- Katılım
- 18 Kas 2007
- Mesajlar
- 387
arkadaşlar sizde aynen haber ajansı gibi pireyi deve yaptınız yanir:
gördüğümkadarıyla adam habercilerle ortak çalışıyo ve eskazaa tekere kaldırıyo motosikleti.trafikteki durumuna gelince hiçte yazıldığı gibi gitmiyo.
yani isterseniz kızın ama onun gidişi benim ene yavaş halimdende beter ama malum biz ekmek peşindeyiz oysa haber olma peşinde ama daha çok ekmek yemesi lazım tabiki hayatta kalırsa.
ekmek olayında hakılısın.. :cat: ben o harektleri gün aşırı yapıom YBR' emle
Bırakacam bu işleri abicim ben.
Biz bir taraflarımızı yırttık 300 göremedik bu motorda.
Adam arasıra 300 yapıyormuş.Müsait yollarda.:mrgreen:
Medya gazı konulu kısa bir tartışma geçen sene de forumumuzda yaşanmıştı.
Eğer danışıklı dövüş olmasa, o kalabalık trafikte o motoru ancak bir an görebilirdi arkadaşlar.
Halbuki uzun bir süre birlikte ilerliyorlar.
Arkadaşımız da almış gazı elinden geleni yapıyor.
Ben yaptığı hareketleri enteresan bulmadım ama, konuşmasını çok enteresan buldum.
Hiç konuşmasaymış gerçekten kızmayacaktım.
Hıyarlık yapıyosun bari felsefe yapma kardeşim.
Motor tehlikeliymiş zaten.
İnsanı öldürücü etkisi bilinen bir tabanca, kınında durursa, hiçbir tehlikesi yoktur.
Aynı tabancayı alır, atış poligonuna gider, tüm önlemlerinizi alır, ateşlersiniz.
Kimse ölmez.
Ama tabancayı alır ulu orta yerde sağa sola ateşlerseniz ve biri ölmezse bu şanstır.
Motoru böyle aptalca kullanırsan, tehlikeli tabii.
Ünlü Türk düşünürü Mahsun Kırmızıgül'ün de dediği gibi,
"Hepimiz kardeşiz" Bu kavga ne diye???
Bende Severim Mahsunu :queen::queen: bide şunu dedi mahsun '' Yıkılmadım Ayaktayım'' :bounce:
MERHABA ARKADAŞLAR BEN RÜZGAR HAKAN
YAPTIĞIM ŞEYİ ONAYLAMIYORUM AMA OLAYLAR BİLDİNİZ GİBİ DİL
LÜTFEN YAPMIŞ OLDUNUZ YORUMLARA DİKKAT EDELİM SIKINTISI OLAN BUYURSUN GÖRÜŞELİM 05359672137
YAPILAN YORUMLArdan bilgim yoktu az önce öğrendim ve baktım
yoromlarınız çok yanlış BULDUM
GÖRÜŞMEK İÇİN ŞUAN ÜYE OLDUM
VE EN YAKIN ZAMANDA TANIŞMAK DİLEĞİYLE TANIDIKCA YORUMLARINIZIN DEĞİŞECEĞİNE EMİNİM
SAYGILARIMLA RÜZGAR HAKAN
Dostum Selam... TEL olayı biraz yanlış bi giriş olmuş ama yinede olsun saygılar..
Bende kuryeyim sanırım tanışıyoruz ama önemli değil tanışıp tanışmamamız yaptıklarını tasvip edip etmemek bana ve burdaki hiç kimöseye düşmez ilk önce yengeme ve çocuklarına düşer o yüzden burdakileri fazla düşünme ne dediğini geyiğine takıl kimseyede bi açıklama yapmak zorunda değilsin sonuçta bu MOTOSİKLET senin ve bizler gibi delilerin tutkusu ama içimde kalmasın hareketler çok vasat ha tabi o tirafikte bu kadar dicen ben YBR'le bile ondan iyisini yapıyom lastik yakamıyom ama :queen: daha iyisinide yapabilirmişsin.. ama yinede boşver yapma :cherry:
Paşam mesleğin verdiği bi tiklikti. Benim yaptığım..
Ben çok 20li yaşlı geçleri eğitimden geçirip nasihat torbasında sallayıp biraktığım.
Hepside çok şükür mülaim ve memleketine faydalı gençler olma yolunda ilerliyolar..
Bu gençte biraz nasihat almalı..Yoksa bu yaptıklarını kendisine ve Hakan kardeşimize artısı olmaz ki.
olur böyle şeyler zamanla oda vatana hizmete başlar
ama kardeşimizin yazdıklarında doğruluk payı var.. boş keseden kimse atmasın :cat:
Çizmekle kalmaz yazdıkları msjlar silinir de..
Ama ben yanıma kayıt yaptım..:bounce:
Neme lazım ..Biz tedbirimizi alalım.::asker::
Boşver Alan almıştır zati....