- Katılım
- 16 Nis 2011
- Mesajlar
- 63
Hangi forummuş yaw o..Nette baktım bulamadım bişey
bida bakarım abi yer imlerine eklememişim
Hangi forummuş yaw o..Nette baktım bulamadım bişey
s.a. arkadaşlar mondial mc 150 kullanıcısıyım bende ama motoruma sakal felan atmayı düşünüyorum tokat merkzdeyim bana bu konuda yardımcı olacak birisi varmı acaba ?
arkadaşlar ben bi mh drift kullanıcısıyım ve siz MC kullanıcılarının son hız konusunda 120 km/h olarak yazıştığınızı okudum.
bunda bi yanlışlık olmasın çünkü benim makina 125 cc sınıfında ama 135 cc ancak ben bile dün 145 km/h hızı gördüm göstergemde.
siz nasıl 120 de kaldınız?
ayrıca göstergelerimiz aynı mc nın sadece siyah tabanlı bizim ki sarı.
ayrıca araç km leriyle de kalibre edildi km ler yani sapma yada yanlış gösterme yok



merhaba arkadaşlar.
450 km ye geldim tek depoyla ama hala benzin var.
fakat ne kadar kaldı bilmiyorum
guzel olmuş ama elıne saglık