Mondial Mondial 150 MC Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 May 2010
Mesajlar
99
bugun mc mle bayır aşagı 450 kılometrede toprak yolda vatanımın taşı topragı altın dıye topragını optum on sınyal kırıldı koruma demırı yamuldu ama şükür depoda her hangı bır ezılme yok bızde ıyıyız sadece ufak bır bılek ıncılmesı ....herkeze hayırlı yolculuklar

geçmiş olsun kardeşim verilmiş sadakan varmış ucuz atlatmışın.
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
geçmiş olsun kardeşim verilmiş sadakan varmış ucuz atlatmışın.

tşk ederım kardeşim sagolasın...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:29 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:44 ----------

252795_165381230191552_100001590297217_399573_2052637_n.jpg

bu kadar temiz bır mc gordunuzmu acaba ıkı gundur yayla yollarında 250 kılometre yaptım motor 450 kılometrede bılıyorum hata yapıyorum ama dayanamıyorum motoru bu gıdışle arazıde acacam heral duştukten sonrakı halı korkuluk ayakla duzeltıldı sınyal lambası kırıldı

bıde yolda gıderken en tekerdekı hız gostergesının telı cıktı nasıl oldu anlamış degılım...
 
Katılım
25 May 2010
Mesajlar
99
bugün motorumla 2. günü bitirdim. ilk olarak daha önce uzun süre vitesli motosiklet kullanmış bir abinin gözetiminde yarım saat kadar kalkış çalıştım. dün büyük uğraşlar sonucunda tesadüfen motoru kaldırıp hiç durmadan eve kadar gelmiştim :) bugün baya ilerlettim ilk 2 deneme hariç hiç stop ettirmedim tabi bu çalışma birde hafif eğimde bayır yukarı olunca oldukça iyi. dün vites geçişlerinde öne ve arkaya yığılma oluyordu bugün yığılmada azaldı.dün motorda biraz titreşim vardı açıkcası korkmuştum ama bugün 10 km yol gittim geldim titreşim hiç hissetmedim.fren denemesi yaparken debriyajı çekmeyi unutmuşum motor öksürür gibi ses çıkardı stop edince normale döndü :) kask kullanmadan sese ve vites değiştirme aralıklarına alışayım diye sürekli vites değiştirerek 10 km yol yaptm. 2. günün raporu böyle :)
 
Katılım
16 Şub 2006
Mesajlar
575
Ramizan83, geçmiş olsun.
Herhalde MC'nin en zorlu testini siz yapıyorsunuz. Şu anki duruma göre; gidişat iyi.:cat:
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
SAGOL ıyı durumunu yatırmamıza ragmen tek marşla calıştı sorun yok ama koruma demıiri şart arkadaşlar.
 
Katılım
24 Kas 2010
Mesajlar
63
SAGOL ıyı durumunu yatırmamıza ragmen tek marşla calıştı sorun yok ama koruma demıiri şart arkadaşlar.

Birader çok geçmiş olsun,aman dikkat et yaw...Bende bi kere yana düşürdüm yana,o zman koruma demirim de yoktu üstelik..ama tutabildim motoru.sinyallerin acayip esnek olduğunu gördüm,sinyal katlandı resmen ama hiçbişe olmadı :)

Bugün bende yayla sefası yapacam görecez bakalım Mc yi....
 
Katılım
16 Nis 2011
Mesajlar
63
tşk ederım kardeşim sagolasın...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:29 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:44 ----------

252795_165381230191552_100001590297217_399573_2052637_n.jpg

bu kadar temiz bır mc gordunuzmu acaba ıkı gundur yayla yollarında 250 kılometre yaptım motor 450 kılometrede bılıyorum hata yapıyorum ama dayanamıyorum motoru bu gıdışle arazıde acacam heral duştukten sonrakı halı korkuluk ayakla duzeltıldı sınyal lambası kırıldı

bıde yolda gıderken en tekerdekı hız gostergesının telı cıktı nasıl oldu anlamış degılım...

ABİ BENİM MC DE 3 GÜNDÜR BÖYLEYDİ YAYLADAYDIM AMA BENİMKİ BİRAZ DAHA FAZLA ÇAMURDU 1200 KM DEYİM BEN :):) motor yüksek olduğu için arazide gezmesi çok zevkli oluyo:cat:


tel konusuna gelince bendede oldu aynısı taktım bida çıkmadı sıkıntı yok:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:13 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:08 ----------

Birader çok geçmiş olsun,aman dikkat et yaw...Bende bi kere yana düşürdüm yana,o zman koruma demirim de yoktu üstelik..ama tutabildim motoru.sinyallerin acayip esnek olduğunu gördüm,sinyal katlandı resmen ama hiçbişe olmadı :)

Bugün bende yayla sefası yapacam görecez bakalım Mc yi....

abi geçen gün bende motoru viteste bırakmışım debriyaj alttan kavrasın diye ayarına öne almıştım müşürün uzatması yetmemiş yani motor vitestede marş basar duruma gelmiş ee tabi ben hep boşta bıraktığım için farketmedim uzaktan kumandayla marşa bi bastım aramızda 3 metre felan vardı motor yan ayakçağındaydı kerkine kerkine gitti ve düştü allahtan koruma demiri vardı sadece aynanın yanı çizildi demir şart :cat::cat:
 
Katılım
26 Ağu 2010
Mesajlar
18
merhaba arkadaşlar yaklaşık 2 ay önce aranıza katıldım. motorumu hafta sonları sadece kullanma şansım oluyor. şuanda 340 km deyim motorun performansı gayit tatminkar seviyede düşük devirlerde hızlanması ve gidişi çok iyi tahminimce 1 depo benzin ile yaklaşık 480 km yapabilirim gibi geliyor. çünkü depomda daha 4,5 lt civarında benzinim var.
benim tek bir sorunum var sizde de varmı bilmiyorum egzosdan pat pat ses geliyor bunun sebebi ne olabilir acaba fikir verirseniz sevinirim herkese kazasız belasız sürüşler. hayırlı günler dilerim
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
ABİ BENİM MC DE 3 GÜNDÜR BÖYLEYDİ YAYLADAYDIM AMA BENİMKİ BİRAZ DAHA FAZLA ÇAMURDU 1200 KM DEYİM BEN :):) motor yüksek olduğu için arazide gezmesi çok zevkli oluyo:cat:


tel konusuna gelince bendede oldu aynısı taktım bida çıkmadı sıkıntı yok:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:13 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:08 ----------



abi geçen gün bende motoru viteste bırakmışım debriyaj alttan kavrasın diye ayarına öne almıştım müşürün uzatması yetmemiş yani motor vitestede marş basar duruma gelmiş ee tabi ben hep boşta bıraktığım için farketmedim uzaktan kumandayla marşa bi bastım aramızda 3 metre felan vardı motor yan ayakçağındaydı kerkine kerkine gitti ve düştü allahtan koruma demiri vardı sadece aynanın yanı çizildi demir şart :cat::cat:
senın resımlerıde gorseydık yahu hep pırıl pırıl olacak degılya bu makıneler bıraz kırlenmesı lazım....

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:42 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:50 ----------

uzun bir bekleyişten sonra mondialin yeni mcö modelleri satışa sunuldu fuardan ilk kareler;)

248243_165527726843569_100001590297217_400589_4058085_n.jpg



252414_165527753510233_100001590297217_400590_104096_n.jpg



252460_165527776843564_100001590297217_400591_1277160_n.jpg



[imghttp://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/246947_165527796843562_100001590297217_400592_4960449_n.jpg][/img]

246947_165527796843562_100001590297217_400592_4960449_n.jpg
 
Katılım
25 May 2010
Mesajlar
99
belediye yolun ortasında logar kapağı aramış asfaltı kesmiş üzerini iyi kapamamış yama yapmamış gece karanlığında çukurdan geçtim motorun arkası 10 cm den fazla yerden kesildi :)
 
Katılım
16 Nis 2011
Mesajlar
63
senın resımlerıde gorseydık yahu hep pırıl pırıl olacak degılya bu makıneler bıraz kırlenmesı lazım....

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:42 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:50 ----------

uzun bir bekleyişten sonra mondialin yeni mcö modelleri satışa sunuldu fuardan ilk kareler;)

248243_165527726843569_100001590297217_400589_4058085_n.jpg



252414_165527753510233_100001590297217_400590_104096_n.jpg



252460_165527776843564_100001590297217_400591_1277160_n.jpg



[imghttp://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/246947_165527796843562_100001590297217_400592_4960449_n.jpg][/img]

246947_165527796843562_100001590297217_400592_4960449_n.jpg

abi resimleri atarım yakında:)

ama shop lar süper olmuş senden ricam benim motorn orj fotosununda jantları gri yapıp ekleyebilirmisin çok merak ediyorum:))

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:34 ----------

bide gazlayarak giderken birden durunca veya belli gazda giderken gazı bırakınca stop etme sizdede varmı ayar oldum bugun ya motor rolantide duruyo duruyo pat stop ediyo napmak lazım bu arada bugun 2 kişi 103 kg+77kg top: 180 kiloyduk 135 i gördüm:cherry::cherry: 1250 km deyim açılıyoruz yavaştan:)
 
Katılım
16 Mar 2011
Mesajlar
215
abi resimleri atarım yakında:)

ama shop lar süper olmuş senden ricam benim motorn orj fotosununda jantları gri yapıp ekleyebilirmisin çok merak ediyorum:))

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:34 ----------

bide gazlayarak giderken birden durunca veya belli gazda giderken gazı bırakınca stop etme sizdede varmı ayar oldum bugun ya motor rolantide duruyo duruyo pat stop ediyo napmak lazım bu arada bugun 2 kişi 103 kg+77kg top: 180 kiloyduk 135 i gördüm:cherry::cherry: 1250 km deyim açılıyoruz yavaştan:)

2 ihtimal var ya karbiratör den yada sipop ayarların dan olur
 
Katılım
8 Mar 2006
Mesajlar
43
Merhaba arkadaşlar,
Uzun süredir foruma girememiştim. Motor 4000'e geldi ve 2 kez katalizör hortumu patlattı. Başına aynı şey gelen var mı benden başka?
 
Katılım
16 Nis 2011
Mesajlar
63
Selam Arkadaslar, benim karbüratör ile yasadigim sorunu daha dogrusu hava ayariyla olan derdim bugün bitti. Megerse hava ayariyla rölanti ayariyla hic bir alakasi yokmus.
Önce gün baslar baslamaz indim motorun yanina. Bigüzel isittim motoru. Saga sola gittim geldim islerimi hallettim sonra aldim elime tornavidayi önce hava ayar vidasini siktim bigüzel. Kalemle isaretledim yerini ki tam tur atip atmadigimi anlayayim. Sonra 3tur actim vidayi. Rölantiyi kurcaladim ettim. Hava ayarini biraz daha siktim amaaaaaa nafile. Degisen hic bisey olmadi.
Atladim motora doooogru servise gittim. Ustayla konustum dedim durum bu bu bu. Usta calistirdi motoru. Motor bi müddet calisti stop etti. Dedim bak hep böyle oluyor. 10km yol geldim. Isiklarda debriyaja basinca stop ediyor dedim. Ayak marsina basti bir iki sefer. Cözdü olayi. Dedi ki sen bu motoru zorlamissin. Bu sebepten dolayi subaplar yapismis. Dedim dogru. Ilk yag degisiminden sonra rodaj bitti diye dip gaz bastim dedim. CBF150 lere avans verip yanlarindan el sallayarak gectim dedim :queen: Dedi üst kapak acilacak. Eger kurtarabilirsek subaplari gevsetecegiz ayar yapacagiz. Seleyi cikarttik. Bezin deposunu cikarttik. üst kapaktan subaplari ayarladi. Allahtan bi sorun yokmus. Sadece sikismislar. Ayarlari yapti. Dedim su hava ayarinida yapiver ben kurcaladim onu 3 tur actim dedim. Dedi cok. Özellikle bu havalarda 1,5tur falan olmali. Neyse tüm ayarlari yapti. Simdi motor süper oldu. Hatta diyebilirim ki eskisinden daha iyi oldu. Sivernson arkadasimizin bi lafi vardi subaplari ayarlatin motoru taniyamayacaksiniz demisti. Hakikatten dogruymus. Süüüüper oldu. Sorunlarimda bitti. CBF150lerin ahi tuttu galiba motora 20TL sikismis.
Özetle sizlerin dikkat etmesi gereken konu: usta dedi ki motor hic degilse 4000km oluncaya kadar dikkat edilmeli. Sürekli dip gaz gidilmemeli dedi. Gidiliyorsa da arada sirada gaz kapatilmali bi soluklansin sonra tekrar verirsin dedi. Hakikatten de o gün cbf lerle giderken uzun süre dip gaz gittim. Ama allahtan büyük bi sorun yokmusta subaplarin ayariyla is bitti. Sizlerede önerim. ikinci peridik bakima gittiginizda muhakkak subaplarinizi ayarlatin daha dogrusu biraz gevsetilmesi gerekiyor sanirim. Motor simdi ilk halinden bile daha güzel oldu. Cok memnun kaldim. Hatta servisteki cocuga dedim ki; senin az kulaklarini cinlatmadim hava ayaariyla oynadin motorun keyfini kacirdin diye. Yok abi onunla alakasi yok dedi. Neyse.. durum bu yani.



abi 2 gündür uğraşıyorum bi tutturamadım ayarı ya aynı sorun var işte bendede bi ayarlıyorum tam oldu diyom bi duruyom yada debriyajı sıkıyom pat stop ediyo motor yada motor 2500 devirden aşa doğru yavaş iniyo servis yolu gözüktü gibi inş dediğin gibi olur peki ondan sonra hiç stop etme sorunu yaşadın mı??
 
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
39
arkadaşlar ben mondial 150 mr kullanıcısıyım acaba mc nin farını mr a taktırsam nasıl durur fotomontajdan anlıyan arkadaşlar lütfen yardımcı olurmusnuz
 
Son düzenleme:
Katılım
26 May 2011
Mesajlar
8
arkadaşlar ben mondial 150 mr kullanıcısıyım acaba mc nin farını mr a taktırsam nasıl durur fotomontajdan anlıyan arkadaşlar lütfen yardımcı olurmusnuz

slm kardesım senın ıstedıgın gıbı bı seyler yapmaya calıstım photoshop ta ama yuklıyemıyorum resım nasıl yuklenıyo arkadaslar arasından bırı soylerse yuklerım mc ıle mr karısımı cıkan makıneyı :):)
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
@bugrahan55, karbüratörün ayariyla oynamakla yanlis yapmissin. Direkt subap ayarindan sorun yasiyorsun. Motor sicakken bile kirmizi isikta durdugumda stop ediyordu benimde. Sen yaptir subap ayarini dua edicen bak bana :O ) Motoru taniyamiyacaksin :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst