aslinda benim gozum 150zat,taydi ama cok para kardesim.3800
o para beni kasar.mecburen 150zc aldim.aldiktan sonra 150zc,nin bazi ozelliklerinin zattan daha iyi oldugunu ogrendim.onlarida yine bu sitede takip ettigim bazi forumlardan ogrendim.
mesela egzozdaki susturucu bazi baska markalardada var ve yakita bile katkisi oluyormus.sonra 150zc,nin lastiklerine dikkat edin.
damakli lastikmis yani virajlarda yatarak donuyorsunuz ya.damakli lastik daha iyi yol tutusu sagliyormus.ayrica bide bu 150zc zannedersem zatlardan daha az yakiyor.
hani,gerci bi atasozu var ya kirpi yavrusunu pamugum diye severmis.
isteyen oylede dusunebilir ama bu sitedeki forumlari takip edin cok guzel bilgiler var ama parca,parca(yanii ayri,ayri forumlarda ayri konular.) sadece birlestirmek lazim.
hrk.slm.