Mondial Mondial 150zc Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
9 Eki 2007
Mesajlar
74
göstergeler ve egsoz cok kötüüü bence ama motor iyi sayılır

Yok ondan değilmiş sigortası atmış yani içindeki tel kopmuş değiştirdik onu minnacık bi parça oldu yani akü bitmemiş ama ben size esas bombayı patlatayım..:!!

Aküyü yaptırdıktan sonra gittim sanayide egzozcuya Dedim böyle böyle dediler tamam keseriz ordan ucuna Krom ekleriz motorun sesi performansı değişir dediler....
Adam aldı eline ateşi kesti orayı güzel bi krom uc taktık çalıştır bakalım dedi veeeeee


SİZE YEMİN EDERİM MOTORUN RÖLANTİSİNDE bile Bİ SES GELİYO ALLAH BELAMI VERSİN CHOPPER SESİ !!Ben öyle tok sesi anca ve bu kadar bass sesi ışıklarda bi kere Harleyde duymuştum hayran kalmıştım!Bi gaz verdim vorrrrrrrrrrrr diye bi ses dedim abi sen MUHTEŞEMSİN Bİ bindim ışıklara bi yaklaşıyom millet sanıyo ki Heralde SAğlam Makina GEliyo Direk gözler Zcde...AŞağı indim şehire yavaşlıyorum falan ses toklaşıyo iyice millet bakıyo ulan Scooterdan böyle tok ses nasıl gelir ışıklara geldim yine biraz dedim basayım bastıkça ses ŞAKASIZ MÜBALASIZ Chopper sesi arabadan biri sordu bilader bunun sesi nasıl böyle MAkina sesi gibi geliyo diye dedim abi egzozu kestirdim!VAlla aynadan baktım inanamadım dedi herif!!!!!

Motorla gezerken Zevk alıyorum sanki altımda heybetli bişey varmış gibi gidiyo ve gazı yemesi yokuş performansı çok değişti!!!!Son hızı deneyemedim onuda denicem!

REsmini yarın koyarım ama beyler TAVSİYE EEDERİM egzozu kestirin ve o SESİ kıçınızın altından gelen o bass titreşimini bi duyun HİSSEDİN..!Ne o öyle pırrrrrr pırrrrr sesi şimdi borrrrrrrrrrrrrrr bor vorrrrrrrrrrrrrrrr gibi sesler geliyo ha sanmayın ki yıkılıyo ortalık o kadar değil bildiğiniz Chopper makina kıvamında normal bi ses...

bu kadar iyimi bu seuy yaaa voorrrrrr falan yani
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
60
ne yha bu millet araya karışıp duruo arkadaşlar bu yeni açılmış bi topic deil artık motor hakkında rşlerinizi istemioruz biz bilgilenmek istiorum o yüzden lüzumsuz yere konusup milleti gereyin...

sky abi resimleri sabırsızlıkla beklioruz sheltox un dediği gibide bi sesini duysak ii olur fikir açısından nese sn ztn müsait olunca halledersin o yüzden sıkmıoruz güle güle kullan keyifli sürüşler dilerim...:cat:
 
Katılım
28 Eyl 2007
Mesajlar
9
Görüş istemiyoruz ne demek hocam? Misal ben almayı düşünüyorum titizlikle inceliyorum ve bir iki fikrimi de söyledim yasak mı yani. Yapmayın Allahaskına. (Ben de görüş bildirdiğim için üzerime alındım kusura bakmayın).

@sky ben de merak ediyorum son halini makinanın. Kolay gelsin.
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
647
Hehehe Orrtam Kızışmış tabi ama harbiden bakın beyler belki egzoz çok tipli olmadı ama Sesine harbiden Hayran kalıcaksınız deli gibi araştırıyorum o bass seslerini bozulmadan neyle kaydedebilirim diye kaliteli bi cam arıyorum bi abimiz var ondan isticemde oda nişanlanıyo falan herif buralarda değil gibi ama çekicem merak etmeyin ;)

Yok Achtung jduke sana dememiştir diğer egzozu beğenmeyen arkadaşa demiştir Jduke ZC'yi çok sever o yüzden çok kollar motoru dayanamaz kötü yoruma canım kardeşim :)

Tamam egzoz tipi ilginç ve performanslı değil ama göstergelerinde neyi beğenmediğiniz harbi anlamadım herşey gayet anlaşılır ve açık bi şekilde gösteriyo...Akü durumuna kadar hemde!
 
Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
60
bnm lafım uskurya yaydı sn nie üstüne alınıosun ki kardeşim kırk küsür sayfa yazı yazılmıs artık oturmus bi topice adam ilk sayfalarda yazılan motorun yeni çıktığında yazılan şeyler yazıo yok gösterge güsel değilmiş yok eksos güsel değilmiş sanane ki? Beğenen beğenip alıo ne yhani sn beğenmiyosun die alanlar alacaklar salakmı bitek sn akıllısın lüzumsuz yere konuşmayalım. Lütfen sende üstüne alınma kardeşim sana lafım yhok tabiki bilgilenicez... :wiinkk:
 
Katılım
4 Ocak 2007
Mesajlar
725
arkadslar yine bi gezi yine yeni fotolar ama bi gezi daha yapzcaz insallah ondan sonra 2 sini brden atcam bekleyin eine spitze tarzndan oldu yane , :cat: bence yeni egzozunla gezi yapip foto cekmenin zamni geldi skyy!!

bu arada hepınızın bayramı KUTLU olsun:)
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
647
Abi geldide o gezi fotoları için bi ton şey yapmam lasım benim hemde biton şey!Evet hepimizin bayramı kutlu olsun....
 
Katılım
30 Tem 2007
Mesajlar
75
Arkadaşlar hepinizin bayramı mübarek olsun sky senin egzosta şekil itibarile iyi ama ya sesi ben iyi alamadım yada doygun bir ses gelmio gerci youtubeden bu kadar olur hayırlı olsun sanada yeni egzosun kardeş
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
647
Emin ol sesi görüntüsünden 5000 kat daha iyi bakmayan yok herkesin dikkatini çekiyo görenlerin suratındaki ifadesi şu Lan bu ne biçim scooter böyle ses nasıl geliyo aynen bu yani :)

Kestirin o sesi duyun bana hak vericeksiniz...O bAss seslerini almanın daha kaliteli imkanını blursam kesinlikle alırım ;)
 
Katılım
30 Tem 2007
Mesajlar
75
Emin ol sesi görüntüsünden 5000 kat daha iyi bakmayan yok herkesin dikkatini çekiyo görenlerin suratındaki ifadesi şu Lan bu ne biçim scooter böyle ses nasıl geliyo aynen bu yani :)

Kestirin o sesi duyun bana hak vericeksiniz...O bAss seslerini almanın daha kaliteli imkanını blursam kesinlikle alırım ;)


oke inş :)
 
Katılım
31 Ocak 2007
Mesajlar
45
Ben Kullaniyorum Mondialin Resmi Sitesinden Inceledim Motor Harika Asfaltta Akiyo Motor Gereken Hizi Sağliyo 125 Gördü Düzde 2 Kişi Ben Evlat Ben Tavsiye Ederim üstelik çin Deil Artik Türk Mali Ben Fabrikdan Aldim Direk:)
 
Katılım
4 Ocak 2007
Mesajlar
725
Ben Kullaniyorum Mondialin Resmi Sitesinden Inceledim Motor Harika Asfaltta Akiyo Motor Gereken Hizi Sağliyo 125 Gördü Düzde 2 Kişi Ben Evlat Ben Tavsiye Ederim üstelik çin Deil Artik Türk Mali Ben Fabrikdan Aldim Direk:)

arkadasm topice hos geldin umarm bol bol katlmda bulunrsn eet walla asfaltta resmen akIo ve de cok pis gidio amaaa ben daha bu motorun 90 gibi bi rakami bile tek gozu kapali yapabildigini sky_forever a zor kabullendrmisken sen ole bi giris yapmisinki 120 fln adam fittrcak yane:queen: alistira alistra de de adama kal iner sonra:queen: :queen: ama sunu soliim by motor yani bzm motor bunlar her marifetini cok ii bilioz 2 kisi 120 yapmaz be kardes walla senn gostergeler fazla gostreio buyuk ihtimalle ama yinede harbiden basio diosan bi foto isteriz hani tum cinlilere hawa atmak amcylen yanee...
@bu arada SKY_FOREVER
abi walla gecen hafif yokus yukari karadeniz sahil yolundan kaptirmis giderkene neyi farkettim bak bi ara ibreye baktm 90 i geciodu hadi dedm kendini goster ilk defa tam gaz aciim dedim ki bide ne goriim:queen::queen: bizim azgn ufakligin hemn hemn sondadr die dusunduum gaz kolu henuz yaridaymis ve resmen SOKKKKK oldum tabi bilegm bukulmekten yine son gaz yapamadm:salut: ama son gaz yapmadan motorumuz 100+ yapio yanee habrnz olsn...:cat:
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
arkadaşlar lütfen kalitesi belli olmayan hız göstergeleri ile 120-130 km hızlar görüp hemen bu motor şu kadar süratli gidiyor moduna girmeyin.
bu konuda bi ton laf söylendi, tekrara gerek yok ama en azından bilmeyenleri yanlış yönlendirmeyin.
yukarıdaki lafı ediyorsanız zaten sizin de yapmanız gereken önce öğrenmek...
 
Katılım
4 Ocak 2007
Mesajlar
725
@luxor
adam hakli walla bencede asla gostergeye guvenmemek lazm kawasaki honda gibi modellern bile 100 kmde 3-5 km yanilma payi oldugu yerde bu motorlarnkini gozden kaciramayz ksaca bu mtorlar 2 kisi 120 fln bascak motorlar deiller ve de basamazlar onceki yazidada dedigim gibi bzm hizli hayalet in gostergede bi hata var kanmca...
 
Katılım
4 Ocak 2007
Mesajlar
725
ohaa yane bu ne yawf olmusmuyuz neyiz kendinize gelin hu huuu ben giremiom baride size noluo acep hadi katlm katlm!!! bu arada size bahsettigim geziyi yaptm ama fotolari atcak zamanI bulamadm:queen: ilk buldugumda atcam:)
 
Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
60
sheltox merakla bekliorum resimlerini biran önce yollarsan tam süper olur :cherry::cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst