- Katılım
- 20 Eyl 2007
- Mesajlar
- 1,129
yav bi benimmi haberim olmadı bu resimler çekilirken
hep biyerlerdeyim:mrgreen:
abi sen resim ler çekilirken çekirdek yemekle müşgüldün :cat:
yav bi benimmi haberim olmadı bu resimler çekilirken
hep biyerlerdeyim:mrgreen:
pınarcım o resmi seversin çünkü yanında ben varım:cherry:
GKN horlamıştır pörtlek şey![]()
·#·$1 ·$37gökhan·$1:
ben dikkat ettimde
·#·$1 ·$37gökhan·$1:
sen benim olduum fotolarda ii çıkmışın
Ben güsel diilim piki sizin güselliğinizin yansımasıyım :salut:
utamaza bak
sitede geyik yapçak bişi bulamadı
msn i kopyalıo foruma:queen::queen:
Gelme üstüme... Yakarım bu siteyi!!! :queen::queen::queen::queen:
Bu resimde benim oturuşuma dikkat edinisss :queen::queen:
pınarın otuma şeklinede dikkatinizi vermenizi istiorum...:silent:
Aynen onu dicektim :cyclopsan
O nası oluyo ya bi ayak bi tarafta diğer ayak bi tarafta :cyclopsan
bide sağa doğru yatmış
Pınar abla lastik kızlar oluyo ya böle kemikleri yokmuş gibi hareketler yapıolar, sendemi onlardansın yoksam :queen:
Aynen onu dicektim :cyclopsan
O nası oluyo ya bi ayak bi tarafta diğer ayak bi tarafta :cyclopsan
bide sağa doğru yatmış
Pınar abla lastik kızlar oluyo ya böle kemikleri yokmuş gibi hareketler yapıolar, sendemi onlardansın yoksam :queen:
Aynen onu dicektim :cyclopsan
O nası oluyo ya bi ayak bi tarafta diğer ayak bi tarafta :cyclopsan
bide sağa doğru yatmış
Pınar abla lastik kızlar oluyo ya böle kemikleri yokmuş gibi hareketler yapıolar, sendemi onlardansın yoksam :queen:
Saad Bin Ebu Vakkas :queen: :queen: :queen:
Bana trip atıo nie söledin die :queen:
Çok pis düğüm atarım.. Bi atsaydım be abi bee içimde kaldı :queen:yapıo abicim işte
bi ara aa nnası yapıosun dedik die ice akrobasiye bağladı düğüm atmaya çalıştı kendine
zor ikna ettik:mrgreen:
delü işte![]()
Saad Bin Ebu Vakkas :queen: :queen: :queen:
Bana trip atıo nie söledin die :queen:
Çok pis düğüm atarım.. Bi atsaydım be abi bee içimde kaldı :queen: