- Katılım
- 11 Ağu 2007
- Mesajlar
- 91
abi hiç manken yokmuydu yaa:mrgreen:
Açıldığı ilk saatlerde fuardaydım.Daha yeni yeni yerleştirilen mallar ve standlar sebebiyle sönük zannettim ama cumartesi gittiğimdede farklı değildi.Kask,eldiven,mont,vs. alırım diye düşünüyodum ama maalesef pek seçenek yoktu.Antientel(Hasan)'i gördüm,GDR'den kask almıştı ve gidip denedik ama başka seçenekleri görmeden almak istemedim.Benim için en büyük sürpriz Varadero'nun üzerine oturduğumda ayaklarım yere değiyomuş ve dengemi sağlayabiliyomuşum:cherry:.HAyırlısı bakalım.Bide peugeot/Satelis'in 500cc 37,7 hp olan modelini Martta satışa sunacakmı,oda ilginç geldi.250cc'si pek tutmadı gibi ama hayırlısı.