Mondial Mondial 150zc Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 Ocak 2007
Mesajlar
725
Gecmis olsun Onder kardes aman dikkat tabi o da yetmio karsidaki gormezse , bu arada 2000 ytl fiyati 400 km deki motor icin vermistim , belki yeni motor die verirler die...
 
Katılım
26 Ara 2006
Mesajlar
86
mondial allha yakın bana uzak olsun çinlilerinden içinden en iyi bildigim test ettigim kanuni asya motor bunlar bana göre cok saglam bunu ben demiyorum tamirciler de diyor ve halk diyor
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
56
Slm 150 zc'ciler. Motorum 2100 kmye dayandı. Daha öncedende deneyimlerimi paylaşıcağımı söylemiştim sizlere :) İlk yazdığım deneyimlerle şu anki deneyimler arasında bi değişiklik yok aslında. Ttitreşim biraz daha arttı, ama 2500 bakımıda yaklaştı. Bakımdan sonra motorda büyük değişiklik olmasını bekliyorum, mesela hızlanmasında titreşimde yani özetle performansta. Yakıt konusunda diyeceklerim, şu anda 2 litre benzinle 70 80 km gidiyo. Motor hakkında daha detaylı bilgi verebilmek için 2500 bakımını bekliyorum, şimdilik görüşmek üzere:rendeer:
 
Katılım
13 Nis 2007
Mesajlar
24
mondial 125 kt

slm herkese 2006 model 2000 kmde 125 kt var,ankaradan duyurulur,1800 istiyom

ilgilenenler 0537 897 97 68
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
407
arkadaşlar kanuni tigeri sattım 150zc aldım ..allah için güzel motor ama hafif geliyor..güya şehir içinde rahat edecektim..tam hayal kırıklığı..benim hayal kırıklığı motordan değil..büyükten küçüğe geçmem..inşallah gene büyüğe döneceğim..tüm arkadaşlara kazasız belasız sürüşler
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
56
Evet arkadaşlar dün motorumu titreşim sorunu hariç sorunsuz 2500 bakımına soktum :) Ama maalesef sorunlu olarak geri aldım :pale: Şu anda motora 2 kişi bindiğim zaman 30 km hızın üstüne çıkamıyorum titreşim motoru dağıtma noktasında, 110 km hıza çıkan motor artık gitmiyo. Debriyaj balatasınının bilyaları ezilmiş ve değiştirildi, motoru kaldırmak için artık son gaza basıyorum anca gidiyo, servise sorunu anlattım yağ kuruduktan sonra düzelir biraz km yap dediler 80 km civarında gittim motor daha beter oldu tekrar servise gittim pazartesi gel dediler inşallah düzelicek. 2 kişi giderken sanki sürtme sesi geliyo dedim arka bilyaları değiştirdiler bu sefer daha beter ses gelmeye başladı ne yapıcam bilmiyorum? Motorun çin malı olması kötü oldupu anlamına gelmiyo bence önemli olan servis sanırım :)
 
Katılım
4 Ocak 2007
Mesajlar
725
peki sago sen bu makinayi 2500 bakimina goturmeden once , durustan kalkisa gecerken tam motor 1 e atip hafifce yurumeye basladiginda titresim olup sonra biraz hizlaninca geciomuydu....
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
56
Hayır titreme 5000 deviri biraz geçtiğinde yani ortalama 55 65 km hız arasında oluyodu o hızların altında yada üstünde olmuyodu.
 
Katılım
4 Ocak 2007
Mesajlar
725
hIIIIII bendede senin dedigin hizlarda hafif bi titresime benzer bisiler oluo amma dikkat edersen farkedeiyorsun , fakat sende sanirim daha rahatsiz edici bir durum bunu moto sohbet basligi altinda genel olarak sitedeki diger kisilerede sorsan kesinlikle sana cok daha faydali olur die dusunuyorum....bnce dene...
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
56
Motoru bi bakıma soktum başıma gelmeyen kalmadı keşke hiç bakıma sokmasaydım en azından sağlam bi şekilde binerdim motorun hertarafından bi ses gelmeye başladı bilya dağıttı diye değiştirdiler daha yolda fren patladı baktım vida takılmamış fren sistemi yerinden çıkmış, onu yaptırdım şimdi diskten ses gelmeye başladı motordan gıcırtılar gelmeye başladı ön amortisörler gıcırtı çıkartmaya vurmaya başladı artık 80i geçmiyo zar zor o hıza ulaşıyo zaten garantiden bazı parçaların yenisi gelicek vericem servise bakalım başıma ne masraflar açıcak.
 
Katılım
4 Ocak 2007
Mesajlar
725
Bence hiiiccccc parca marca ugrasma direk aldigin yere , bu motor fabrikasyon cikisi hatali die bi rapor dilekce gibi bisi tuttur , onu Aydin_nazilli ye postalasinlar ve motorun yenisini iste garantiden. Madem satiyolar sahip cikmasinida bilsinler dimi en azindan bi dene zarari olmaz... ayni zamanda mondialin sitesinden musteri hizmetleri bolumunden onlara bi mail gec olaylarin hepsini anlat , motoru ilk aldiginda bir sorun warmiydi onuda anlat , gerekirse mondialin o ildeki tamircisini degistirsinler.we ne yapman gerektigini bi sor. Onlar mutlaka ilgileneceklerdir.Ben bi seferinde ayna siparisi vermistim gelmemisti, mail attim olayi anlattim 2 gun sonra parca cup die geldi.. Bu tur konularda kesinlikle sessiz kalmamak lazim , sen mondialin aydin-nazilli deki tesisiyle iletisime gec bence cok daha yararli olur...
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4
arkadaslar bende bugun baktım bu motora. acayip hosuma gitti ve kafaya koydum alacam. burda okuduklarım gıbı ewt on konsolda basarılı bır montaj yok. ama kesınlıkle halledılemıyecek gıbı degıl ve dedıgınız gıbı gostergelerde ewet bugulu gıbı ama hepsı degıl dıkkat ettım bunlara cunku.. bu arada bu eksozda performans egzosudur arkadaslar arabalardaakı gıbı dusunun yanı ne kadar ıyı atarsa pıs hawayı dısarı o kadar ıyı ve bırazda ses ıcın konulmus bır eksozdur.. suanda kampanya fıyatı pesın fıyatına 12 taksıt 2,490. bu fıyata boyle bır motor benım gıbı yenı baslayan ve durumu cok ıyı olmayanlar ıcın gayet ıyı bence.. he bu motor hakkında bısey duymadımmı tonla ama ogenıcez bır sekılde duse kalka ve bu sırada tabı cokta masraf olmaması bakımından bunda karar kıldım.. allah kısmet edeerse bu ay ıcınde almayı dusunuyorum.. alınca ılk ısım resımlerı eklemek olcak..
bıde sızlerede sorayım ıstıyorum mavı ve turuncu super duruyo ama hangısı sızce daha ıyı dıgerlerınden vazgectım cunku...
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
bana soracak olursan her zaman için turuncu daha dikkat çekicidir
turuncu derim ben
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4
sen aldınmı hocam seneye demıssın zamanı gelmıs artık alcanmı aldınmı? turuncuyu almayı dusunuyorum bende ama mont ve kaskıda ona gore almak lazım sımdı :D
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
almayı planlıyordum ama o zamandan beri köprünün altından çok sular aktı :p
honda cbf150 aldım ben sene başında...
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4
hayırlı olsun gecte olsa kazasız belasız cezasız surusler ınsallah..
 
Katılım
4 Ocak 2007
Mesajlar
725
bende turuncu derim hem daha dikkat cekici hemde daha canli durur , ayrica montu we kaski lazer In fln renkli(figurlu) kasklari arasindan secebilirsin
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
56
Herkese iyi akşamlar. Daha önceden motorumla ilgili bazı sorunlarımı söylemiştim. Aynı sorunlar devam etmekte 12 günlük bekleyişten sonra garantiden gelicek parça gelmediği için kendim ücreti karşılığında aldım ve bugün taktırdım. Motor halen aynı değişen bişey yok halen titreşim var motor halen kendini zorluyo ilk günlerdeki tatlı sürüşü kalmadı ve bugün motordan gelen diğer sesleride tespit ettik (umarım tabii) garantiden 3 parça daha değişicek egsoz, arka fren sistemi ve arka disk. Yani motoru bakıma götürmeden önce bu kadar ıvır zıvır sorunu yoktu ne oldu anlamadım altı üstü motorun biraz deviri yükseldiğinde titreşim yapıyodu o kadar başka hiçbi sorunu yoktu. Şimdiyse hayatımdan bezdirdi oda yetmezmiş gibi bide tekere vida girmiş lastik patlak bi o eksikti :p

Slm 150 zc'ciler. Motorum 2100 kmye dayandı. Daha öncedende deneyimlerimi paylaşıcağımı söylemiştim sizlere :) İlk yazdığım deneyimlerle şu anki deneyimler arasında bi değişiklik yok aslında. Ttitreşim biraz daha arttı, ama 2500 bakımıda yaklaştı. Bakımdan sonra motorda büyük değişiklik olmasını bekliyorum, mesela hızlanmasında titreşimde yani özetle performansta. Yakıt konusunda diyeceklerim, şu anda 2 litre benzinle 70 80 km gidiyo. Motor hakkında daha detaylı bilgi verebilmek için 2500 bakımını bekliyorum, şimdilik görüşmek üzere:rendeer:

Ozamanlar öyle demişim :salut:

Motorun şu anki durumu 2100 kmde yazdıklarımın tam tersi yani inanamıyorum gerçekten, 2 litre benzinle 70 80 km demişim şu anda zorla 40 km, titreşim hat safhada 80 90 km hızı zor buluyo yani tamamen hayal kırıklığı:salut:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst