Arkadaşlar inanır msınız burda havalar öyle boktan ki haftalardır yağmur yağıyo MOtorla şurdan şuraya gidemiyorum valla zaten soğudu üstelik motorla seyahat biraz yatıcak gibi....
BIrak motoru biz evden çıkamıyoz dışarı yağmur çamur...Hal böyle olunca konuda kalmıyo sürekli konuşacak öyle ilginç bi durumdayız yani...