...yannış işler bunnar...bidaha gelmem bak...tuçe sağımda Pınar solumda bi pozum vardı...bu işin sorumlusu kimse çıksın ortaya...:bounce::)fotomu isterim...boşamı geldik ülen..:cherry:
Yok ben sağdaydım Tuğçe solda.. Yaşlanmışsın sen Metehandro :p

beni bırakmak için güzergah belirlerken bir kaç seçenek konuşuyorduk hani, sizde kemal ve hasan abilere yavaş sürersiniz hep beraber gideriz demiştiniz, sanırım siz duymadan biz yolumuzu kendimiz tayin etmişiz, siz beşiktaşa giderken bizde e.önü istikametine dönmüştük, o yüzden böyle oldu kusura bakmadınız inşallah üzüldüm valla :pale:
Yok en son Hasanla konuşuyodu Gökhan... Hasan arkadan gelirim ben filan dedi.. Niyeyse GKN yok abi siz bakın dalganıza gelmeyin peşimizden gibi bişiy söyledi anlam veremedim :queen::queen:
bende deil valla olsa zaten yüklerdim hemencik ayıp ettin be abi senin sermin olsa hemen buralara basardım turşunu kurucak deilim yaaa :queen:
Resmin olsa yazıcaktın sermin olsa yazmışın :)
Şimdi çekipte resimlerimizi kendine saklayanlar turşu mu kuruyomuş:queen:






(şaka)
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
ilk defa binmedim ama muratın sürüşü peh peh peh:cat:
güzel annatmışın ama:)
yalnız seninle ve pınarla resmimiz vardı o nirde yaaaaaaa

peh peh derken motoforumda bir motorsuz üye olarak neyin pehi bu...duyanda seni gıçın SS selesinden inmiyo sancak...:p

şurda haklısın...Mırro daha 5 aylık tırt moturcu...şöle düşün...çölde yaşamış susuz bir şekilde...birden vahaya gelmiş...direkt kaynaktan alıyo suyu...olay bu...biz önce şaşal içtik...sonra hep şaşal içmeye devam ediyoruz...:queen:


bende onu didim şimdi...fotom nerede...:salut:

Valla abi sorma hatta cimdik yetmiyor, arka seleden ön seleye kayıp işkence boyutlarına getiriyor, ama tekere gelince eski yerine şıppp diye dönüyo:queen::queen::queen:

Bu arada ben niye yokum voltranın okey'inde?:silent:


abi Pınarında artık SSi var...sesin düldüle bakmaz artık...bunuda düşünmek lazım...çakma makma SS işte...:p

Sende ol paşam...ayıpsın 5 leyelim o zaman masayı...oyunda ara ara oturur kalkarız...gerekirse ben izlerim..misafirin yeri başımızın üstüdür...biriniz Cippis doritos...biriniz kola...biriniz datlu...birinizde çerez getirsin...yada kola yerine çay içerik...ama kola getirecek olan hibinyoda eli boş gelmesin dalarım..:p

Cumartesi akşamı 18 de Seyrantepede Polis Lojmanları Önünden alıyom hepinizi...
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
peh peh derken motoforumda bir motorsuz üye olarak neyin pehi bu...duyanda seni gıçın SS selesinden inmiyo sancak...:p

şurda haklısın...Mırro daha 5 aylık tırt moturcu...şöle düşün...çölde yaşamış susuz bir şekilde...birden vahaya gelmiş...direkt kaynaktan alıyo suyu...olay bu...biz önce şaşal içtik...sonra hep şaşal içmeye devam ediyoruz...:queen:


bende onu didim şimdi...fotom nerede...:salut:



hi...

ama bu kadar üstüme gelmesen diorum bennnn:cyclopsan peh derkende adamın iyi kullanışından bahsediorum... ya bi du ya kafamı karıştırıosun:)
 
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
1,129
anlaşıldı bu buluşma hiç sayılmıyacak bu gidişle tugce sen gene ayarla bi buluşma en iyisi ama manzaralı olsun (mesela çamlıca olabilirmi) vs.
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
çamlıca olur o zaman lespaul gelir:)
yada rumelihisarı olur benim evin himen yanı:)
 
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
1,129
mete han cumartesi geliriz bizde nasıl bir hazırlık olacak ? en iyisi colacı tatlı getirsin ? ben cipsi alırım
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
evet ben soldaydım:mrgreen:
heyecandan olur eee bizimle fotosu var napsın:)

yaşlandım ama önemli olan işlevim be Pınarım...:pevet tuçe soldaydı Pınar sağdaydı...pardon...farketmez ama...ikinizde zopa gibisiniz zaten çelimsiz şeyler...evde kalcanızzz...:queen:

ben ortama adapte olamadım kusura bakmayın...nedeni biraz ürkek olmam...sıkılmam...insanlarda üstüme geliyolar...adam geldi diye bir muamele olunca ben korkuyom sizden...:pmuhteşem smaçlar basmak istiyom bende muhabbetin içinde ama konsantre olamıyom işte napim...klavye şebekliği daha hoşuma gidiyo...:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst