Mondial Mondial 150 MC Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
64
125 MH drift 129 kg. son sürati 110 km/h
150 MC 130 kg. son sürati 115 km/h

Arkadaşlar 120-130 km/h süratlerden bahsediyorsunuz.
Bu ağırlıktaki motor bu süratleri bulursa(?) asfaltta uçar ve motoru pistlerde kullanmak lazım.
Bence 100-110 km/h son sürat emniyetli bir gidiş için yeterli,kendinizi ve motoru fazla zorlamayın,motorunuzdan keyif almaya bakın.
 
Katılım
16 Mar 2011
Mesajlar
215
arkadaşlar 120,130 hızda gitmek için motorun son hızı 150,160 olmalıki 130 la falan gidesin zaten son nefesi bu hem çok yakar hem de çabuk yıpranır bence
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
776
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla bnde bi aralar mondial 125 mt scooter vardı ben genelde şehiriçinde kullanırım motor 85 i geçmiyor[2 kişi ise 65 ] diye 200 cc lik bir çin çappırı aldım 100 km hız yetiyor fazla bile geliyor :D geçenlerde 130 bastım fena korkuttu :D ve benim motor 200 cc sizin motordan daha az yakıyor :)
 
Katılım
4 Mar 2011
Mesajlar
33
img1004bo.jpg

By emre75029 at 2011-06-01
img1004bo.jpg

By emre75029 at 2011-06-01
img1003x.jpg

By emre75029 at 2011-06-01
işte sisilerim
 
Katılım
13 Kas 2008
Mesajlar
191
şuan 7000 devride 90 - 95 arası gidebiliyorum....sanırım 9000 lere çıkardığım zaman 115-120 yapıcak.... ama benim için 0 - 100 performansı çok tatminkar...6 vites olsa 140 da 150 liyide görürmüş motor ..ancak ozaman kontrol artık bizde değil uçuyor oluruuz heralde...
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
0-100 testi yapanınız oldu mu?

Yanlış yapmadıysam benimki 11-12 saniye arası zaman alıyor.
 
Katılım
2 Haz 2011
Mesajlar
1
help :)

s.a. arkadaşlar mondial mc 150 kullanıcısıyım bende ama motoruma sakal felan atmayı düşünüyorum tokat merkzdeyim bana bu konuda yardımcı olacak birisi varmı acaba ?
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
kırmızı rengi cıkacakmı bir arkadaş alacaktı ben kırmızı modeli cıkacakmış dedim deme yav cıkacaksa kırmızı rengig bende bekleyem dedi sonra yalancı cıkmayalım adama ama forumda okudum dedim hemen inandı biraz daha bekleyem dedi bilgisi olursa bilgi verebilirmi acaba
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
@Bugrahan55, subap ayarindan sonra son hizda herhangi bir degisiklik olmuyor ama motorun canliligi inanilmaz degisiyor. Acaip bisey oluyor yani. Sanki baska bi motora binmis gibi.
Son hiz icin disli büyütme isine yönelmek lazim.
 
Katılım
28 Ağu 2010
Mesajlar
1,148
Arkadaşlar bu 150 mc nın yeni modelı olan 150 mcx in fiyati mc yle aynımı olur yoksa baya fark olurmu alcam ama drift alcam belkı begenırsem 150 mcx de alaıblrm
 
Katılım
7 Ocak 2011
Mesajlar
149
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar ben bi mh drift kullanıcısıyım ve siz MC kullanıcılarının son hız konusunda 120 km/h olarak yazıştığınızı okudum.
bunda bi yanlışlık olmasın çünkü benim makina 125 cc sınıfında ama 135 cc ancak ben bile dün 145 km/h hızı gördüm göstergemde.
siz nasıl 120 de kaldınız?
ayrıca göstergelerimiz aynı mc nın sadece siyah tabanlı bizim ki sarı.
ayrıca araç km leriyle de kalibre edildi km ler yani sapma yada yanlış gösterme yok

Bilader sen ne yaptın ya :mrgreen::mrgreen: Bu arkadaş yakında ninjalarla kapışır. :cherry:
 
Katılım
29 Eyl 2010
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
merhaba arkadaşlar.
450 km ye geldim tek depoyla ama hala benzin var.
fakat ne kadar kaldı bilmiyorum
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
Arkadaşlar motoruma topcase taktıktan sonra stop lambamın iyi görünmedigini bir arkadaşım söyledi bende topcasesime led taktım daha dogrusu tapmaya çalıştım ilk sorun topcasedeki kırmızı plastigin altına silikonlu led girmedi silikonu komple sıyırdım ikinci bomba ise arka stop lambasına iki faz bir nötr geliyor hesaplarken tam tersi çıktı iki nötr bir faz geliyormuş ve haliyle stopla fren lambası ayrı olacakken maalesef aynı oldu ama şans böyle daha iyi oldu :queen::queen::queen:





 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst