Motosikletiyle trafiği birbirine kattı. Rüzgar Hakan

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
gelnler bozuk o zaman, yokmu aramızda genetik mühendisi:p
O zaman Türk olma ihtimal yüzdesi ne bu Rüzgar Hakan'ın.:p
Aramızda yok mu metafizikçi-genetikçi-metorolojici-bilimci-silimci..
Gerek kalmadı..Kendisi bizzat aramızda..

.
Konuyu Toplam 4 üye okuyor. (3 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
muratgergerli, rüzgar hakan, silentman

.
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ara 2007
Mesajlar
85
MERHABA ARKADAŞLAR BEN RÜZGAR HAKAN
YAPTIĞIM ŞEYİ ONAYLAMIYORUM AMA OLAYLAR BİLDİNİZ GİBİ DİL
LÜTFEN YAPMIŞ OLDUNUZ YORUMLARA DİKKAT EDELİM SIKINTISI OLAN BUYURSUN GÖRÜŞELİM 05359672137
YAPILAN YORUMLArdan bilgim yoktu az önce öğrendim ve baktım
yoromlarınız çok yanlış BULDUM
GÖRÜŞMEK İÇİN ŞUAN ÜYE OLDUM
VE EN YAKIN ZAMANDA TANIŞMAK DİLEĞİYLE TANIDIKCA YORUMLARINIZIN DEĞİŞECEĞİNE EMİNİM
SAYGILARIMLA RÜZGAR HAKAN
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
MERHABA ARKADAŞLAR BEN RÜZGAR HAKAN
YAPTIĞIM ŞEYİ ONAYLAMIYORUM AMA OLAYLAR BİLDİNİZ GİBİ DİL
LÜTFEN YAPMIŞ OLDUNUZ YORUMLARA DİKKAT EDELİM SIKINTISI OLAN BUYURSUN GÖRÜŞELİM 05359672137
YAPILAN YORUMLArdan bilgim yoktu az önce öğrendim ve baktım
yoromlarınız çok yanlış BULDUM
GÖRÜŞMEK İÇİN ŞUAN ÜYE OLDUM
VE EN YAKIN ZAMANDA TANIŞMAK DİLEĞİYLE TANIDIKCA YORUMLARINIZIN DEĞİŞECEĞİNE EMİNİM
SAYGILARIMLA RÜZGAR HAKAN

sende yanlş anlama ama otobus onunde durup lastik yakan tramvay yolunda tektekere kalkmanın neresi dogru olabilir vya gorunmeyenden farklı olan ne:silent:
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Tanışma topici açsaydın paşam..
Bak bu topic gibi oda sayfa delisi olur..
İhsanhakan abim msnden mesajını aldım..
Bizde bayramını ailece kutluyoruz abicim..Görüşürüz msn'den..
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ara 2007
Mesajlar
85
Bekoserkan Kardeşim Benseni Tanıyormuyum Kardeşim Beni Iyi Tanıdını Sölüyorsun Ama Ben Motordan Düştümü Hiç Hatırlamıyorum
Sen Nerden Biliyorsun Acaba Görüşmek Dileğiyle Hoşçakal Bide Kandini Tanıtırsan Sevinirim
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Bu laflara ayıp etme diyosan önce benim yazdığım mesajları oku..Ayıpsa ben ayıp etmişimdir.
Yok öyle hemen sitede saldırıya geçmece..
Görünen köy klavuz istemez..
Cepse benim cebimde 0544 317 89 64.. Burda kimsenin sıkıntısı,yarası da gocunacağı da yok..
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
racing motoru hiç sevmem ve hevesimde yoktur videolarda dikkatimi çekti,benim bildiğim trafikte durduğunuz zaman sağ ayak herzaman frende sol ayak yerde olur arkadaş tam tersini yapıyor:silent:

ve ilk kez flipup kask takan bir racing sürücüsü görüyorum:silent:
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
arkadaşlar bence biraz yargısız infaz yapıyonuz brakın ruzgar hakan bu işn aslını anlatsın ondan sonra yorum yapalım.
tüm bu okuduklarımdan anladığım şimdi bu arkadaşı aramıza alamayız anlamına geliyo yani onu kazanmaya çalışmicazmı ben eminimki orda götündiği gibi biri deildir.
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
arkadaşlar bence biraz yargısız infaz yapıyonuz brakın ruzgar hakan bu işn aslını anlatsın ondan sonra yorum yapalım.
tüm bu okuduklarımdan anladığım şimdi bu arkadaşı aramıza alamayız anlamına geliyo yani onu kazanmaya çalışmicazmı ben eminimki orda göründiği gibi biri deildir.
Paşam benimle telefonda bayağı uzun uzadıya konuştu kardeşimiz..
Gereken açıklamaları kendisi yapacak..Tanışma topici açıyo şimdi.:cat:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
Gkn Arkadaşım
Sen Genetiği Bozuk Görmemişsin Galiba Ayıp Etme

oo sen hızlıymışın harbidende
gelirgelmez döşemişin mesajları
bizim msjlarımız dikkat edersen espri mahiyetinde olan msjlardır, kimsenin gururunu yada kalbini kırmak için yazılan şeyler deildir..
kalbini kırdıysak özürümüzü dileriz tabi ama
niyetimiz ayıp etmek değil ayıbı örtmek
umarım sitemizde kalıcı olursun bizleri tanırsın bizde seni tanırız:cat:
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Arkadaşımızın motoru çalınmış. Kendisine geçmiş olsun diyorum...
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
tubcm kaşıkla su benden:) hoşgeldin rüzgar hakan Aye ile bi akrabalığınız varmı kendisi rüzgarın üvey oğluymuşda:mrgreen::cherry:

Herkeste bana sarıo yaw:p

Bir yerlerde "rüzgarın kızı" diye bi tabir gördüm, makara olsun diye bende oğlu yazayım dedim ama babam 30 yıldır beni görünce Allahım ben ne hata yaptım diye başlar, olsam olsam üvey olarım öyleyse dediydim:p
 
Katılım
11 Eyl 2006
Mesajlar
1,052
herkes sana sarıyo çünkü...çünkü...çünküüü herşeyin faul arkadaşım:mrgreen::p:cherry: bi kere en başta SS kullanıyosun bu yeter...:mrgreen::)
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
herkes sana sarıyo çünkü...çünkü...çünküüü herşeyin faul arkadaşım:mrgreen::p:cherry: bi kere en başta SS kullanıyosun bu yeter...:mrgreen::)

Mantıklı bi cevap:p

tüdey50'ye terfi edip kurtulacam elinisden:p
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst