- Katılım
- 15 Kas 2007
- Mesajlar
- 332
emeginize saglık valla tesekurler paylaşım için.

kırbac kardeş işin gücün reklam reyting...sevemmi öpemmi anlamadım seni...rakibim olabilirsin...ne etceğimi bilemedim inan..iyiki Sinoptasın...
kaşla göz arasında sakallara nası şekil verdin la...kendin beceremezsin...Maçka bölgesindede kuaför falan yok...![]()