- Katılım
- 9 Eki 2007
- Mesajlar
- 74
göstergeler ve egsoz cok kötüüü bence ama motor iyi sayılır
bu kadar iyimi bu seuy yaaa voorrrrrr falan yani
Yok ondan değilmiş sigortası atmış yani içindeki tel kopmuş değiştirdik onu minnacık bi parça oldu yani akü bitmemiş ama ben size esas bombayı patlatayım..:!!
Aküyü yaptırdıktan sonra gittim sanayide egzozcuya Dedim böyle böyle dediler tamam keseriz ordan ucuna Krom ekleriz motorun sesi performansı değişir dediler....
Adam aldı eline ateşi kesti orayı güzel bi krom uc taktık çalıştır bakalım dedi veeeeee
SİZE YEMİN EDERİM MOTORUN RÖLANTİSİNDE bile Bİ SES GELİYO ALLAH BELAMI VERSİN CHOPPER SESİ !!Ben öyle tok sesi anca ve bu kadar bass sesi ışıklarda bi kere Harleyde duymuştum hayran kalmıştım!Bi gaz verdim vorrrrrrrrrrrr diye bi ses dedim abi sen MUHTEŞEMSİN Bİ bindim ışıklara bi yaklaşıyom millet sanıyo ki Heralde SAğlam Makina GEliyo Direk gözler Zcde...AŞağı indim şehire yavaşlıyorum falan ses toklaşıyo iyice millet bakıyo ulan Scooterdan böyle tok ses nasıl gelir ışıklara geldim yine biraz dedim basayım bastıkça ses ŞAKASIZ MÜBALASIZ Chopper sesi arabadan biri sordu bilader bunun sesi nasıl böyle MAkina sesi gibi geliyo diye dedim abi egzozu kestirdim!VAlla aynadan baktım inanamadım dedi herif!!!!!
Motorla gezerken Zevk alıyorum sanki altımda heybetli bişey varmış gibi gidiyo ve gazı yemesi yokuş performansı çok değişti!!!!Son hızı deneyemedim onuda denicem!
REsmini yarın koyarım ama beyler TAVSİYE EEDERİM egzozu kestirin ve o SESİ kıçınızın altından gelen o bass titreşimini bi duyun HİSSEDİN..!Ne o öyle pırrrrrr pırrrrr sesi şimdi borrrrrrrrrrrrrrr bor vorrrrrrrrrrrrrrrr gibi sesler geliyo ha sanmayın ki yıkılıyo ortalık o kadar değil bildiğiniz Chopper makina kıvamında normal bi ses...
bu kadar iyimi bu seuy yaaa voorrrrrr falan yani
Son düzenleme: