Motosikletiyle trafiği birbirine kattı. Rüzgar Hakan

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
reeekklaaammmlaaaarr:p
abi şu rüzgarhakan topicini güncellemeyi bırakalım isterseniz:wiinkk:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
Sitedeki başka bi sorunluyu aman sorunu güncelliyo gergerli abim.. Anlamadın yine sen :p

ahanda babasının kızı:p

Kız çık aradan..3 erkek top oynuyorum..
Top gökhanda..:queen:

abi şindi bana topu attında
büyüğümsün, kafama atsanba boynum kıldan ince:wiinkk:
bende dedimgi gelin kıyıda köşede geyik yapalım,
paslaşçak kulvarda deiliz 3 ümüz, sen büyüğümüzsün, saygısızlık oluyo bozuluyorum:cat:
 
Katılım
18 Kas 2007
Mesajlar
387
Hakan trafikte 300 yapıyomuş..:queen::queen::queen:
O bana değil..Ben ona yetmem.:queen::queen:
Nede olsa 2 evlat sahibiiyim..:cherry:
Sorumluluklarımın ve haklarımın bilinciydeyim..:wiinkk:
Yerim sıcak altım kuru...
Yağmurda çıkmam motosikletle..
Yağmur derken yanlış anlama kuryesin..
Yağmur (gaz) almaz bedenim..:wiinkk:
Metabilizmama aykırı..
Site,araba,motosiklet demişsin ya..
Ben kartlarımı açık oynarım..:rendeer:
Kırılacak gocunacak bi tarafım yok paş..(paşam diyecektim )..
by_dost..
Kal sağlıcakla...:bounce:

Ben kart oyunu sevmem genelde tavla oynarım..

yanlış anlaşılacak bişey yoq kuryeyim ben..
bazıları neden kurye olur biliyomusun parası güzeldir ama bazıları vardır hayatının anlamı olan motosiklete devamlı olarak binmek için olur ben her ikisi için KURYEYİM ama sen sakın yanlış anlama öle pahalı makina alıpta resimlerini çekip ayda yılda bi binip motorcuyum diyenlerdende değilim ama burda çoğunun binemediği makinalara bindim neden bunları yazıyosun havamı yapıyon gibisine takılıyosan yoq hani burda ağar abilik modu felan olayına girilmiş açıklama gereği duydum bizde her yol var boş keseden atan değeliz police amca :bounce:

Hee düzeltiyim rüzgar hakan trafikte değil çerkezköy yolundan bahsediye daha öle babayiğit yok bu memlekette istanbul trafiğinde 300 basacak :bounce:
ssağlığım sıhhatim yerinde yağmur yağdığında motora binmek ayrı bi zevktir sanırım bu zevki daha tadamaşın murat dostum... aman ha fazla kuruda iyi değildir metapilizmamı ne onu yakarsın
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Vallaa ben topu gördükçe saha dışına atıyorum.. Bi daha gelirse bi daha atarım siz takılın :queen::queen::queen:

Gökhanda gitti kimle takılayım kii.:queen::queen::queen:
Takıntım yohh call center miydi neydin..
Hele bi de...:queen::queen:
Alooo de kim var..Kim yohh bak bakimm..
 
Katılım
18 Kas 2007
Mesajlar
387
gereksiz kişilerle muhattab olmam gerekmiyo sanırım..hele ortalığı kızıştıranlara ayar oluyom

GKN senin motor çalındıydı dimi dostum... Rüzgar hakanın motor çalınmış topiğine bakarsan bişeyler yazmıştım senin motorla ilgili...
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Gökhanda gitti kimle takılayım kii.:queen::queen::queen:
Takıntım yohh call center miydi neydin..
Hele bi de...:queen::queen:
Alooo de kim var..Kim yohh bak bakimm..

Bu topicte bu kadar rüzgar yeter gergerli hocam.. :cherry:
Gel biz dostumuz gkn ı msn de ortak konuşmaya alalım sıyrılalım şu topicten.. Zaten senden benden başka kimse kalmamış:queen::queen::queen:
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Bu topicte bu kadar rüzgar yeter gergerli hocam.. :cherry:
Gel biz dostumuz gkn ı msn de ortak konuşmaya alalım sıyrılalım şu topicten.. Zaten senden benden başka kimse kalmamış:queen::queen::queen:

Valla gızım sana ayak uyduramam ki..Sen hızlısın..Kimse de yetişemez..
Ben yatacam..Yarın aş.iş.maaş..
Siz gkn la kardeş kardeş takılın..:queen::queen::queen:
 
Katılım
18 Kas 2007
Mesajlar
387
muratgergerli paşam iyi geceler (sabahlar) ... hayırlı görevler..
bende gidiyom zaten adam gibi muhabbet edecek biri kalmıyo sen gidince :salut: GKN de gitti sanırım..:silent:
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Bu arkadaşı tanımasamda olur... Daha doğrusu tanımamaktan gayet memnunum :)
 
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
::shutup::::shutup::::shutup::::shutup::::shutup::::tutkuy::
soylemicem amaaaa su topicte kitlense ne iyi olur ya kac gundur guncellenio artikin yeterr
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
 Bu Konu MT Site Yönetimi Tarafından Kapatılmıştır.
Sebep:  Konunun amacına ulaşmasının yanında konu dışına çıkan mesajlaşmalar ve tartışma içerikli mesajlaşmalar sebebiyle başlık kilitlenmiştir.
 Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.
 Foruma üye olan herkes forum kurallarını kabul etmiş sayılır.
 Forum Kurallarını okumak için tıklayın..
 Şikayetleriniz için tıklayın
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst