MOTOSIKLET 2007 Fuari - TUM FOTOGRAFLAR...

Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
MT

p1080578qo6.jpg


p1080482os3.jpg


p1080469uf2.jpg


p1080483vm0.jpg


:pale:
p1080484uv7.jpg


p1080485au4.jpg


p1080486qx3.jpg


p1080520fu4.jpg


p1080521kl8.jpg


p1080522gh7.jpg


p1080523rd7.jpg


p1080524kg6.jpg


p1080525fc5.jpg


p1080526dw5.jpg


p1080527ql1.jpg


p1080553hm9.jpg


p1080554fr2.jpg


p1080554fr2.jpg


p1080560dc4.jpg


p1080559gi1.jpg


p1080571fn0.jpg


p1080572oy1.jpg


p1080589no5.jpg


p1080592xx9.jpg


p1080593yv8.jpg


p1080595qs9.jpg


ARCTIC CAT
p1080413pb4.jpg


p1080417rb2.jpg


p1080415ep8.jpg


p1080397ab9.jpg


p1080396xi1.jpg


p1080414jm3.jpg


p1080416cl7.jpg



BMW

p1080460sq5.jpg


p1080473go9.jpg


p1080461gr3.jpg


p1080462ob0.jpg



Korlas

p1080528ua0.jpg


p1080569fs3.jpg


p1080385gg2.jpg


p1080386ya5.jpg


p1080387av5.jpg


p1080388mu7.jpg


p1080389wc5.jpg


p1080391ix8.jpg


p1080392dy0.jpg


p1080393us8.jpg


p1080394ev1.jpg


p1080395gj6.jpg


p1080487cr9.jpg


p1080529gg0.jpg


p1080530xi1.jpg


p1080531jd7.jpg


p1080533la0.jpg


p1080534ka3.jpg


p1080535ge8.jpg


p1080536qw0.jpg


p1080537bz0.jpg



Harley

p1080419ab5.jpg


p1080420yy8.jpg


p1080421uc1.jpg


p1080422oe4.jpg


p1080423it6.jpg


p1080424qe9.jpg


p1080425jy1.jpg


p1080426zn8.jpg


p1080427lr6.jpg


p1080428ld5.jpg


p1080429wb1.jpg


p1080430io4.jpg


p1080431ki9.jpg


p1080432xc7.jpg


p1080437vm6.jpg


p1080438nh8.jpg


p1080439vu4.jpg


p1080440yv7.jpg


p1080441pk0.jpg


p1080442us9.jpg


p1080443tf8.jpg



Honda

p1080465yv9.jpg


p1080466um6.jpg


p1080476ew5.jpg


p1080477on7.jpg


p1080475li2.jpg


p1080470kd7.jpg


p1080468xz3.jpg


p1080467gq2.jpg



Peugeot

p1080444bl9.jpg


p1080445ni8.jpg


p1080446xx9.jpg


p1080447ng5.jpg


p1080448vw4.jpg


p1080449yk0.jpg


p1080450qg1.jpg


p1080451ih8.jpg


p1080452fl3.jpg




Polaris

p1080454yu0.jpg


p1080455dn2.jpg


p1080456sr8.jpg


p1080457ff1.jpg


p1080459vg8.jpg


p1080458et2.jpg




MV Agusta (Yeni distribütörü Korlas)

p1080411cx1.jpg


p1080399co3.jpg


p1080400tx7.jpg


p1080402zr7.jpg


p1080401da3.jpg


p1080403rt7.jpg


p1080404jv8.jpg


p1080405cm9.jpg


p1080406ea5.jpg


p1080407ec5.jpg


p1080408zy3.jpg


p1080409ub9.jpg


p1080410fy5.jpg


p1080418nz4.jpg



Vespa - Piaggio - Gilera

p1080549jd6.jpg


p1080549jd6.jpg


p1080539pd4.jpg


p1080541kx8.jpg


p1080543ls7.jpg


p1080542fn7.jpg


p1080544fj8.jpg


p1080548lf7.jpg


p1080550cs8.jpg


p1080547do1.jpg


p1080546xu3.jpg



Daytona
p1080453jc1.jpg


Avcor
p1080471vb4.jpg


Tümoparsan
p1080481wi8.jpg


Bike Wash
p1080479tt8.jpg


Nic Motor
p1080504ei4.jpg


p1080508pt4.jpg


LBC
p1080509un5.jpg


Labels
p1080514nt4.jpg


black-line
p1080515eq1.jpg


can-am
p1080516ab0.jpg


p1080551qs5.jpg


mototaç
p1080519zk5.jpg


hudson leather
p1080552cr4.jpg


p1080545au4.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Eyl 2005
Mesajlar
267
Kasım-2007 fuar resimleri, buyurun...



Havanın çok güzel olması, sadece bir işimden dolayı geçtiğim Avrupa yakasında dolaşmamı daha bir keyifli hale getirdi. Hava sıcaklığı 22 derece idi... Resimdeki sanatsever inek de bunun kanıtı...



Hiç planımda olmamasına rağmen motosiklet fuar alanına doğru şöyle bir uzadım. Çünkü saat 14.00 olmuştu ve fuar gezmesi için daha geniş bir zamana ihtiyacım vardı... Gelişim Sürücü Kursu’ndan sevgili İbrahim, bir telefonumla kapıya gelip beni fuara aldı. Ama beklediğim kadar yoğun bir kalabalık bulamadım. Belki de hafta içi olması etkiliydi. Ya da girişin 20 YTL gibi bir rakam olması cazibeyi azaltıyordu.



Fuar öncesi konuşulan dedikodular kısmen doğru çıktı. Çünkü fuar alanı tek kat üzerine yayılmış ve standlar diğer zamanlardaki fuarlara göre daha zayıf dizayn edilmişti.







Toplam harcadığım zaman bir saati bulmadı. Zaten baba marka olarak bahsedeceğimiz ürünler bile çok kısıtlı çeşitlerle standlarını süslemişlerdi.









En çok dikkatimi çeken ise Çin kökenli marka ve benzeri ürünlerin hemen hemen hiçbir standının olmamasıydı...



Fuarın en güzel tarafı; uzun zamandır göremediğim sevgili fulardaşım Volkan (MrEnduro)’yu görmem oldu. Ve klasik fulardaş pozumuz...











İstanbul dışında olup fuarı göremediği için hayıflanan motorcu kardeşlerime; yüreklerini ferah tutmalarını dilerim. Mart-Nisan aylarındaki yapılan fuarlar buna göre çok daha zengin katılımlar içeriyor. Dediğim gibi 1 saat gibi zamanda bu kadar resim çekip, tamamını gezdim...











Genel olarak daha önceki fuar resimlerine göre daha farklı açılardan birkaç poz çekmeye çalıştım. Benim de içimden çok fazla özenmek gelmedi desem yalan olmaz...



Korlas yine her zamanki gibi full katılım köşesinde hizmet veriyordu. Bazı firmalar istikrarı elden bırakmıyorlar... Tebrikler...







KTM’nin renkli ürünleri standda göz dolduruyorlardı. Gerçekten haklı bir üne sahipler...











Yine de benzer etkinliklerin artmasını, hatta İstanbul merkezli değil, Türkiye’nin pek çok yerinde de aynı heyecanla fuarlar açılmasını temenni ediyorum. Motosiklet olayı, motosiklet kültürü şehirli bir yaşam biçimi değil, her ortamın her insanın ihtiyaç duyacağı bir zevktir. Umarım bu fikri benden başka, daha yetkili kişiler de benimser... Böylece güzel yurdumun her tarafında motosiklet tutkunu arkadaşlarıma benzer hizmetler ve güzellikler götürülür... Kalın sağlıcakla!
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
587
Arkadaslar cumartesı gruptan arkadaslarla tekrar gıtme hakkım saklı olmak uzere ben bu aksam fuara gıttım.. fuar ızlenımlerımı aktarayım..

Fuar gercekten sönük. ne aksesuar anlamında ne de makıneler anlamında fazla bırsey yok. ama zaten bu fuar gecen sene de boyleydı fazla bırsey beklememek lazım..

Fuarda Suzukı standaında GSR ve DL satıyorlar daha cok. DL de fıyat 15,900 .. her renk var bılgınız olsun.. YKB den de 1,40 ıle anında kredı cıkarıyorlar..

Korlas AGUSTO muydu neydı o makınelerı getırmıs.. guzel kaslı makıneler ama bana bıraz kaba geldı .

BMW standında ıkıncı el bır k 1200 den baska gorulecek bırsey yok. GS 800 lansmanı martta olacakmıs.. bu arada nıhayet bmw ye dank etmıs olacak kı f650 gs lere de twın motor koyuop 800 cc yapacaklarmıs 2008 de..o zaman o makıneler guzel olabılır takıp etmek lazım..

Harley standı guzel custom makınelere sahıp bır kac tane de modern tarzda guzel chopper dıkkat cekıcı.. KTM ler bıldıgınız gıbı. yıne kaba cızgıler ve dumduz hatlar.. bır ısınamadım su makınelere vesselam.. neyse..

Bunun dısında daha cok scootter lar var. aksesuar malzemelerı satanlara gozumun ucu ıle baktım. cok kalıte akseauralar sadece korlas da var gıbıme geldı. ancak dolgu malzemeesı hesabı aksesuar standları var..

Motosıklet net ve motosıkletclub.net standlarına ugradım. Erhan ve IBrahım ıle Savas abı ıle gorustum.. bızım vedat da ordaydı . ozlemısım keratayı..Oyle degısık bır aksam oldu. fuarı sakınce gezmıs oldum.. hıc para harcamadan cıkma basarısını gosterdım..: )

gıtmeyen bırsey kaybetmez.. gıden de .. beraber gezılırse belkı muhabbet daha ıyı olabılır kaynatırırız..


Asagıda bır kac resım var..


efsaneden baslayalım

dsc00026jo4.jpg


dsc00027au5.jpg


dsc00028zq3.jpg


harley ın bu modelı cok hos. 50 yasına kadar motor bınersem alacam bır tane : )

dsc00029uz0.jpg


buyrun ducatıye

dsc00030jj3.jpg


bmw standında 5 tane makıne var..

dsc00032iq6.jpg


denedım gıdon cok asagıda.

dsc00033um4.jpg


artık hıc cekıcı gelmıyor nedense cbf 1000

dsc00034oi5.jpg


vara

dsc00035ef3.jpg


dsc00036ld7.jpg


bana bundan lazım... emnıyet serıdıne sıgar mı acaba : )

dsc00038bb9.jpg


vefereyı almayanı dovuyorlar dl parasına

dsc00042kx6.jpg


bende bunlardan vardı ama evde kayboldu. yelek 40 maske 10 ytl. ıkısıne 30 kagıt verılır ..

dsc00043qy0.jpg


savas abının bır turlu satamadıgı transalp : )

dsc00044qq7.jpg



ducatının bu modelı hos..

dsc00047kl7.jpg


korlasın yenı lansman motorları.. ıtalyan sanırım..

dsc00048tc9.jpg


motosıklet netten erhan ve ıbrahımle fuar hatırası..

dsc00050ws7.jpg


fuarın en cekıcı motoru bence.k 1200 u tek gecerım ..

dsc00053oh9.jpg


benden bu kadar...

selamlar
 
Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
824
abiiekolduiek1lv2.jpg


adam sinop'tan gelmiş taa, bide temizlik mi yaptırıyorlar sana :) iyice sil geldiğimde bir toz tanesi görmeyecem..

suc50070jd2ut4.jpg


geçen seneki fuardan bir kare ölümsüzleşsin istedim, Erhan mt standını ziyaret eden küçük ibo 'yu fuar alanında gezdirirken..
zaman geçti küçük ibo büyüdü gelişti, gelişmiş ibo oldu tabi :))
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
abiiekolduiek1lv2.jpg


adam sinop'tan gelmiş taa, bide temizlik mi yaptırıyorlar sana :) iyice sil geldiğimde bir toz tanesi görmeyecem..

Çok çalıştı çocuk coook :) ozellikle de world card konusunda :cherry:
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
güzel resimler paylaşım için hepinize teşekür.bi aksilik olmazsa pazar a ordayım:cat:
 
Katılım
11 Eyl 2006
Mesajlar
1,052
Saol Skull:rendeer:

Suzuki ' den Başka Fuar Süprizi Yapan Yokmuydu(Kawa,Yamaha,Honda)!?
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Fuarı gezmiş gibi hissettirdiniz Paşalar.:cat:.Emeğinize sağlık...:rendeer:

Biz site de sizler ora da.:pr:...OOOOOHHHHH.
Nöbetçi üyeler listesi aşağıya çıkarılmıştır...:queen::queen:
Şu an Forumumuzda: 270 (6 Kayıtlı ve 264 Misafir üye bulunmaktadır.)
'Kimler aktif' (Online) göster

muratgergerli, acress, child, gureli, PIERzig, ~VeNoM~
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
İbrahim abi bak söz verdin 20 kişi gelcez hatırlatayım. Anladın sen onu :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Eki 2007
Mesajlar
269
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
anam ducati de varmış fuarda lamm, yetkililere sesleniyorum nie mersine ducati getirmedinizzzz
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Oturmayın o armutlara :p Atiiiiiii :mrgreen: Canın sıkılmıyo mu bensiz :queen:
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Fotolar süper ya :mrgreen:

tanrinin_kırbacı abi harbi senle tanışmak istiorm :p
Her fotonda ayrı bi alemsin ya :mrgreen:

Pazar günü ordaysan standta görüşürüz :p
 
Katılım
12 Ocak 2007
Mesajlar
907
Oturmayın o armutlara :p Atiiiiiii :mrgreen: Canın sıkılmıyo mu bensiz :queen:

tubi günüm bekoserkan,,ibo,,ve çıldırmış çılgın süper çıldırmış çılgın ve mt nin tek beyaz şapkalı adamı ihsan hakan babayla bide yapı kerdei bankasının fıstığıyla uğraşmaktan canım sıkılamıyor :queen::queen:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
tubi günüm bekoserkan,,ibo,,ve çıldırmış çılgın süper çıldırmış çılgın ve mt nin tek beyaz şapkalı adamı ihsan hakan babayla bide yapı kerdei bankasının fıstığıyla uğraşmaktan canım sıkılamıyor :queen::queen:


Hımmm, bana gerek yok yani... Peki... ::miiz::::miiz::
 
Katılım
8 Ağu 2007
Mesajlar
87
Çinliler nere de çinli ler.................................
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst