- Katılım
- 2 Ara 2005
- Mesajlar
- 537
ferhad kardeşim hayırlı olsun allah kazadan beladan korusun...
Slm arkadaşlar. Öncelikle herkese merhaba foruma zorlada olsa bu akşam üye olabildim![]()
Herneyse bende bir Mondial 150 zc sahibiyim. Alalı daha 10 gün oldu, şu anda 493 km de onun için bu kmye kadar olan deneyimlerimi sizinle paylaşıcam net şekilde motor hakkında açıklama yapamicam. 15 yıllık motor kullanma tecrübem var. Kullanım talimatlarına hemen hemen uyuyorum (sabrım tükendi ama :mrgreen: ) Motor tıkır tıkır işliyor küçük bi sorun vardı oda montaj hatasından sanırım hemen düzelttik (Egsoz vidası düşmüş ses yapıyordu). Motor yavaş yavaş açılmaya başladı farkında olmadan 70 80lere çıkıyor herhangibi bi zorlama yapmıyorum son 2 gündür 100 kmyi gazı sonuna kadar çevirmememe rağmen rahatlıkla ulaşıyor (2 kişidede hemen hemen aynı zorlanma yok, ama 1 kaç kez denedim dediğim gibi yinede rodaj esnasında gazı köklemesemde zorlanma olabilir) bunun haricinde frenler kusursuz 80le giderken 20 metreden daha kısa mesafede durabiliyorum (bizzat denedim) titreşim biraz arttı bu bi gerçek, 4 litre benzin ile şimdilik 100 120 km arası yol gidiyor,ön amörtisör çok sert rahatsız ediyor, sanırım hava soğutmadan sürtme sesi geliyor (servis normal bi sorun yok diyor), akü gayet normal farlar devamlı yanıyor, yol tutuşu güzel 60 80 arası hızla rahatlıkla çok keskin olmayan virajlara girebiliyorum. Motorumdan memnunum inşallah nice kmlerde bu böyle devam eder sürüşü çok keyifli çevre yolu ve otobanlarda kuğu gibi süzlüyo :mrgreen: nazar değmesin. İleriki zamanlarda yaşıyacağım deneyimleri tekrar sizinle paylaşıcam kalın sağlıcakla farınız ve yolunuz açık olsun :cat: