Mondial Mondial 150zc Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Haz 2007
Mesajlar
1,205
beyler forum iyice hareketlenmiş iii nice 48. sayfalara hep beraber...bu arada ben zcme bide abi almayı düşünüorum hyosung GT 250R alıcam galiba bakalım HAYIRLISI..:)
 
Katılım
4 Ocak 2007
Mesajlar
725
merhabalarrr arkadaslar walla bu aralar hııcc katılımıım napalm ısler ıste yogın nese sızlerle yaza ınsç cok gzel seyler yapcaz herkese tekrar slmlar topcı bırakmayın lutfen:cat:
 
Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
60
hala şu topice cin malı almaın fln yazıosunuz yha o kadar şeyden sonra bn size hiçbişey demiorum arkadaşlar...:farao:
 
Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
60
of yha topic yine ölü durumda!!! :pale:

hadi sheltox hadi ozan hadi sky abi katılım ltfn...:salut:
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
647
Arkadaşlar inanır msınız burda havalar öyle boktan ki haftalardır yağmur yağıyo MOtorla şurdan şuraya gidemiyorum valla zaten soğudu üstelik motorla seyahat biraz yatıcak gibi....
BIrak motoru biz evden çıkamıyoz dışarı yağmur çamur...Hal böyle olunca konuda kalmıyo sürekli konuşacak öyle ilginç bi durumdayız yani...
 
Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
60
napalım sağlık olsun bunlarıda görücekmişiz demekki ölüp ölüp dirilio form aç gündür ilk defa yazdı biri ahh ah... :salut:
 
Katılım
14 Haz 2007
Mesajlar
1,205
hadi beyler formu diriltelim:):)...arkadaslar motoruma canta taktım sonrada cantaya ses sistemi koydum cok kro oldu beenmedım cıkardım attım:) nasıl ama ii demi:)...yaa beyler bu arada aranızda fuara gıdecek varmı c tesi gunu bn arkadaslarla gidicem büyük ihtimal...biletleri felanda ayarladık hadi hayırlısı ...hadi yazın bişiler:)
 
Katılım
4 Ocak 2007
Mesajlar
725
SLM byler bu ne bu yaw gotumu kaldrcak wakit yoq kac hafta oldu girmeyeli onu bile hatirlayamiorum:p alla alla ule burdada tam abartisiz 1 gun ara ver di ve tam16 gundur havadan bir an olsun bulut gitmedi 2 haftadan beri sadece motoru peryodik calistirma disinda hic bi halt edemedm zaten forumda kopmus nese artikin yaza canlancazzz cok pis gezilerle geri gelcem soz nese is cok haddi herkese kolay gelsin:cat:
 
Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
60
kafam çok karıştı arkadaşlar yha ozan kardeşimle konustuk brz yeni motor alıcakmıs zc yi satıcakmıs zc yi alma bence dedi sonradan çok sorun çıkartıo dedi off of tm herşey tmm oluo bi sorun çıkıo naapcam bn???....:pr:
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
647
Ozan Zc ile o kadar çok oynadı ki tabi çıkartır o ZC değil OZANCE oldu Zc o fiyat/performans olarak bu mondialler veya kanuniler arasında en iyi motordur bence... Ha ama sen çıtayı yükseltirsen tabi Zcden iyiler var...Kimseye kulak asma ZC alacaksan al KRONİK bi derdi yok Çakmaklığı Dışında :)
 
Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
60
saol sky abi de çakmaklıkda ne sorun war?
:silent:

sky abi bizim resimleri unutma haa!!! bekliorum resimleri
:p:):mrgreen:

iice öldürdünüz topici ama yinede baktımda çoğu topıcden ii topıcımız

//zc forever//:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Haz 2007
Mesajlar
1,205
kanka bence zc alıcaksan 0 km alma git 2. el al sorunsuz temız 1600den fazla verme 4000 kmden fazla da alma bu sartlarda temız bulabılıyorsan kacırma tabi kış gelıyo fıatlar aşşagı dogru cekılcek acele etme ama nisandan sonra motor alma fiyatlar ucuyo ozmaan kadar al yada 1 sene bekle:) //zc forever// benim bu laf mesur oldu:)
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
647
Olm söyledik ya çakmaklığa zırt pırt basarsanız sigorta atabiliyo :)
Yani takılı dursun ama kullanma derim yani bende 3-4 kere kullandım sonra bigün yine bi bastım gitti sigorta :)

Resim diyonda sana resmen ZC resim şov yaptım daha ZC'nin neresinin resimlerini koyayım?Her tarafını koydum içi dahil + zaten yağmur çamur yıkılıyo marmaris :)
 
Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
60
peki öle olsun... bn artık yazmaya bilirim haberiniz olsun arkadaşlar herşey için çok teşekkür ederim...
 
Katılım
4 Ocak 2007
Mesajlar
725
hey nere yaw:silent: kardesler gitmen yawf nolcak buranin hali sonra :cyclopsanhey nere gidionuz huhu gelin bakim:mrgreen: ...
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
647
Kızlar bakın size bi konu buldum :mrgreen:
Motoru çalıştırdığınızda sabah vea gece gerçi gece daha da farkeder ama devir saati kaç binde başlıyo ve eğer ısındırmadan binip gazlarsanız kaç binlere çıkıyo??

Benim motor ısınmadan binilirse devir saati 11e kadar çıkıyo ama rölantide şöyle bi 7-10 dakika bekletirsem 2bine düşüyo ve düzeliyo ama motor üşürse yani uzun yola çıkarsa yine devir saati yükseliyo... Sizlerde durum nedir??

BU arada 6018 Kmdeyim MAŞALLLAH ::155::
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst