Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
- Katılım
- 7 Haz 2007
- Mesajlar
- 3,875
Mırro abi Tuçenin bir halleri vardı görsen gülmekten altına işersin ...bak anlatayım...demişin hadi 1000 RR la bi tur attırıyım falan...kızın eli ayağına dolaştı...nası koşuyo senin peşinden...nası heyecanlı...bir telaş bir panik...bir tatlı heyecfan yani...görmelisin...tuçe gidiyomusun dedim...mırıl mırıl bişeyler dedi senin yanına uçtu...hani olur ya küçük bir veledin ilk bisikletine binişi anı gibi ...görmelisin...motorun üzerinde kalbi pıt pıt atmıştır ya...toy bunnar abi be...hayatın baharı ambiansı...
Pınarı pindirsen artcı nerde o heyecan...hödö hödö bas gaza diye birde seni kırbaçlar valla arkandan çimdikler...:queen:
siz misket oynarken ben çift okeye dönüyodum şekerim...![]()
Valla abi sorma hatta cimdik yetmiyor, arka seleden ön seleye kayıp işkence boyutlarına getiriyor, ama tekere gelince eski yerine şıppp diye dönüyo:queen::queen::queen:
Bu arada ben niye yokum voltranın okey'inde?:silent: