Teşekkür ederim, motor 4.000kmde, kapalı otoparkta duruyor, sahibi ile görüşme imkanım olmadı il dışında olduğu için, otoparkta motoru gördüm, görüntüsü temiz, sadece sanırım yan yatmış motor yada kullanıcı düşmüş, sol kısmında hafif çizikler mevcut, anahtarı otoparkta idi, ordaki arkadaş çalıştırdı, bir iki dakika sonra stop etti, tekrar çalıştırdık, gene bir dakika içinde stop etti, ama yaklaşık bir aydır otoparkta duruyor ve kullanılmıyor ondan olabilir dedi görevli arkadaş, sanıyorum satan arkadaş düştüğü için cesareti kırılmış ondan satıyor, araştırdım borcu cezası yok, 4 aylık bir motor, motoru alırken hangi belgeleri almam gerekiyor, birde motoru alınca devir ruhsat için falan ne işlemleri yapmalıyım, teşekkürler.