MOTOSIKLET 2007 Fuari - TUM FOTOGRAFLAR...

Katılım
21 Eyl 2006
Mesajlar
1,799
http://img162.imageshack.us/img162/8427/abiiekolduiek1lv2.jpg[/IMG]



:queen::queen::queen::queen::queen:






:queen::queen::queen::queen::queen:
 
Son düzenleme:
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Fotoğraflar için teşekkürler:cat:
Fotoğraflardan da bariz bir şekilde belli oluyor fuarın diğer fuarlara göre nasıl olduğu.
Tahminlerde yanılmadık..

Marttaki fuarın oldukça hareketli geçeceğinden eminim,bu fuarada İstanbul da olsam giderdim ama şehir dışından gidecek kadar iyi değil gibi..
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
arkadaşlar lütfen farklı sayfalara yükleyin resimleri.açılması çok uzun sürüyor.
 
Katılım
22 Ağu 2005
Mesajlar
244
davetiye istiyorum arkadaşlar yoksa geçmi kaldım :queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::cherry:
 
Katılım
18 Tem 2005
Mesajlar
1,144
korlasta suzuki intruder 250 yi ne kadar yapmışlar arkadaşlar yoksa 8990 gördüğümüz o mu ?
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
55
Sabırsızlıkla bekliyorum Pazar gününü. Hava şartlarıda müsait olursa bütün standları gezmek istiyorum.:)
 
Katılım
10 Eki 2007
Mesajlar
1,592



Arkdaşlar resimde görülen katlanan motorladan almak isitiyorum.Firma ve fiyat hakında bilgisi olan varsa yardımcı olsun.
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Ellerinize sağlık Gelmeyi en azından MT standına uğramayı isterdim... :rendeer:
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,961
Motosikleti
Mondial Virago 50i
Hyosung'u fuar resimlerinde göremedim katılmadılarmı acaba?

Katılımcı listesinde yoktu, sanırım diğer bahar öncesi fuara katılacaklar.

Pazar günü gelmeye çalışacağım, aksesuar almam gerekiyor. Eldiven, dizlik, bellik, balaklava, kilit vs. gibi. Fuar fiyatları nasıl, güzel indirimler var mı?
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
abiiekolduiek1lv2rj0.jpg


atilla abi bitane yaa bide pazar gunu kalsa herkes ordayken daha ii olcak ya nys artık başka fuara:)
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
Ben şuradan yerimi ayırtayımda fotoları akşam eklerim. :p

Ha bir de sayfa atlatmadan fotoğraf yüklemeyin sonra kilitleniyor sayfa, açılmıyor hiç boşa gidiyor emekler :cat:

Haklısın buraya ekliyorum o zaman bi kaç foto. :wiinkk: parça parça ekleyeğim.





Hyusung'u fuar resimlerinde göremedim katılmadılarmı acaba?

Hyosung yoktu.

--

Atilla'nın (tanrinin_kirbaci57) flaş videosu var. :cherry: ekleyeceğim birazdan. :bounce:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst