[MT İstanbul] 8 Aralık 20.00 Tophane Buluşması

Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
Buluşmalar azalır oldu e biz de sıkıldık , otur otur nereye kadar dedik ve karar verdik...
haftaya 8 aralık cumartesi akşam 20.00 biz nargilem cafe 'deyiz....
haydi haydi arkadaşlar gelin de iki muabbet edip özlemimizi giderrelim:cherry:

Cep No : 535 3795833 yeri bulamayan arkadaşlar bana ulaşabilirler...

untitled223yqbt0.jpg


KATILIM LİSTESİ:

1)tugcetugce+ Gönül:)
2)pınarr
3)CERRAHİ
4)arslanfb
5)metalgod
6)sPORTSoFFICER
7)Melihce
8)küheylan
9)Dreal
10)maGma(süprüzzz:))
11)orcunmaviş
12)GKN
13)emin_arikoğlu
14)deli mavili

16)istburak+1
17)aye( havayı beenmiş belkim teşrif eder):)

18)By_Dost+crazyboyone
19)mhrrmkpnr
20)ihsanhakan
21)ümmetperkitan
22)hasanpınar
23)mete_han(anamadım geliomu:)
24)kıllıtarkan
25)lespaul
26)tanrinin_kirbaci57
27)DARKDIAMOND
29)alper_tim
30)silah1
31)omerdusmez
32)dalyanoner
33)erolgulten
34)RoLa
35)BEKOSERKAN
36)foto-moto

37)mysugar
38)olcan138
39)erdincpolat
40)onur.sual
41)uzman_1907
42)MURATDİKSÖZ
43)tencere +BB (konser sonrası):)
44)D C R
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Kızım nası bi başlık bu alla pulla süslesene azcık :)

Sabahlamalı geliyorum ben ona göre :queen:
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
Evet kışın soğuk yüzünü gösterdiği şu günlerde sıcak bir buluşma bayağı
bir keyifli olacak motorumdaki arızayı gidere bilirsem ben de orda olmak
istiyorum.
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
benide ekle madem napalım bi sorun olmaz ise ordayım
 
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
144
:rendeer: Buyrun siz de birer papatya alin, hep beraber fal bakalim.. Geliyo, Gelmiyo, Geliyo, Gelmiyo .. ?? Sizinki nasil bitti, hadi duyalim herkesten sonucu :wiinkk:
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
190
E geldiğimizde sabaha kalkarız..
süslemeye gerek yok :):bounce:

Bir haftadır Çorumdayım ve tam buluşma yaptığınız günün akşamı İstanbul a dönüyorum. 8 Aralık Cumartesi Sabah a karşı İstanbul a ancak varabileceğimden dolayı Maalesef katılamıyorum..:salut:

İnşallah başka bir buluşmada görüşürüz, katılan herkeze şimdiden iyi eğlenceler..:rendeer:
 
Katılım
15 May 2007
Mesajlar
379
keşke cumartesi akşamı olsaydı bu buluşma.bende katılırdım.
size iyi eğlenceler.
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
yoğun şantaj ve baskılar sonucunda bende ordayım:p

baksana gelcem demeden yazmış bile:mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
tuğçe benide yaz listeye bi zamet, crayzboyone, ayartabilirsek metehandroyuda çağıralım, ama sen benden daha sık görüşürsün nasıl olsa ayartmak işi sana düşüyo o zaman :)
 
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
1,129
slm tugce ve diğer arkadaşlar izin vasa bende gelmek isterim hem beni tanımayan varsa tanışmış oluruz orada görüşürüz :)
yalnız nargile cafe yi bilmeyen arkadaşlar aramızda varsa onlar için adres tarifi
yapsak daha iyi olmazmıydı :)
saygılar.
 
Katılım
17 Eki 2007
Mesajlar
1,006
TUĞÇEEEEEEEE:queen: bende ordayım yaz listeye ayriyetten çayler kimmmden
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Cumartesi günü için güzel bir planmış:)
Haftaiçi gerekli organizasyonu yapabilirsem denizcieylem ile beraber orada olmaya çalışacağız arkadaşlar. Bir hasret giderelim yaavv:rendeer:
 
Katılım
18 Kas 2007
Mesajlar
387
bende gelmek isterim ama utanıyorum ::utangac: hem çok duman altı olunuyo orda şöle havadar biyer yoqmu :bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst