Mondial Mondial 150zc Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Kas 2007
Mesajlar
1,004
ocak ayında havalar soguk alıpta yatırcam bosu bosuna tabı ucuz bulursam yatırım arkdaslar bır sey sorcam ıkıncı el almakmı mantık sıfır almakmı tabı ıkıncı el alırken garantı suresıne bakımlara motoru motorcuya gosterdıkten sonra
 
Katılım
14 Haz 2007
Mesajlar
1,205
yaa az cok bilirsin 2 .el ve ucuz motorları ama ilerde adam gibi bişi istiyosan 0km al derim bn neden dersen hiç deilse motorunu daha iyi tanımıs olursun ki bu boyledır kıme sorarsan sor..ama mart ayından sonra zam gelirse o kötü olur ki hersene gelıyo bu senede gelıcek bn martın sonunda aldım 2.450 ye 1 ay sonra 2.200e dustu
biz sadece fıkır veririz sen istedigini yaparsın
 
Katılım
24 Kas 2007
Mesajlar
1,004
anladım gecen gun bır mondıal bayısı ıle msn gorustum adam 150 zc pesın plaka dahıl 2000 ytl dedı suanda netten var 1500 ytl var ama bunun devıl ıslemlerı var ne akdar tutar bılmıyom ama 100-200 tutsa bide bunu bır ustaya gostercen oryada para vercen ustanın ne kadar ustalıgı var onuda bılmezsın degmez gb gelıyo en akıllısı 0 km gb gelıyo
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Haz 2007
Mesajlar
1,205
100den fazla tutar rahat 150-200 gozden cıkarcaksın hıc gırme o işe git o km bitane zc al...
 
Katılım
24 Kas 2007
Mesajlar
1,004
anladım pekı bır sey sorcam kacısı nasıldır yanı bır arabayı sollamak ıstesen sıkıstırsan guzel kacarmı bırden yuklenınce gıdermı
 
Katılım
14 Haz 2007
Mesajlar
1,205
yaa arabayla kıyaslamak pek mantıklı olmaz nede olsa bu makına 150cc ve 8 ps :) ama trafıkte senı kolay kolay pısman etmez ıstedıgın anda basar gecersın denedım bır cok defa arabaylada kapıstım ama cok mantıksız kalkısta bi ihtimal agır bi arabayı gecersın ama dalgasına bi kere 5.20 ile kapışmıştım:) noktasını bile goremedım:):)
 
Katılım
24 Kas 2007
Mesajlar
1,004
kıyaslama degıl tabıkıde ulkemızın soforlerını bılıyorsunuz trafıktekı hallerını oyuzden soledım senınkıde guzel kapısma olmus :D pekı parcası ıscılıgı nasıl ucumuz bakım balatası sureklı degısen parcaları fren hıdrolıgı vs
 
Katılım
14 Haz 2007
Mesajlar
1,205
hidrolıge hıc baktırmadım arka balatada 15 ytlye 20 ytleye degısıyo on daha ucuz galıba:)10 felan
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Kas 2007
Mesajlar
1,004
wowo ben ıs yerınden hep 100 200 ytl'ler balata satıyom tabı araba ıle kıyaslanmaz ama gercekten ucuz mus parcası cın malı dıyemı acaba dıger motorlarla aynımı ?
 
Katılım
14 Haz 2007
Mesajlar
1,205
aynı yaa aga japonu cını karıstı iyice:)5 ytlye bıle artık balata var devir değişti..!:)
 
Katılım
24 Kas 2007
Mesajlar
1,004
yok ben guvenemem 5 ytl lık balataya nede olsa balata yanı canını tasıyo birde forumdan arkdaslar en fazla kac km olan var ve ne gb sorunlar yasadınız aldıgınızdan bu zaman kadar
 
Katılım
14 Haz 2007
Mesajlar
1,205
şöle anlatım istersen şuan 3800 kmdeyim motorum 7 aylık hiç bir sorunu yok hee ufak tefek sorunlar olmadımı oldu ama hepsı kulanıcı hatasından oluyo motorun fıatı cok cazıp oldukcada saglam ama nede olsa bi çinli bence ZC FOREVER..:)Senin önceden motosiklet deneyimin varmı szman_?
 
Katılım
24 Kas 2007
Mesajlar
1,004
motorsıklet deneyımı derken sole anlatım arkdasımda 150hs var onda yenı aldı 5-6 oldu 1-2 ay once olmustu bır gun yagını degıstırdık daha sonra dukkandan cıkarıyodum arkdas dedı ustune bın oturdum verdım gazı dondum geldım daha sonra bır kac gun gun daha ole bındım daha sonra yokus ın cık en son da 15 gun oldu arkdasın 100 cc motoru vardı kaza yaptı onu topladık beraber 7-8 saat dolastım yanı acemlıgımı attım
 
Katılım
24 Kas 2007
Mesajlar
1,004
aga bahsetmıstım 27 ekımde gırdım ama yazık oldu bana trafık kotu gecmıstı bu kadar oldugunu tahmın etmemıstım sonuc bole Dersler
Ders Adı Puanı Açıklama

TRAFİK_A12 65 GİRDİ
İLKYARDIM_A12 73 GİRDİ
MOTOR_A12 100 GİRDİ


Yanı trafıkten tekrar gırcem bana 2 ay patladı 15 aralıkta bu sefer trafıkten 80+ alıcam ıns. subattada dıreksıyon sınavı sonrada gelsın zc ozan senın varmıydı ehlıyet
 
Katılım
14 Haz 2007
Mesajlar
1,205
seneye ocakta alıorumm:)yaa ehliyet şart ehliyet olmadan olmuyo kafanda hep çevirilme korkusu oluyo ama bende o korku yok 3 yıldır 2 teker uzerındeyım:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst