- Katılım
- 10 Nis 2006
- Mesajlar
- 141
ben bu sene fuarı cok yetersız buldum eskı senelerın yanında bıle gecmıycek bı fuardı tek bır katta cok az marka ve markaların cesıtlerı sınırlıydı bı cok markayıda goremedım fuarda hosuma gıtmedı acıkcası en basıdı eskıden bu fuarı takıp eden arkadaslar bılırdı harley davidson standı fuarın en hareketlı ve genıs standı olurdu gosterıler harleycıler falan bu sene sadece orda bulunuyorlardı motorlar
