Mondial Mondial 150zc Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
60
yha sky abi şu mini bagajın bi kaç fotosunu çekip yollarmsn merak ediorumda nasıl duruo?:silent:
 
Katılım
14 Haz 2007
Mesajlar
1,205
beyler benim motor kaza yaptı.. size tavsiyem kimseye motorunuzu vermeyin..!!200 mılyon bana girdiği gibi sizede girebilir aman ha..motoru babamın iş yerine bıraktım bizim elemanlardan biri almış moturu duvara girmiş.. allahtan cocukta bişi yok gittim bıraktım motorcuya halledıo yarın alıcam motoru...lambası cızılmıs ver far muhavaza yani ön grenajın altı kırıldı 75 ytl ıkısı bide amortısor olayı cıktı sağ amortisor yamulmus bakalım yarın bellı olacak... ilk defa bu siteye bukadar mutsuz girdim... iyi akşamlar tekrar:pale:
 
Katılım
4 Ocak 2007
Mesajlar
725
wah ozan walla uzuldum bende simdi haa gecmis olsun bosver cana gelmesinden iidir en azndan ole dusun bu arada 910. mesajlarda seyir edioruz bu forumu bu hale bizler getrdik arkadaslar az kaldi hadi sunu 1000 yapalmm:cat: da bi ozelligimz olsn bide son birkac aydir her gun topimiz ana sayfada surekli guncel oldugundan goruntulendiginden millette bayagi bi ogrenmis oldu motoru hadi walla sizde motorlarn resimlerini koyunda millet kuru kuru yazi okumasn birzda motor grsunler

sonnda biraz foto atiim bari hani demistimya size iste bu da bayram gezim arkadaslar gunlerden persembe bende her kdar hawa kapkara bulutlu ve yollar yer yer sulu sulu vede hafif cisede olsa motorcu ruhyla atladm motoruma yallah mezarlara:queen: okuyup uflemeye gttm bu arada yollar hep koy yolu fln di ole kaymak asfaltfln yoqtu gecenki gibi ama napalm olsn bu da idare eder






burasida annemlern koyu walla super bi yer yaaa bayiliom zaten buralarda zamannda amazonlarn yasadigi yerler warmis

ahada yol tIkandI diyerekten iniyorm motordan ve bzm evlern oraya dogru tabanwaydan yararlanarak gidiorum bu arada bu yIkIk ev assnda yeni Yikildi tadilat yapilcak faln filan ....

bu arada su camur toprak derken motor berbat halde tabee:pale:

buda bendenz tanidinz artIkIn:p

yoldan manzaralarr



eeettt artik eve donme zamani nede olsa kuzenle bulusup Bolamana gidicez

temizlik imandan gelr diyerekten uzun yol oncesi motoru temizliom



bu da benm kuzen adamda cbr war ama benm motora hasta oldu wall artkn dicek bisi yoq sanrm eet yola cikioruz az kaldi hemn arkamzdada daym suzuki maruder ini gumburdete gumburdete yola cikmaya hazrz nameleryle ortaligi inletiodu

yola ciktk gittikte ama fotolar nerde die sorman bende solemiim eet ne yazkki bolaman gezimizn fotolari iptal nedense orda yedigimz sagnak magnak derken ayin 13 unde buyuk bir firtina oncesi gecenin bilmem kacnda zorla ewe dondum :cyclopsan



bnden simdilik bu kadar...
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
647
bak bak resimlerin sonundada böyle yağmur gösterip romantik duygusal bi son yaratmış ben ıspartada olduğumdan katılamıyorum beyler...
 
Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
60
çok güsel olmus sheltox eline sağlık sanada çok geçmiş olsun ozan kardeşim...:rendeer:
 
Katılım
4 Ocak 2007
Mesajlar
725
saolun walla keske bolaman fotolarinida atabilseydim super yerler gectik motorlarla ama neyse artik bidahaki sefere ins..
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
valla hepinizi kutluyorum arkadaşlar
"motoru motorcu yürütür" müş
sizlerde bu istek olduktan sonra yol dayanmaz size
ama kullandığınız motor gerçekten muadilleri arasında kaliteli bir motor
değerini bilirseniz çok güzel gezilerde arkadaşlık yapar size...

ve ozan boşver motor nasıl olsa yapılır, cana gelmesin
en önemli şey sağlık
çok çok geçmiş olsun...
 
Katılım
14 Haz 2007
Mesajlar
1,205
saolun beyler motoru aldım 200 kagıt bayıldım ama olsun tas gibi oldu on grenaj yenılendı:)gezi cok gusel olmuss bravo:cherry:
 
Katılım
4 Ocak 2007
Mesajlar
725
saol ozancim keske sende kaza li sekilde motorun fotolarini cekip atabilseydin gzl olrdu da neyse tekrar gule gule kullan:cat:
 
Katılım
30 Tem 2007
Mesajlar
75
ozan kardeş ya cok geçmiş olsun takma kafana cana gelicegine mala gelsin


bu arada arkadaslar artık forumu fazla takip edemiyorum kusurada bakmayın bende motoru kışlık sardım sarmaladım bu havada surulmuyor :)
 
Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
60
arkadaşlar garantiyi bozan bi durum war mı?yani garantinin iptal olmasını sağlayan etkenler warmı?

alarm garantiyi bozuomu?:silent:

beyler biri youtube ye zc videosu koymus turuncu bi zc ve 140 yapıo kadrana göre bi bakın isterseniz...
http://www.youtube.com/watch?v=xvKFVP7WB7o
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Tem 2007
Mesajlar
75
ohha gerçek gibi görünüyor ama hiç sanmıyorum valla zaten motor daha 195 km yapmış bence bu imkansızında imkansızı bu motor o kadar yapmaz inanamam buna :D
 
Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
60
abi bu ne yha kimse bişi yazmıo sorduğum orulara cvp vermio öldü topic öldü...
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
647
@Jduke32

Alarm etkiler mi onu bilmiyorum ama etkilememesi lasım!

140 konusu KESİNLİKLE ALDATMACA motorun sesine bi bak o motor o seste 140 mı basabilir sence? Kesinlikle hatalı göstergesi var ve kendini kandırıyo o videoyu koyan kişi bi kere Matematiğe aykırı 8,5 beygirlik HANGİ scooter 140 basıyo ki ZC basabilsin fabrika verisi bile max 85 km/s yazıyo :)

Çantanın resimlerini çeker yollarım gece. Bayadır evde değildim o yüzden yollayamadım ve katılamadım konulara...:pale:

Shell sen sanma ki öyle 3-5 foto attım karizma topladım falan eğer yarın yetişirsem fotolar bendende geliyo ozman görürüz bakalım :):cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
60
bekliyorum fotoları sky abi biran önce sabırsızlanıyorum çok saol bu arada... :rendeer:
 
Katılım
4 Ocak 2007
Mesajlar
725
OOooo sikycim walla eger sehir disi gezini motorunla yaptysan kutlarim seni sahsen bu motorla sehirler arasi yollar hicte korkulacak cinsten deil herkes cikmlai ve o zewki almali diorum acaip sario:cherry: bu arada benm katilmlarin bundan sonra cok azalcak gibi gorunuo maalesef bi sure ole olcak yin ara girmeye calisirm bu arada bekliom fotlari at hmn de bakalm kim karizma:queen::bounce::cherry::p
 
Katılım
9 Eyl 2007
Mesajlar
1,642
iyi günler, nasipse bende bugun bir 150 zc alacağım, iki aylık motor, 1.000YTLye anlaştım, sizce alırken nelere dikkat etmeliyim? Teşekkürler.
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
647
Ya benim böyle gezi olarak çıkıp foto çekmem için bi kere uçak gibi bi dijital makina 1-2 depo benzin parası ve nerdeyse tam Gün lazım güneşin doğuşundan batışına kadar gezip tonlarca yere girip kareler yakalamam lasım bunların hepsi şu ara bir araya gelemiyo çünkü çok para harcadım o bu şu derken gerek motora gerek kendime gerek oraya buraya ancak 3-5 foto ile 6000e yaklaşan motorun durumunu gösterebilirm ama bu şu demek değildir ki ben o tarz fotolar çekip koymucam buraya! Elbette bizimde bildiğimiz deli yerler ve akıllı fotolar var yapıcam kısa sürede...

Jduke özellikle sana hemen yolluyorum bagaj resimlerini 2-3 saat sonra doğru dürüst ışıkta bulursam motorunda yollarım fotolarını bi kaç 3-5 bişey gece ben bi atraksiyon yapayım bari:)


KursatTekin


Motor kaç binde ilk görüntüsü nasıl trafikte bi problemi var mı cezası kazası veya vergileri tam mı binip sürdün mü bakımları ne sıklıkla yapılmış hatta nereye yaptırdığınıda sor oraya gidip ustasından da motor hakkında bilgi alabilirsin motorun her yerini aç bak gözüne çarpan şeyler varsa incele tekerleklerinin dişlerine bile bak... Bunlar hakkında bilgi ver bizde yardımcı olalım :wiinkk:
 
Katılım
9 Eyl 2007
Mesajlar
1,642
Teşekkür ederim, motor 4.000kmde, kapalı otoparkta duruyor, sahibi ile görüşme imkanım olmadı il dışında olduğu için, otoparkta motoru gördüm, görüntüsü temiz, sadece sanırım yan yatmış motor yada kullanıcı düşmüş, sol kısmında hafif çizikler mevcut, anahtarı otoparkta idi, ordaki arkadaş çalıştırdı, bir iki dakika sonra stop etti, tekrar çalıştırdık, gene bir dakika içinde stop etti, ama yaklaşık bir aydır otoparkta duruyor ve kullanılmıyor ondan olabilir dedi görevli arkadaş, sanıyorum satan arkadaş düştüğü için cesareti kırılmış ondan satıyor, araştırdım borcu cezası yok, 4 aylık bir motor, motoru alırken hangi belgeleri almam gerekiyor, birde motoru alınca devir ruhsat için falan ne işlemleri yapmalıyım, teşekkürler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst