Slm 150 zc'ciler. Motorum 2100 kmye dayandı. Daha öncedende deneyimlerimi paylaşıcağımı söylemiştim sizlereİlk yazdığım deneyimlerle şu anki deneyimler arasında bi değişiklik yok aslında. Ttitreşim biraz daha arttı, ama 2500 bakımıda yaklaştı. Bakımdan sonra motorda büyük değişiklik olmasını bekliyorum, mesela hızlanmasında titreşimde yani özetle performansta. Yakıt konusunda diyeceklerim, şu anda 2 litre benzinle 70 80 km gidiyo. Motor hakkında daha detaylı bilgi verebilmek için 2500 bakımını bekliyorum, şimdilik görüşmek üzere:rendeer: