Yarın gelsek içeriden bize fuar davetiyesi verecek birileri olma ihtimali nedir acaba?![]()







Bugün standımıza Blata firmasının getirdiği Parmak Motorlar (Pocket Bike) sayesinde çok keyifli saatler geçirdik.
yalnız helal olsun atilla ya sil süpür yetişio her yere![]()
Hımmm, bana gerek yok yani... Peki... ::miiz::::miiz::
Fotolar süper ya :mrgreen:
tanrinin_kırbacı abi harbi senle tanışmak istiorm
Her fotonda ayrı bi alemsin ya :mrgreen:
Pazar günü ordaysan standta görüşürüz![]()
















































sen sus bikere hala resım gelecek yalancı :queen:
timam timam o kadar güzel fotolar koyulmuşki fuarın yarın gelmeden yapamayız 1 kavanoz getiririm yediğime inanırsın fotodan gerçekçi olur:queen::cherry: