MOTOSIKLET 2007 Fuari - TUM FOTOGRAFLAR...

Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
arslanfb

bana biraz ufak kaldı

gelişim ibrahim

patronun altına her motor yakışıyo canım

henüz siteye üye olmamasına ve park problemi nedeniyle motor alamayan benim kuzen

fatih'in fedaisi gibiler

hasan motoru değiştirecek ya


ducati'nin aynalara bakarmısınız

mert[YT]6Q0NfkUFHTs[/YT]
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
MV Agusta Brutale 910 nefis bişey.... Çok beğendim....:cat:

indirimli fiyatı 22.000 € olsada güzel :p
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
ya babaçi abi banada ogretsene nası yapılıo bu:cherry:


[YT]yiUjTPB8sGw[/YT]


[YT]hZdHQcGF5Ro[/YT]
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
[YT]yiUjTPB8sGw[/YT]

youtubede linkin eşittirden sonrasını kopyala. cevap yazdığımız kutucuğun üst tarafında youtube'nin google'nin media player işareti varya oradan youtubeya tıkla arasına yapıştır
 
Katılım
22 Ağu 2005
Mesajlar
244
arkadaşlar bu gün fuar olayına girim dedim ama girmeseydim daha iyiydi günnun sonunda bana kalan park parası köprü parası benzin parası oldu kimse alınmasın fuar alanından çok kapının önünde fuar havası vardı bence zaman kaybıydı demiş lerdi ama inanmamıştım bi kask alırım diye düşünüyodum onuda dönüşte kızıltopraktan aldım bu arada bir fuarda ilk defa ikinci el motorsiklet teşire koyulduğunu gördüm hepinize kazasız belasız sürüşler diliyorum fuardan kalan anılarımı paylaşım dedim :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Eki 2007
Mesajlar
56
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
mt standına geçerken uğradık





fuara bugün uğradık tanıdık yüzler vardı. mt standından geçerken juniora kancayı taktılar zor kurtardım çocuğu ellerinden. hanginiz bilmiyorum ama yeşil race motoru çocuğa vereceğini söylemiş. benimle irtibata geçin kargo adresini vereyim :queen:

falz muhabbete gi,rmedik ama en azından cemaliniz gördüm.

http://www.youtube.com/watch?v=FyiLEZ0nRlo

videoyu buraya direk atamadım bilen birisi el atarsa sevinirim
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
s6300495ls8.jpg


s6300494yl1.jpg


s6300492bf7.jpg


ihsan abinin yogun baskısı üzerine cekilmiş bi kare herkes çatalla yerken atilla abinın nasıl tabakla goturdugunu herkes görsün istedi:p
s6300491ov6.jpg


s6300503di1.jpg
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819



kırbac kardeş işin gücün reklam reyting...sevemmi öpemmi anlamadım seni...rakibim olabilirsin...ne etceğimi bilemedim inan..iyiki Sinoptasın...:p


kaşla göz arasında sakallara nası şekil verdin la...kendin beceremezsin...Maçka bölgesindede kuaför falan yok...:p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
28
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
saoll çok güzel paylaşım iyi geceler ben yatıorumm
 
Katılım
31 Ağu 2005
Mesajlar
266
istanbul her yönden diğer illerden şanslı

fuarlar ve aktivitler küçükte olsa büyükte olsa bu şehirde yapılıyor.

beğenip beğenmemek kişinin kendi ile alakalı

yanlız küçük deyip beğenmemezlik yapılırsa elde olan fuarlarda gidecektir.

her sene 2 tane yapılırdır
bu sene 3 oldu

belki seneye 4-5 olacak arz talep meselesi

beğenmesekte katılımı yüksek tutalım

en azından var olanı korumuş ve bir sonraki sene için organizasyon eksiklerini göstermiş oluruz.
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bunlarda ben sürerken :p

[YT]IQgdzO2aNNA[/YT]
[YT]cGV1kBop7cE[/YT]
[YT]yiUjTPB8sGw[/YT]
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Ocak 2007
Mesajlar
907
kırbac kardeş işin gücün reklam reyting...sevemmi öpemmi anlamadım seni...rakibim olabilirsin...ne etceğimi bilemedim inan..iyiki Sinoptasın...:p


kaşla göz arasında sakallara nası şekil verdin la...kendin beceremezsin...Maçka bölgesindede kuaför falan yok...:p

adamım senı rakıp olarak görmüyorum dostluk sevgı ve ben kazanacam:queen::queen::queen::queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst