- Katılım
- 6 Mar 2006
- Mesajlar
- 6,448
Yok... Doğuştan hatalı oluyor bu modeller...
:cherry:
gelnler bozuk o zaman, yokmu aramızda genetik mühendisi
Yok... Doğuştan hatalı oluyor bu modeller...
:cherry:
O zaman Türk olma ihtimal yüzdesi ne bu Rüzgar Hakan'ın.gelnler bozuk o zaman, yokmu aramızda genetik mühendisi![]()
MERHABA ARKADAŞLAR BEN RÜZGAR HAKAN
YAPTIĞIM ŞEYİ ONAYLAMIYORUM AMA OLAYLAR BİLDİNİZ GİBİ DİL
LÜTFEN YAPMIŞ OLDUNUZ YORUMLARA DİKKAT EDELİM SIKINTISI OLAN BUYURSUN GÖRÜŞELİM 05359672137
YAPILAN YORUMLArdan bilgim yoktu az önce öğrendim ve baktım
yoromlarınız çok yanlış BULDUM
GÖRÜŞMEK İÇİN ŞUAN ÜYE OLDUM
VE EN YAKIN ZAMANDA TANIŞMAK DİLEĞİYLE TANIDIKCA YORUMLARINIZIN DEĞİŞECEĞİNE EMİNİM
SAYGILARIMLA RÜZGAR HAKAN
Ayıp eden yok hemşerim..Bi dakika..Gkn Arkadaşım
Sen Genetiği Bozuk Görmemişsin Galiba Ayıp Etme
http://www.motosiklet.net/forum/tanisma/
bu sayfaya gir..''Yeni Konu Aç'' butonu tıkla..
Kendini tanıt...
Cepten dediğim gibi..
Özürün kabul edilmiştir paşam..
Paşam benimle telefonda bayağı uzun uzadıya konuştu kardeşimiz..arkadaşlar bence biraz yargısız infaz yapıyonuz brakın ruzgar hakan bu işn aslını anlatsın ondan sonra yorum yapalım.
tüm bu okuduklarımdan anladığım şimdi bu arkadaşı aramıza alamayız anlamına geliyo yani onu kazanmaya çalışmicazmı ben eminimki orda göründiği gibi biri deildir.
Gkn Arkadaşım
Sen Genetiği Bozuk Görmemişsin Galiba Ayıp Etme
tubcm kaşıkla su bendenVerseler de elimize bi kaşık su da boğsak..
tubcm kaşıkla su bendenhoşgeldin rüzgar hakan Aye ile bi akrabalığınız varmı kendisi rüzgarın üvey oğluymuşda:mrgreen::cherry:
herkes sana sarıyo çünkü...çünkü...çünküüü herşeyin faul arkadaşım:mrgreen::cherry: bi kere en başta SS kullanıyosun bu yeter...:mrgreen:
![]()