Mondial Mondial 150zc Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
51
arkadaşlar öncelikle hepinize merhaba!! kullanalar için soruyorum? nasıl bir motordur , ne kadar yakar, şehir içinde kullanimı rahatmıdır, en çok kaç yapar, bakımları dahil çok masraf çıkartırmı?? cevaplarınız için şimdiden teşekkürler!!!!!!
 
Katılım
5 Ağu 2006
Mesajlar
24
arkdaslar motru aldm ben sıze dıcem motru almyn 134 bastım dıe atan arkadas kım:p ben en fasla 100 bastım oda tamm dııl kım 134 basms nese motr durmdn sorn cıkrtıo ses gelıo eksozdan normln dısında ıkı kısı bınersn motrn hıslnması ıı gayet gusl ama fasla gıtmıo benm motrm 750 kmde ondanda olablr basıorm ben yolda onceden 7.5 devrı gecmıodu sımdı 8.5 devr bılmıom ılerde nollr 14 bın devr yaln yanı falla zc kulln baska ark lar varsa yasssnlar ben 100 gecemedm ne ddıım:(

ee var alan bırı sorn cwplaym:):):)
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
51
çok kötü konussmuşşusn motor hakkında am kullanmasını bilene mondialin genelde iyi olduğu söyleniyor devam ediyomu hala sorunların?
 
Katılım
5 Ağu 2006
Mesajlar
24
valla arkaslar eksoz sesı ıyıce arttı arka fren sıkmayıo cok gec kawrıo ayklkda problem var su anlk bunlar baklm ıns gecer
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sakın onu alma hatta mondıal alma sana söylıgım.. benım abımdede zat150 sı var hangı sorununu anlatsam sana..cınn malı scooter dusunuyorsan benım bı arkın ramzey marka scoterı var cokta guzel vala 125 cc hem buyukte ve guzel grunume sahıp bence gıt bı gör..egzos ta cok ıgrenc bence..
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
yaa arkadaşım aldınmı almadınmı bilmiyorum ama inşalah almamışsındır yarın birgün çok pişman olacasın ne servisler servis ne motor motor! bide ilk motorunsa eyvah abi valla millete acıyorum yaa! yazık o paralara yarın birgün ibren 120 gösteriyo diye sevinirken aslında motor 90 la bile gitmiyordur inanmayan varsa bence gps cihazı var ölcelim yanından 100cc lik bir kebabçı motoru honda activa geçtimi duygularını düşünemiyorum :)
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
51
eyvallah ilgilendiğiniz için ama zatı olupta memnun olan ve ramzeyi olupta memnun olmayan arklarım war:) iyi bi kullanıcı olduğumu dusunuyorum aynı zamnda yedek parca fiyatlarıda cok ucuz....
 
Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
96
hrk.slm.
arkadaslar bende 150zc var ufak tefek problemler disinda bence cok guzel bi motor.ben biraz hor kullaniyorum,ufak tefek problemlerde ondan oluyor.
bu benim ikinci motorum.bundan oncekide mondial idi.ben mondialden memnunum arkadas.hem istersen cin mali diye bu motorlari alma fakat bide olayin su tarafi varki bu uc kurusluk cin mali motorlar olmasa ,en kucuk
50cc,lik japon mali motorlara bile en az 3500 ytl istiyorlardi.ve motora binmek isteyen bu fiyati vermek durumundaydi.oda 50cc,lik bi motora.
cin mali motorlar fiyatlari kirdi.hem gencinden yaslisina herkes motor sahibi oldu.ayrica birde hatirlayin ki,yuruyen tabut denilen,kaportasi ve kalitesi cok dusuk olan tofaslar bu ulkede encok satilan,alinan arabalar idi.
bu cin mali motorlarda bir nevii oyle kalitesi dusuk ama servisi cok ,parcasi ucuz.biraz da dikkatli ve adam gibi kullanirsan en az 2 yada 3 sene ufak tefek masraflarla cok rahat binersin.
ama benim param cok diyorsan,para mesele degil ne kadar gerekiyorsa harcarim diyorsan e tabii o zaman cin mali almayin kardesim.
cok yuksek fiyatlarda cok guzel motorlar var.alirsin bitane 5,10binytl,lik bi motor.pasa pasa binersin.
ben boyle dusunuyorum arkadaslar.
yanii sakin cin mali alma demesi kolayda ya sonrasi.
ben kendi adima konusuyorum.japon mali motorlara okadar para ayiramam arkadas.
hatta bu ucuz cin mali motorlar olmasaydi ben motor sahibi bile olamazdim.
yanii uzun lafin kisasi yeterince arastirdin ise daha kafani bulandirmana gerek yok ALLAH BUYUKTUR.diyip al bi motor gitsin.belkide sansina saat gibi tikir tikir calisan bi motor denk gelir.
herk.slm.
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
231
hrk.slm.
arkadaslar bende 150zc var ufak tefek problemler disinda bence cok guzel bi motor.ben biraz hor kullaniyorum,ufak tefek problemlerde ondan oluyor.
bu benim ikinci motorum.bundan oncekide mondial idi.ben mondialden memnunum arkadas.hem istersen cin mali diye bu motorlari alma fakat bide olayin su tarafi varki bu uc kurusluk cin mali motorlar olmasa ,en kucuk
50cc,lik japon mali motorlara bile en az 3500 ytl istiyorlardi.ve motora binmek isteyen bu fiyati vermek durumundaydi.oda 50cc,lik bi motora.
cin mali motorlar fiyatlari kirdi.hem gencinden yaslisina herkes motor sahibi oldu.ayrica birde hatirlayin ki,yuruyen tabut denilen,kaportasi ve kalitesi cok dusuk olan tofaslar bu ulkede encok satilan,alinan arabalar idi.
bu cin mali motorlarda bir nevii oyle kalitesi dusuk ama servisi cok ,parcasi ucuz.biraz da dikkatli ve adam gibi kullanirsan en az 2 yada 3 sene ufak tefek masraflarla cok rahat binersin.
ama benim param cok diyorsan,para mesele degil ne kadar gerekiyorsa harcarim diyorsan e tabii o zaman cin mali almayin kardesim.
cok yuksek fiyatlarda cok guzel motorlar var.alirsin bitane 5,10binytl,lik bi motor.pasa pasa binersin.
ben boyle dusunuyorum arkadaslar.
yanii sakin cin mali alma demesi kolayda ya sonrasi.
ben kendi adima konusuyorum.japon mali motorlara okadar para ayiramam arkadas.
hatta bu ucuz cin mali motorlar olmasaydi ben motor sahibi bile olamazdim.
yanii uzun lafin kisasi yeterince arastirdin ise daha kafani bulandirmana gerek yok ALLAH BUYUKTUR.diyip al bi motor gitsin.belkide sansina saat gibi tikir tikir calisan bi motor denk gelir.
herk.slm.






:cat: :cat: :cat: :cat: :cat: :cat: :cat:
 
Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
7
arkadaşlar slm ben aranıza yeni katıldım. mondial 150 zc almak istiyorum bugun gittim bayiide gördüm. bu ilk motorum olcak onun için biraz çekiniyorum. eskiden ailemin yanımdaydım ve sonuçta arabanında :) şimdi şehirdışında okuyorum ve sadece zevk için alıyorum. çok başımı ağrıtırmı? bi üni. öğrencisine çok yük olurmu? ne kdr yakar? yardımcı olursanız çok sevinirim arkadaşlar. şimdiden teşekkürler.
 
Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
96
aydınlı;430257' Alıntı:
mondial de nokia gibi olmaya başladı.her hafta yeni model çıkarıyo ve adam akıllı olanları rs hs ve rt(bence)gerisini at çöpe.zc mi.tam rezillik bence.mondial şu ön tekerlere abs yazmaz mı fıttırıyorum yaw:farao:

ben 150zc kullaniyorum ve cokta memnunum.ustelik cok ekonomik.
80,85 binlira felan yakiyor km,de.
yanii bu demek oluyorki 12 ytl,lik bir depo benzinle cokcok rahat bisekilde 130 hatta 140km yapabilirsin.
aslinda yazilacak cok sey varda her dogru her zaman her yerde soylenmiyor.
adamlar motorun acemisi bulmus boyle bir suru motorcuyu,tecrubelerinden faydalanmak icin adam soruyor.hangi motoru alayim.
cevap yazanlarda iyi ve dogru bi yol gostereceklerine adama sakin onu alma sakin bunu yapma.:silent:
yanii yardim isteyen birine boylemi yardim edilir.
neyse uzun lafin kisasi cin mallari iyi degil dogru ama ucuz.bu ucuz fiyata alabilecegin en kaliteli marka mondial.
150zc,de guzel bi motor.iskembeden sallamiyorum.motorum varda oyle konusuyorum.:cat:
hrk.slm.
 
Katılım
9 Eyl 2006
Mesajlar
276
ben 150zc kullaniyorum ve cokta memnunum.ustelik cok ekonomik.
80,85 binlira felan yakiyor km,de.
yanii bu demek oluyorki 12 ytl,lik bir depo benzinle cokcok rahat bisekilde 130 hatta 140km yapabilirsin.
aslinda yazilacak cok sey varda her dogru her zaman her yerde soylenmiyor.
adamlar motorun acemisi bulmus boyle bir suru motorcuyu,tecrubelerinden faydalanmak icin adam soruyor.hangi motoru alayim.
cevap yazanlarda iyi ve dogru bi yol gostereceklerine adama sakin onu alma sakin bunu yapma.:silent:
yanii yardim isteyen birine boylemi yardim edilir.
neyse uzun lafin kisasi cin mallari iyi degil dogru ama ucuz.bu ucuz fiyata alabilecegin en kaliteli marka mondial.
150zc,de guzel bi motor.iskembeden sallamiyorum.motorum varda oyle konusuyorum.:cat:
hrk.slm.

benim demek istediğim tipi çok kötü olmuşperformansını karıştırmadım ben.bu fiyata en iyisi demişsin ama bence onu alacağına honda activa veya beat al daha karlısın.örneklendireyim.mondiali 20000 km kullanacaksın sonra motoru deiştireceksin(ümmet perkitanın öyle oldu)motor 750 ytl diyelim.beat ler 2.900 ytl.20000 km den sonrra motor deişti.2200+750=2950 eder.ama beat basmaya devam ediyor.yani kar yerine zarar ediyosun.mondiale eksik verdiğin para bi şekilde çıkıyo cebinden.
 
Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
7
yararlı bilgilerin için çok saol önder kardeş. bir sorum daha var sikayetvar.com da mondial için acaip şikayetler okudum. servislerin çoğunun ilgisiz olduğu söyleniyor. bu senin bölgen için doğrumu? birde bursada mondial kullanan arkadaşlar varsa aramızda hangi servis daha iyidir veya nerden alayım mondiali hizmeti iyi olan yer hangisi yani :silent:

bir sorum daha var bende b sınıfı ehliyet var. motor ehliyetini kaç ayda ne kadara alabilirim?

çok teşekkürler şimdiden
 
Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
96
arkadaslar servisler demekki heryerde ayni ,bizim buradada boyle.derdini anlatmak bir mesele arizayi yaptirmak baska mesele.ama servisden daha onemlisi motoru tamir edecek olan usta.isi bilen kafa dengi bi ustaya denk gelirsen.hangi markanin,hangi servisi olursa olsun bence devamli oraya git.
motora bakan ustaya arada bi eline saglik deyip bi 5,10 ytl,de bahsis verirsen senin motora her seferinde iyi bakarlar. yanii ben oyle yapiyorum iyi oluyor.
dehe oncede yazmistim ya ben motoru biraz hor kullaniyorum.ani kalkislar.tumseklerden ve cukurlardan hizli gecmeler.ustelik motoru aldigimdan bu gune yaptigim kilometrelerin yuzde doksanini iki kisi ile yaptim.bu motor bana fazla dayanmaz ama olsun topu kacparaki.uc kurusluk dunya mali icin can sikmaya degmez arkadaslar.almaya niyetin varsa gider bakar,secer ve alirsin gerisi allah kerim dedimmi mesele bitmistir.allah saglik sihhatten ayirmasin yeterki
insallah yardimci olabilmisizdir.
hrk.slm.
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
24
ben 150zc kullaniyorum ve cokta memnunum.ustelik cok ekonomik.
80,85 binlira felan yakiyor km,de.
yanii bu demek oluyorki 12 ytl,lik bir depo benzinle cokcok rahat bisekilde 130 hatta 140km yapabilirsin.
aslinda yazilacak cok sey varda her dogru her zaman her yerde soylenmiyor.
adamlar motorun acemisi bulmus boyle bir suru motorcuyu,tecrubelerinden faydalanmak icin adam soruyor.hangi motoru alayim.
cevap yazanlarda iyi ve dogru bi yol gostereceklerine adama sakin onu alma sakin bunu yapma.:silent:
yanii yardim isteyen birine boylemi yardim edilir.
neyse uzun lafin kisasi cin mallari iyi degil dogru ama ucuz.bu ucuz fiyata alabilecegin en kaliteli marka mondial.
150zc,de guzel bi motor.iskembeden sallamiyorum.motorum varda oyle konusuyorum.:cat:
hrk.slm.

merhaba beyler siteye yeni kaydoldum inşallah bundan sonra guzel dostluklar olacak bu sitede

150zc konusunda sana katılıyorum inşallah önümüzdekı yaz bende bi 150zc sahibi olacagım napıyım paramız anca ona yetecek

kimse egzozu begenmıyo ama motorda iki susturucu oldugu için acayıp sessız calısıyo
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Ağu 2006
Mesajlar
24
arkadslar mondial 150 zcsahibyim bakın azck aklınıs calısıo almayın motoru tamam gusl motr onden canvar gıbı duruo sevıyormda motrumu ama sankı motor diil problem alıoysnz arkadaslar sımdı yenı bı motor gordm keewayn sanrm chooper 150 sperlight dıe gornts super fıyatıda dusms bu sıtedekı rekmlmda gordm 1.5 mılyr olms ben pısmanm hız dıosnz aralarında 10 km lık hız farkı var sormk ıstedknlerını sorn sımdı resmlerıde koycm her seyı cewaplıcam eger paranıs varsa gıdn honda ybr 125 alın :(:(benım yoqtu bunu aldım
http://img153.imageshack.us/img153/1372/050813201127ib3.jpg
http://img132.imageshack.us/img132/8374/050813201038zo3.jpg
http://img132.imageshack.us/img132/6563/050809190544fi7.jpg
http://img132.imageshack.us/img132/1588/050809190514lj8.jpg
http://img153.imageshack.us/img153/5882/050809190558qg7.jpg
http://img153.imageshack.us/img153/7018/050813201112rh9.jpg
sorularısı cwplıym kac bastını merak edıons 9.6 devıre cıktm ama motra kapndm resmn hıc rusgar hısımı kesmıodu sanrm 120 fıln yapıo bıde sole bısı var motrn canı ısterse cok basıo basense 7.5 devrı gecmıo mondial ıste naprsnz

buda sıze superlight 150 cc sız karrn vern en azndan motr dıs kaportası demr
http://img349.imageshack.us/img349/9660/superlight41kg.jpg
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst