MOTOSIKLET 2007 Fuari - TUM FOTOGRAFLAR...

Katılım
29 Nis 2006
Mesajlar
743
Yarın gelsek içeriden bize fuar davetiyesi verecek birileri olma ihtimali nedir acaba? :)
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Bugün standımıza Blata firmasının getirdiği Parmak Motorlar (Pocket Bike) sayesinde çok keyifli saatler geçirdik.

p1080638smalliq9.jpg


p1080632smallyi8.jpg


p1080631smalljr0.jpg


p1080635smallgf2.jpg


p1080639smallrs7.jpg


p1080625smallxo6.jpg


Standımızda PS2 MotoGP de çekişmeli yarışlarda yapıldı :)
p1080621smallvn2.jpg


p1080620smallyc2.jpg


p1080603smallro0.jpg


p1080604smallru9.jpg


p1080605smallby5.jpg


p1080606smallpv7.jpg


p1080610smallfs6.jpg


p1080613smalltd5.jpg


p1080615smallrk5.jpg


p1080618smallqc7.jpg
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
Son düzenleme:
Katılım
12 Ocak 2007
Mesajlar
907
yalnız helal olsun atilla ya sil süpür yetişio her yere:)

sen sus bikere hala resım gelecek yalancı :queen:

Hımmm, bana gerek yok yani... Peki... ::miiz::::miiz::

olsan çok daha iyi olurdu aşkolsun :queen:

Fotolar süper ya :mrgreen:

tanrinin_kırbacı abi harbi senle tanışmak istiorm :p
Her fotonda ayrı bi alemsin ya :mrgreen:

Pazar günü ordaysan standta görüşürüz :p

canım kardesım ben yarın saat 15.30 da fuardan ayrılıcam bende tanısmak ısterım :cat: malum yarın akşam 7 de türkay otobüs firmasıyla sinop a dönmeliyim ve pazar sabahı motoruma atlayıp samsuna gideceğim arkadaslarım la çok sevdıgım degerlı bır dostumun düğün törenine katılacağım:cat:

ya hakketen süper eylencelı geçtı bugunde inanın herkezden çok ıstıyorum kalmayı ama tatıl hakkımı tam 1 hafta uzatmalı kullandım ve mazeretım de var katılmam gereken özel bir gun var ve o ınsana soz verdım :cat::bounce::salut::salut::salut::queen:::158::::158::::158::
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Ara 2003
Mesajlar
925
işte perşembe fuarın ilk günü fotoğrafları :cat:







Eran benim resimleri gönderin bana !
Özellikle o minik motosiklet ile olanları.
Cumartesi kimseye vermeyin gelip binicem parasıyla :) hatta Pazar da verme kimseye :)
Ama dışarı da çıkarım ehehehe
Fuardaki ducati 1098 fotoları fazlalığı için kusura bakmayın.Sevdim onu ben:bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Eyl 2006
Mesajlar
1,799
[YT]-aGQyISmKuk&eurl=[/YT]

:queen::queen::queen::queen: heh şimdi tarzını buldun rn sonundaaaa :queen::queen::queen:
 
Katılım
10 Eki 2007
Mesajlar
1,592
Abiler di blata adlı katlanır motosikletlerin fiyat ve marka hakında bilgi verriseniz sevinirim.Lütfen gidenlerden bilgi rica ediyorum.
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
erhan ve mert kıyasıya kapışıyorlar




atillanın kaderi bu arkadaşlar

tekteker yapıyo

poza bakarmısınız

stand temizlenecek kim temizlesin





pocket motorların gelmesi bize iyi eğlence oldu


hakan abi sağolsun kapıya kadar gelip bizi içeri aldı

ibrahimin makinayı altından kaçırıp yere oturduğu andır,yarım salise daha geç çeksem tam süper olacaktı.zemin yumuşak olduğu için fazla hasar olmadı


birazını sonra yükleyeyim
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Puhahahahhaah minicik makineyle cebelleşiyosunuz yaaa helal olsunnnnnn :mrgreen:
 
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
702
skullhunter gelemediğim fuarı sen ve diğer foto koyan arkadaşlar sayesinde gezdim teşekkürler :rendeer:

en çok beğendiğim kare HULK ve MR. ENDURO nun olduğu kare :):):):)
abilerim ikinizi uzun zamandır aynı karede görmemişdim :rendeer::rendeer:
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
bakıyorumda iyi egleniyosunuz :)

Bizlerin yerinede eğlenmeyi sakın imal etmeyin Malesef iş yüzünden katılamıyorum Fuara...
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
arkadaşlar fuara ben aksesuar alacağım diye gidenler hayal kırıklığı yaşayabilir,korlas firması resmen fuarı parsellemiş doğru dürüst malzeme yok hudson leadher deri malzeme konusunda standı iyice doldurmuş ve fiyatlarda makul.

cnr dan sonra bu fuar tırt geliyor insana inanın MT stand kurmasa adım atmam:cat:
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
cnr dan sonra bu fuar tırt geliyor insana inanın MT stand kurmasa adım atmam:cat:[/QUOTE]

Evet coşkun katılıyorum sana valla mt standı da olmasa tırrrrttt.Bunlarda benden

Erhanın enduroya geçişi tabii ufaktan başlamak lazım.

Hakan abi tarzı değiştirdi arkadaşlar haberiniz olsun ufak mufak idare ediyo valla

Coşkun ve kuzenii

bu bizim mt cemeati.Ne varsa bizim mt de var muhabbet eğlence komedi çok keyif aldım.
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
[YT]wyisYjsS-9A[/YT]

ibrahimin turları

patron deneme bir iki
[YT]zHPCBlKHG4M[/YT]
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst