yaa az cok bilirsin 2 .el ve ucuz motorları ama ilerde adam gibi bişi istiyosan 0km al derim bn neden dersen hiç deilse motorunu daha iyi tanımıs olursun ki bu boyledır kıme sorarsan sor..ama mart ayından sonra zam gelirse o kötü olur ki hersene gelıyo bu senede gelıcek bn martın sonunda aldım 2.450 ye 1 ay sonra 2.200e dustu
biz sadece fıkır veririz sen istedigini yaparsın