ABİ BENİM MC DE 3 GÜNDÜR BÖYLEYDİ YAYLADAYDIM AMA BENİMKİ BİRAZ DAHA FAZLA ÇAMURDU 1200 KM DEYİM BEN


motor yüksek olduğu için arazide gezmesi çok zevkli oluyo:cat:
tel konusuna gelince bendede oldu aynısı taktım bida çıkmadı sıkıntı yok:cat:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:13 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:08 ----------
abi geçen gün bende motoru viteste bırakmışım debriyaj alttan kavrasın diye ayarına öne almıştım müşürün uzatması yetmemiş yani motor vitestede marş basar duruma gelmiş ee tabi ben hep boşta bıraktığım için farketmedim uzaktan kumandayla marşa bi bastım aramızda 3 metre felan vardı motor yan ayakçağındaydı kerkine kerkine gitti ve düştü allahtan koruma demiri vardı sadece aynanın yanı çizildi demir şart :cat::cat: