Motosikletiyle trafiği birbirine kattı. Rüzgar Hakan

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
18 Kas 2007
Mesajlar
387
arkadaşlar sizde aynen haber ajansı gibi pireyi deve yaptınız yani:pr:
gördüğümkadarıyla adam habercilerle ortak çalışıyo ve eskazaa tekere kaldırıyo motosikleti.trafikteki durumuna gelince hiçte yazıldığı gibi gitmiyo.
yani isterseniz kızın ama onun gidişi benim ene yavaş halimdende beter ama malum biz ekmek peşindeyiz oysa haber olma peşinde ama daha çok ekmek yemesi lazım tabiki hayatta kalırsa.

ekmek olayında hakılısın.. :cat: ben o harektleri gün aşırı yapıom YBR' emle :p ama kurye milleti işte :queen::queen::queen::queen:


Bırakacam bu işleri abicim ben.

Biz bir taraflarımızı yırttık 300 göremedik bu motorda.
Adam arasıra 300 yapıyormuş.Müsait yollarda.:mrgreen:


Medya gazı konulu kısa bir tartışma geçen sene de forumumuzda yaşanmıştı.
Eğer danışıklı dövüş olmasa, o kalabalık trafikte o motoru ancak bir an görebilirdi arkadaşlar.
Halbuki uzun bir süre birlikte ilerliyorlar.

Arkadaşımız da almış gazı elinden geleni yapıyor.


Ben yaptığı hareketleri enteresan bulmadım ama, konuşmasını çok enteresan buldum.:)

Hiç konuşmasaymış gerçekten kızmayacaktım.

Hıyarlık yapıyosun bari felsefe yapma kardeşim.

Motor tehlikeliymiş zaten.

İnsanı öldürücü etkisi bilinen bir tabanca, kınında durursa, hiçbir tehlikesi yoktur.

Aynı tabancayı alır, atış poligonuna gider, tüm önlemlerinizi alır, ateşlersiniz.
Kimse ölmez.

Ama tabancayı alır ulu orta yerde sağa sola ateşlerseniz ve biri ölmezse bu şanstır.


Motoru böyle aptalca kullanırsan, tehlikeli tabii.

Ünlü Türk düşünürü Mahsun Kırmızıgül'ün de dediği gibi,
"Hepimiz kardeşiz" Bu kavga ne diye???

Bende Severim Mahsunu :queen::queen: bide şunu dedi mahsun '' Yıkılmadım Ayaktayım'' :bounce:

MERHABA ARKADAŞLAR BEN RÜZGAR HAKAN
YAPTIĞIM ŞEYİ ONAYLAMIYORUM AMA OLAYLAR BİLDİNİZ GİBİ DİL
LÜTFEN YAPMIŞ OLDUNUZ YORUMLARA DİKKAT EDELİM SIKINTISI OLAN BUYURSUN GÖRÜŞELİM 05359672137
YAPILAN YORUMLArdan bilgim yoktu az önce öğrendim ve baktım
yoromlarınız çok yanlış BULDUM
GÖRÜŞMEK İÇİN ŞUAN ÜYE OLDUM
VE EN YAKIN ZAMANDA TANIŞMAK DİLEĞİYLE TANIDIKCA YORUMLARINIZIN DEĞİŞECEĞİNE EMİNİM
SAYGILARIMLA RÜZGAR HAKAN


Dostum Selam... TEL olayı biraz yanlış bi giriş olmuş ama yinede olsun saygılar..
Bende kuryeyim sanırım tanışıyoruz ama önemli değil tanışıp tanışmamamız yaptıklarını tasvip edip etmemek bana ve burdaki hiç kimöseye düşmez ilk önce yengeme ve çocuklarına düşer o yüzden burdakileri fazla düşünme ne dediğini geyiğine takıl kimseyede bi açıklama yapmak zorunda değilsin sonuçta bu MOTOSİKLET senin ve bizler gibi delilerin tutkusu ama içimde kalmasın hareketler çok vasat ha tabi o tirafikte bu kadar dicen ben YBR'le bile ondan iyisini yapıyom lastik yakamıyom ama :queen: daha iyisinide yapabilirmişsin.. ama yinede boşver yapma :cherry:

Paşam mesleğin verdiği bi tiklikti. Benim yaptığım..
Ben çok 20li yaşlı geçleri eğitimden geçirip nasihat torbasında sallayıp biraktığım.
Hepside çok şükür mülaim ve memleketine faydalı gençler olma yolunda ilerliyolar..
Bu gençte biraz nasihat almalı..Yoksa bu yaptıklarını kendisine ve Hakan kardeşimize artısı olmaz ki.

olur böyle şeyler zamanla oda vatana hizmete başlar
ama kardeşimizin yazdıklarında doğruluk payı var.. boş keseden kimse atmasın :cat:

Çizmekle kalmaz yazdıkları msjlar silinir de..
Ama ben yanıma kayıt yaptım..:bounce:
Neme lazım ..Biz tedbirimizi alalım.::asker::


Boşver Alan almıştır zati....
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Olası gelecek mesaj;

Ben rüzgar hakanın bebesiyim agumaguu:p

Babamın intikamını almaya geldim agudamaguda gugu:p

Hepinizi döverim doriidorii magumaguuu daaa:queen:

tam bunu okurken çay içiyordum masaya püskürttüm :p abi çok güldüm ya :p

Kanka be bu 600rr denen alet tırt bişey, gazı veriyosun veriyosun gitmiyo:p

100kmh hıza kadar 600rr beni geçemiyo biliomusun :p artık rrdanmı isodanmı bilinmez:p
 
Son düzenleme:

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Tequ hşşş kurcalama sonra gergerli abim kızıyo:cherry:
 
Katılım
26 Ocak 2006
Mesajlar
216
yokbe arkadaşlar bukadarda üstüne gelmeyelim fazla tehlikeli şeyler yapmaamışki sizde adamı hertürlü yaratık yaptınız normalşeyler bunlar adam bunu yapabiliyor belliki acemideyil olayı aşmış tehlikedeyok buradaişibilmeden yapılan hareketler asıl tehlikeli olur buarkadaş amator deyil bunlarda gayet dogal hareketlerdir hakimiyeti güzel.çokta büyütmeyelim bence.
 
Katılım
27 Ara 2007
Mesajlar
85
srht_90 arkadaşım opetten demişsin ama seni tanıyamadım
kardeşim ne olursa olsun sitelere böle şeyler yazılmaz
bidaha olmasın kardeşim saygılar
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
olur böyle şeyler zamanla oda vatana hizmete başlar
ama kardeşimizin yazdıklarında doğruluk payı var.. boş keseden kimse atmasın :cat:


Boşver Alan almıştır zati....

By_dost benim yazdığım mesajlarıma alıntı yaparak yazdığın zaman
AĞIR ABİ modunda yazma paşam..
Yok ben modumu değiştirmem dersen o zamanda alıntı yapma.

.
Kafana takma..:wiinkk:
Alan aldığıyla kalır..
:bounce:
 
Katılım
27 Eki 2007
Mesajlar
490
yokbe arkadaşlar bukadarda üstüne gelmeyelim fazla tehlikeli şeyler yapmaamışki sizde adamı hertürlü yaratık yaptınız normalşeyler bunlar adam bunu yapabiliyor belliki acemideyil olayı aşmış tehlikedeyok buradaişibilmeden yapılan hareketler asıl tehlikeli olur buarkadaş amator deyil bunlarda gayet dogal hareketlerdir hakimiyeti güzel.çokta büyütmeyelim bence.

Doğru diyosun be dayı adamcağız ne yapmışki? altı üstü trafiği yarış pisti zannetmiş....... Arkadaşım bende ona bakarsan belgeli profesyonel araç sürücüsüyüm ben çıksam trafikte makasa yatarken allahj kurusun senin bir akrabanı öldürsem o zaman ne derdin?
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Doğru diyosun be dayı adamcağız ne yapmışki? altı üstü trafiği yarış pisti zannetmiş....... Arkadaşım bende ona bakarsan belgeli profesyonel araç sürücüsüyüm ben çıksam trafikte makasa yatarken / allahj kurusun senin bir akrabanı öldürsem o zaman ne derdin?

1. siyah kısım... o nasıl bişey oluyo ki:queen:
2. siyah kısım... makasa girmek tabirini duymuştum da makasa yatmayı ilkkez duyuyorum, profesyonelliğin getirisi olsa gerek:queen:
3. siyah kısım... Yazarken arkandan atlımı koşuyor arkadaşım?
Hadi yazdın bitirdin, ne yazdığını bir kontrol et!
Önizleme diye bir şey var, bu denli büyük hata yaptığına göre kendi yazdığını kendin okumuyorsun da bizden mi okumamızı bekliyorsun?:pr:
 
Katılım
27 Eki 2007
Mesajlar
490
1. siyah kısım... o nasıl bişey oluyo ki:queen:
2. siyah kısım... makasa girmek tabirini duymuştum da makasa yatmayı ilkkez duyuyorum, profesyonelliğin getirisi olsa gerek:queen:
3. siyah kısım... Yazarken arkandan atlımı koşuyor arkadaşım?
Hadi yazdın bitirdin, ne yazdığını bir kontrol et!
Önizleme diye bir şey var, bu denli büyük hata yaptığına göre kendi yazdığını kendin okumuyorsun da bizden mi okumamızı bekliyorsun?:pr:

1- ayecim emrah saka diye google da arat gri bi albea görürsün anlarsın.

2-Biz makasa girmeyiz yatarız yarışmayız kapışırız spin atmayız bagaj sallarız lastik yakmayız ayakkabı parçalarız.... yane kendi terimlerimiz...

3- Ya arkadaş seninde işin gücün yok benim hatamımı arıyon be birader :) valla akpy le chp gibi olduk he sayende :)
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
srht_90 arkadaşım opetten demişsin ama seni tanıyamadım
kardeşim ne olursa olsun sitelere böle şeyler yazılmaz
bidaha olmasın kardeşim saygılar
Saygı; sevgi görünce olur..
Sen kafana takma paşam..
.
Onun ipi çekildi...
Şimdi uuuzaktaaaan bakıp kendine kızıyodur...
Ama ben onu büyüğü olarak uyarmıştım..
Önce tatlı dille..
Sonra bir büyüğü olarak..
Kurban olduğum ATALARIM boşuna mı demişler..
Taş yerinde ağırdır..:cat:
Söz dinlemeyen köpek..Yer kötek...:wiinkk:
 
Katılım
27 Ara 2007
Mesajlar
234
ben sadece bu arkadaşa tek bişey derim

"he deyip topluma kazandıralım" he he :cherry::queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Video yu yeni seyredebildim.... Arkadaş aslında gayet iyi bir binici... Sadece gazetecilerin gazına gelmiş bir arkadaşımız.... Sonrada bişeyden haberleri yokmuş gibi vay ortalığı birbirine katmış....:pr::pr::pr:

Yargılamanız gereken kişi motorcu değil gazeteci... Ya arkadaş bu hareketleri yaparken kaza geçirseydi?.... Bir kaç kendini bilmez gazeteci ;mesleğini sadece olay olsun para kazanalım edasında sergileyen gazeteciler... Bu memleket sizden çok çekti... Ve bu gibi şahıslar oldukça çekmeye de devam edecek....:pr::pr::pr:
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
421
trafikde hawa taması deil pislerde yapılması önemlidir senın gibi gençleri pislerde görelim sesimizi duyuyorsan:bounce:
 
Katılım
18 Kas 2007
Mesajlar
387
yokbe arkadaşlar bukadarda üstüne gelmeyelim fazla tehlikeli şeyler yapmaamışki sizde adamı hertürlü yaratık yaptınız normalşeyler bunlar adam bunu yapabiliyor belliki acemideyil olayı aşmış tehlikedeyok buradaişibilmeden yapılan hareketler asıl tehlikeli olur buarkadaş amator deyil bunlarda gayet dogal hareketlerdir hakimiyeti güzel.çokta büyütmeyelim bence.

:cat:

By_dost benim yazdığım mesajlarıma alıntı yaparak yazdığın zaman
AĞIR ABİ modunda yazma paşam..
Yok ben modumu değiştirmem dersen o zamanda alıntı yapma.

.
Kafana takma..:wiinkk:
Alan aldığıyla kalır..
:bounce:

Ağar abi mabi olayı bize zaten ters bence sende bana paşam maşam deme he dicem dersende ağar abiliğide kafana takma olur zaten böyle polis pisikolojisi olarak algılarsanda bende vatandaşım...!!!
:cat:
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
:cat:



Ağar abi mabi olayı bize zaten ters bence sende bana paşam maşam deme he dicem dersende ağar abiliğide kafana takma olur zaten böyle polis pisikolojisi olarak algılarsanda bende vatandaşım...!!!
:cat:

Polislik değilde motorculuğumla ilgili iyi ki bişey yazmamışsın by_dost..:bounce:
Mümkünse görüşmeyek...:wiinkk:
Al mektuplarını verme mektuplarımı..:queen::queen:
 
Katılım
18 Kas 2007
Mesajlar
387
Polislik değilde motorculuğumla ilgili iyi ki bişey yazmamışsın by_dost..:bounce:
Mümkünse görüşmeyek...:wiinkk:
Al mektuplarını verme mektuplarımı..:queen::queen:

merabaaaaa :queen::queen::queen: mektup felan eskidendi artık erternet var... :queen::queen: motorculuğunla ilgili olarak bişey bulamadım..rüzgar hakan yeter sana :p ama sayfanı ziyaret ettim motorların ve araban güzel allah nazardan saklasın meeaaaşallah hocam

şaka bi yanada maşallah..:cat:
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
merabaaaaa :queen::queen::queen: mektup felan eskidendi artık erternet var... :queen::queen: motorculuğunla ilgili olarak bişey bulamadım..rüzgar hakan yeter sana :p ama sayfanı ziyaret ettim motorların ve araban güzel allah nazardan saklasın meeaaaşallah hocam

şaka bi yanada maşallah..:cat:

Hakan trafikte 300 yapıyomuş..:queen::queen::queen:
O bana değil..Ben ona yetmem.:queen::queen:
Nede olsa 2 evlat sahibiiyim..:cherry:
Sorumluluklarımın ve haklarımın bilinciydeyim..:wiinkk:
Yerim sıcak altım kuru...
Yağmurda çıkmam motosikletle..
Yağmur derken yanlış anlama kuryesin..
Yağmur (gaz) almaz bedenim..:wiinkk:
Metabilizmama aykırı..
Site,araba,motosiklet demişsin ya..
Ben kartlarımı açık oynarım..:rendeer:
Kırılacak gocunacak bi tarafım yok paş..(paşam diyecektim )..
by_dost..
Kal sağlıcakla...:bounce:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst