Daha ne bekliyorsun ki?benim motor nie gitmiyo arkadaşlar her geçengün sanki yavaşlıyo 165 cc 15 hp tmm alt devirler çok güçlü ama 7500 den sonra devir yapmıo motor çok yavaş kalkıyo 100 ü buluyo gerisi yok çok zor gidiyoale:
Walla arkadaşlar.Bence bu kıyas olayını bırakalım..Bizim Mc miz CanavarGelin bunun yakıtını düşürmek için bişeler yapmaya çalışalım..Bence Tek sorun bu...Bugün 2 kişi full yük ile 120 km yi gördüm...150cclik motordan da daha da fazla bişe beklemeyelim...Hız istioyrsanız arka dişliyi küçültün istediğiniz hıza ulaşsın Mc..Ben tavsiye etmem o ayrı konu..Önemli olan Tork dur...5.vitessde bile kafasını dikiyor bu makina...Yeni alacaklara duyrulur...Saygılar
Made in China, yazisini özellikle cektigim dogrudur. Ama sahsi fikrim Cinlilerde o yaziyi özellikle oraya o kadar büyük yapistirmis diye düsünmekten kendimi alikoyamadim.
Artik karsilastirma yapilmamasi konusunda bende hem fikirim, ama bazi arkadaslar hoslaniyor böyle seylerden.
Ayrica sizinle bir duyumumu daha paylasmak istiyorum. Bir rivayete göre MC MR motorlari degil 162cc (ruhsatta yazdigi gibi) 178cc oldugu rivayetleri var. Sanirim yakit tüketiminin de bu denli olmasinin sebebi bu olabilir. Buna benzer duyumlari olan varsa paylasirlarsa sevinirim.
Sayet motorun hacmi 178cc ise gercekten 120km/h son hiz az bence :mrgreen:
Daha ne bekliyorsun ki?Son hıza ulaşması 20 saniyeyi buluyor neredeyse.
Walla arkadaşlar.Bence bu kıyas olayını bırakalım..Bizim Mc miz CanavarGelin bunun yakıtını düşürmek için bişeler yapmaya çalışalım..Bence Tek sorun bu...Bugün 2 kişi full yük ile 120 km yi gördüm...150cclik motordan da daha da fazla bişe beklemeyelim...Hız istioyrsanız arka dişliyi küçültün istediğiniz hıza ulaşsın Mc..Ben tavsiye etmem o ayrı konu..Önemli olan Tork dur...5.vitessde bile kafasını dikiyor bu makina...Yeni alacaklara duyrulur...Saygılar
son hız derken abi??
evet arkadşlar size bir tiyo daha az zahmettli hem tasaruf hem de performas olur diye tahmin ediyorum bu hava filitresinin üserine havayı daha rahat geçirecek bir ince sünger geçirip deneyin eski sıkı dokulu olanını çıkarın deneyen arkadaşlar olusa sonuçların dan haberdar olaalım
evet 150 mc nin yeni modeli 150mcX hakkında bilgisi olan varmı?
arkadaşlar ben bi mh drift kullanıcısıyım ve siz MC kullanıcılarının son hız konusunda 120 km/h olarak yazıştığınızı okudum.
bunda bi yanlışlık olmasın çünkü benim makina 125 cc sınıfında ama 135 cc ancak ben bile dün 145 km/h hızı gördüm göstergemde.
arkadaşlar ben bi mh drift kullanıcısıyım ve siz MC kullanıcılarının son hız konusunda 120 km/h olarak yazıştığınızı okudum.
bunda bi yanlışlık olmasın çünkü benim makina 125 cc sınıfında ama 135 cc ancak ben bile dün 145 km/h hızı gördüm göstergemde.
siz nasıl 120 de kaldınız?
ayrıca göstergelerimiz aynı mc nın sadece siyah tabanlı bizim ki sarı.
ayrıca araç km leriyle de kalibre edildi km ler yani sapma yada yanlış gösterme yok
Sürücünün agirligi, yolun egimi, arkadan esen rüzgar son hizda etkili olabilir. Ama senin yaptigin hiz bana biraz abarti geldi. Sende bi yanlislik olmasin sakin?
Biz 120km/h yi her sartta yapabiliyoruz![]()
Duymadim görmedim. Ama sanki X ibaresi ile bi enduro yada cross habercisi gibi sanki..
????Yeni modelimii var
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:49 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:47 ----------
[/COLOR]
bi forumda okudum abi fuara çıkmış arka lastik kalınlaşmış arka disk fren olmuş bikaç değişiklik daha varmış renk kırmızı diyolardı facedeki grup haricinde bikaç yerde daha yazıyodu inş acele etmemişizdir almakla MC'yi![]()