arkadaşlar lütfen farklı sayfalara yükleyin resimleri.açılması çok uzun sürüyor.
korlasta suzuki intruder 250 yi ne kadar yapmışlar arkadaşlar yoksa 8990 gördüğümüz o mu ?
Hyosung'u fuar resimlerinde göremedim katılmadılarmı acaba?
Ben şuradan yerimi ayırtayımda fotoları akşam eklerim.![]()
Ha bir de sayfa atlatmadan fotoğraf yüklemeyin sonra kilitleniyor sayfa, açılmıyor hiç boşa gidiyor emekler :cat:



Hyusung'u fuar resimlerinde göremedim katılmadılarmı acaba?