MOTOSIKLET 2007 Fuari - TUM FOTOGRAFLAR...

Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Açıldığı ilk saatlerde fuardaydım.Daha yeni yeni yerleştirilen mallar ve standlar sebebiyle sönük zannettim ama cumartesi gittiğimdede farklı değildi.Kask,eldiven,mont,vs. alırım diye düşünüyodum ama maalesef pek seçenek yoktu.Antientel(Hasan)'i gördüm,GDR'den kask almıştı ve gidip denedik ama başka seçenekleri görmeden almak istemedim.Benim için en büyük sürpriz Varadero'nun üzerine oturduğumda ayaklarım yere değiyomuş ve dengemi sağlayabiliyomuşum:cherry:.HAyırlısı bakalım.Bide peugeot/Satelis'in 500cc 37,7 hp olan modelini Martta satışa sunacakmı,oda ilginç geldi.250cc'si pek tutmadı gibi ama hayırlısı.
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
Açıldığı ilk saatlerde fuardaydım.Daha yeni yeni yerleştirilen mallar ve standlar sebebiyle sönük zannettim ama cumartesi gittiğimdede farklı değildi.Kask,eldiven,mont,vs. alırım diye düşünüyodum ama maalesef pek seçenek yoktu.Antientel(Hasan)'i gördüm,GDR'den kask almıştı ve gidip denedik ama başka seçenekleri görmeden almak istemedim.Benim için en büyük sürpriz Varadero'nun üzerine oturduğumda ayaklarım yere değiyomuş ve dengemi sağlayabiliyomuşum:cherry:.HAyırlısı bakalım.Bide peugeot/Satelis'in 500cc 37,7 hp olan modelini Martta satışa sunacakmı,oda ilginç geldi.250cc'si pek tutmadı gibi ama hayırlısı.

abi nieyse aynı motorlara bakmışız senle:p kask olarak cabergler vardı 1euro=1ytl kampanyasıyla satılan 225 liraya cok güzel kasklar vardı gerçekten en almak istedigim seydi fuarda varedero'dan snr:queen::queen:
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Fuar tam anlamıyla manyaktı :queen:

Yani standlar için söylemiyorum :) o bakımdan söylersem tam anlamıyla iğrenç ötesiydi :p
Para verip girenler kesin küfür etmişlerdir :queen:
Bizim stand için söylüyorum tam anlamıyla dehşet ötesi bişeydi :queen:
Ortam desen mükemmel, muhabbet desen en demli çaydan bile koyu :queen:
Çok güzel geçti bugünüm ya :)
Neler neler yaptık :p

Ben Son ana kadar standın yanındaydım :)
Standın toparlanmasına yardımcı oldum :p
Tabelaları televizyonu şunları bunları taşıdık :p

Çok güzeldi ya, bu fuara sadece bizim stand için gelinirdi, yoksa bi cacık olduğu yoktu :queen:

Her şey için çok teşekkür ederim abilerim :)
Bende olan Fotoları birazdan yüklerim :rendeer:
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
s6300548ba2.jpg


s6300549rd2.jpg


s6300523ex2.jpg


s6300526fl2.jpg


s6300533xh0.jpg


s6300554fw4.jpg


s6300558mn6.jpg


s6300564ut6.jpg
 
Katılım
8 Nis 2007
Mesajlar
115
fuar güzeldi özellikle korlas iyi emek harcamış ama halleye kıloldum arkadaşlar bu kadar ayrımcılık yapılmaz yaa şrfz harleyciler iyiki motorları var üzerine bindirmiyolar daha niye getiriyolarki maket getirsinler artık iyice soğudum trilyonum olsa almam halley ayrımcılar 20 motor var 20 side mi satıldı kardeşim üzerine oturtmamak için yalan söliyolar başka sıtandlarda da palı motorlar var ama otruyosun bakıyon fotoğrak çektiriyon çok kızdım çokkk fotoğraflara emeği ğeçenlere teşekkürler
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Ve fuarı tamamladık fuardan son fotoğraf MT standı :)
dsc01817smallhq2.jpg
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
hadi bakalım hayırlısı halılar kalmış eskitmişsiniz halıları neyse ben yarın yensini getiriim,zaten o halıları da ben getirmiştim.
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
532
ya benim kuzenle bi foto vardı koysanızda bilmeyen beni tanısa bide o kuzeni ben motorcu yapıcam genç MT olarak fotomuz çeklmişti sanırm :D:D

o kucuk motorları gorunce ztn direk bitane istedi kız :D (yaşı 10 bu arada :D)
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Upload bitti sayfanın 6. sayfaya geçmesini bekliyorum öle koyucam resimleri :p
Hadi biraz cevap yazın yaw :queen:
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Napalım abi :p fotoların boyutu büyük :p
Koyucam şimdi herkez laf edicek :p döverler abi beni :cyclopsan
 
Katılım
9 Eki 2007
Mesajlar
16
Kanka mimar sinan üniversitesinin önünde resimler çekilmişti sen mi çektin onları
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Muharrem abi çekmişti :) Koyucam şimdi onları fotolar bende :p
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Bunlarda benden :)

Heyt be Baran abime bak :p
grnt1439mz4.jpg


Baran abi, Benim Ducati senin Ducati'ini Döver :queen:
s6300547zp8.jpg


Ufukta 30 kişilik ordu beklerken :p ama hepsi fos çıktı kimse gelmedi :cyclopsan
s6300519yx0.jpg


Ahanda ben :)
grnt1452pf5.jpg


Muhabbet ustaları :p
grnt1448zs9.jpg


Geleceğin Motorcusu :cherry:
grnt1441tx4.jpg


İbrahim abi kaçak kurs dersi verirken :p
grnt1446pg9.jpg


Halis abi, ben ve arkadaşlarım :)
s6300521mx5.jpg


Kamyonum ve ben :queen:
s6300532uq0.jpg


Milletin arasından deli gibi gittiğim Kawasaki ZX-6R'ım :queen:
grnt1469ji3.jpg


Erhan abi, Alper abi, Hakan abi standı toplarken :)
grnt1456ot6.jpg


Daha bir sürü resim var :queen: ama benden bu kadar :p
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
925
her şey güzeldi ama hava iyi olsaydı katılım daha çok olurdu sanırım..:silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst