[MT İstanbul] 8 Aralık 20.00 Tophane Buluşması

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
abi çekirdek deme bana alerji olmdum kaşınıom deli gibi:queen:
tuçe sen ne atlıon bakim sanamı didik, hem bis resim çekerkene sen pirelerle vals yapıodun:queen:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
hehehe
kemal son fotoda biz uyuoz sen bize bişi anlatıon:)
kimse yemicek bu uyuma numaralarını:queen:

pınarın otuma şeklinede dikkatinizi vermenizi istiorum...:silent:
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
pınarın otuma şeklinede dikkatinizi vermenizi istiorum...:silent:

Aynen onu dicektim :cyclopsan
O nası oluyo ya bi ayak bi tarafta diğer ayak bi tarafta :cyclopsan
bide sağa doğru yatmış :p
Pınar abla lastik kızlar oluyo ya böle kemikleri yokmuş gibi hareketler yapıolar, sendemi onlardansın yoksam :queen:
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Aynen onu dicektim :cyclopsan
O nası oluyo ya bi ayak bi tarafta diğer ayak bi tarafta :cyclopsan
bide sağa doğru yatmış :p
Pınar abla lastik kızlar oluyo ya böle kemikleri yokmuş gibi hareketler yapıolar, sendemi onlardansın yoksam :queen:

Sıkıysam sende yapsana :).........
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Aynen onu dicektim :cyclopsan
O nası oluyo ya bi ayak bi tarafta diğer ayak bi tarafta :cyclopsan
bide sağa doğru yatmış :p
Pınar abla lastik kızlar oluyo ya böle kemikleri yokmuş gibi hareketler yapıolar, sendemi onlardansın yoksam :queen:

Antrenmanlıyım ben yaklaşık 24 senedir :queen:

Sen onu bırakta vakkasın adı neydi yaaa.. Abdul bin kayman kısmını hatırlıyorum diğer iki isim neydi :cherry:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
Aynen onu dicektim :cyclopsan
O nası oluyo ya bi ayak bi tarafta diğer ayak bi tarafta :cyclopsan
bide sağa doğru yatmış :p
Pınar abla lastik kızlar oluyo ya böle kemikleri yokmuş gibi hareketler yapıolar, sendemi onlardansın yoksam :queen:

yapıo abicim işte
bi ara aa nnası yapıosun dedik die ice akrobasiye bağladı düğüm atmaya çalıştı kendine
zor ikna ettik:mrgreen:
delü işte:p
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Saad Bin Ebu Vakkas :queen: :queen: :queen:
Bana trip atıo nie söledin die :queen:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
yapıo abicim işte
bi ara aa nnası yapıosun dedik die ice akrobasiye bağladı düğüm atmaya çalıştı kendine
zor ikna ettik:mrgreen:
delü işte:p
Çok pis düğüm atarım.. Bi atsaydım be abi bee içimde kaldı :queen:
Saad Bin Ebu Vakkas :queen: :queen: :queen:
Bana trip atıo nie söledin die :queen:

Saad bin ebu vakkas kayman :queen::queen::queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst