Gayet ii durumu motorun dedigine gore yakit fln :cat:fakat kesinlikle rodaja harfien uy uzun sure 2 kisi binme 70-80 km gibi hizlarda gitme vs... yoksa ilerde cok buyuk sorunlar acabilir basina motor , ayrica hemen soliim, motor ilk basmaya almadimi hemen bidaha arka arkaya marsa basma yoksa 2 defada caliscak motor 4-5 defada calisabilir , nedeni ise yanma odasindaki benzinin henuz buharlasmadan , marsa basarak ordaki benzin miktarini biraz daha artirmandir , e tabi buda yanmayI geciktriyor. Bundan ilk basmaya almassa bi 10 sn bekle sonra bidaha bas.(ayrica sana bi tiyo vereyim , eger motorun 1 hafta yattiktan sonra bile 1 basmaya calismasini istiosan marsa basarken ayni andada gazI hafif ac fakat bunu deneye deneye ogreneceksin elini ona gore ayarlayacaksin cunku gazi fazla acarsanda motor yine calismayacaktir cunku fazla yakit motoru bogar. inan bana ben calistiriken oole yapiom ve 1 haftadan beri ellenmeyen motor dun 1 basmada TIK diye aldi hic banamisin demio walla:cherry: . ayrica motorun yeni oldugundan parcalarin fln alisma suresi simdi motor ilerde dahada rahat calisacak, sen ona hic kafani takma.Ayrica ilk calisirken motorun biraz patIramasIda normal karsila cunku motor soguk ve yanma tam gerceklesmio arada cig benzin atiyordur , bu sesin nedenide bundandir bilesin, motor ISININca gecer.umarim yardimci olabilmisimdir:cherry::wiinkk: aha az kaldi unutuodum mororu calistirdiginda pat pat pat edip stop etmesini istemiosanda motor calisinca bi 10 15 sn fln gaza cok hafif dokunki motor icerdeki pisligi fln bi temizlesin. o zmn o dediginde olmaz.