Mondial Mondial 150 MC Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
tamam neden kzıyorsunuz kı bız cın malı demedıkkı cınlile topluyor dedık cunkı cınde ıscılık bedava ....ama bızımkıler orjınal cın..
dırek cınde cınlı muhendısler gözetiminde uretılıyor:))
 
Katılım
24 Kas 2010
Mesajlar
63
Walla arkadaşlar.Bence bu kıyas olayını bırakalım..Bizim Mc miz Canavar :) Gelin bunun yakıtını düşürmek için bişeler yapmaya çalışalım..Bence Tek sorun bu...Bugün 2 kişi full yük ile 120 km yi gördüm...150cclik motordan da daha da fazla bişe beklemeyelim...Hız istioyrsanız arka dişliyi küçültün istediğiniz hıza ulaşsın Mc..Ben tavsiye etmem o ayrı konu..Önemli olan Tork dur...5.vitessde bile kafasını dikiyor bu makina...Yeni alacaklara duyrulur...Saygılar
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
vakumlu karburatör takmadıktan sonra yakıtın düşmesini unutun ayrıca iridyum buji secenegini bir dahaki buji degişiminde kullanacagım 30000 km bir daha buji degiştirmeyecegim
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
benim motor nie gitmiyo arkadaşlar her geçengün sanki yavaşlıyo 165 cc 15 hp tmm alt devirler çok güçlü ama 7500 den sonra devir yapmıo motor çok yavaş kalkıyo 100 ü buluyo gerisi yok çok zor gidiyo:pale:
Daha ne bekliyorsun ki? :) Son hıza ulaşması 20 saniyeyi buluyor neredeyse.
 
Katılım
26 May 2011
Mesajlar
8
Walla arkadaşlar.Bence bu kıyas olayını bırakalım..Bizim Mc miz Canavar :) Gelin bunun yakıtını düşürmek için bişeler yapmaya çalışalım..Bence Tek sorun bu...Bugün 2 kişi full yük ile 120 km yi gördüm...150cclik motordan da daha da fazla bişe beklemeyelim...Hız istioyrsanız arka dişliyi küçültün istediğiniz hıza ulaşsın Mc..Ben tavsiye etmem o ayrı konu..Önemli olan Tork dur...5.vitessde bile kafasını dikiyor bu makina...Yeni alacaklara duyrulur...Saygılar

:cat::cat::cat::cat: aynen katılıyorum daha fazlasını beklemeyın bence cok tatmınkar bı makıne :) arkadasın da soyledıgı gıbı bıde yakıta cozum bulabılsek :)
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
Made in China, yazisini özellikle cektigim dogrudur. Ama sahsi fikrim Cinlilerde o yaziyi özellikle oraya o kadar büyük yapistirmis diye düsünmekten kendimi alikoyamadim.
Artik karsilastirma yapilmamasi konusunda bende hem fikirim, ama bazi arkadaslar hoslaniyor böyle seylerden.
Ayrica sizinle bir duyumumu daha paylasmak istiyorum. Bir rivayete göre MC MR motorlari degil 162cc (ruhsatta yazdigi gibi) 178cc oldugu rivayetleri var. Sanirim yakit tüketiminin de bu denli olmasinin sebebi bu olabilir. Buna benzer duyumlari olan varsa paylasirlarsa sevinirim.
Sayet motorun hacmi 178cc ise gercekten 120km/h son hiz az bence :mrgreen:
 
Katılım
18 Nis 2011
Mesajlar
66
Made in China, yazisini özellikle cektigim dogrudur. Ama sahsi fikrim Cinlilerde o yaziyi özellikle oraya o kadar büyük yapistirmis diye düsünmekten kendimi alikoyamadim.
Artik karsilastirma yapilmamasi konusunda bende hem fikirim, ama bazi arkadaslar hoslaniyor böyle seylerden.
Ayrica sizinle bir duyumumu daha paylasmak istiyorum. Bir rivayete göre MC MR motorlari degil 162cc (ruhsatta yazdigi gibi) 178cc oldugu rivayetleri var. Sanirim yakit tüketiminin de bu denli olmasinin sebebi bu olabilir. Buna benzer duyumlari olan varsa paylasirlarsa sevinirim.
Sayet motorun hacmi 178cc ise gercekten 120km/h son hiz az bence :mrgreen:

motor mondial motoru olunca son hız 120 ise bence iyi fazla kurcalamamak lazım bugun honda cbf 250 nin yaptıgı hız 140 zaten ...
 
Katılım
13 Kas 2008
Mesajlar
191
dün yanıma mc si olan bir arkadaş geldi ....benim motoru görmüş özelden msj atmış bende gel motorları tanıştıralım dedim....kendisinden rica ettim bi tur attım benim motordaki ıslık sesi onda yoktu alt devirlerde hafif tıkanma da yoktu...yani benim bi doktora gitmem gerekmiyormuş onu öğrendim... bu işin sonundan ne çıkacak bakalım ...

atillanın ybr - mc kıyaslamasına gelince, önceden benim cbf 250 vardı 1 yıl kullandım yani bu motorun en sevdiğim yanı neredeyse onun gibi çevik desem çok abartmış olmam sanırım... titreşimde kabul edilebilir derecede az vites göstergesi çok kullanışlı önemli bir ayrıntı...
sağlamlıkta ise 5000 km yi görmüş atilla var ... ayrıca MC yi bu topic te yazmış bir kurye ark. daha var...
 
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
123
Burada tartışma yapacak değilim ben kullandığım makina hakkında konuşuyorum.kanuni enduro istanbulda toplanan bir makina yerli marka parçaları var.çin lastikleride var ama fiyatına bir gir bak istersen sebebi bu satmamın çakma enduro dediğin makinayı kullandınmı??? kullanana sor bakalım nasıl makina kullanıcılarına bak kaç senelik motorcular???????parasına bak 2.el fiyatlarına bak servis ustalarına kanuninin en güzel dayanıklı motorunu sor.memnundum fakat iş parça fiyatlarına gelince satmak zorunda kaldım arka tekeri ya yurt dışından getircen aynı ölçüde yada orjinalini alcak ne yan sanayi var nede küçücük bir parça uyduramıyorsun.örnek arka teker dış 300 tl:))isteyen siteden fiyatlarına bakar kuralkan netten hatta fren balatasına kadar.2007 cbf 3600 12 taksitken kanuni 3800 tl tl 6 taksitten fazla yapmıyordu.ybr 3,5 falandı.mondial o kullanıcılarını bıktıran arıza makinası 150 crosuda2600.tl idi.parça fiyatları yüzünden sattım.şimdi mr ile devam.bakalım nasıl olacak.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:04 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:59 ----------

evet yakıt olayı için karbüratör gaz ayarını biraz kısarak bir şeyler denemek lazım.çünkü ben sürekli motorun üstündeyim yaz kış yamur çamur dinlemeden devam ederim.yakıt fiyatlarıda malum.kendini amorti etsin motor:))
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Mar 2011
Mesajlar
215
Walla arkadaşlar.Bence bu kıyas olayını bırakalım..Bizim Mc miz Canavar :) Gelin bunun yakıtını düşürmek için bişeler yapmaya çalışalım..Bence Tek sorun bu...Bugün 2 kişi full yük ile 120 km yi gördüm...150cclik motordan da daha da fazla bişe beklemeyelim...Hız istioyrsanız arka dişliyi küçültün istediğiniz hıza ulaşsın Mc..Ben tavsiye etmem o ayrı konu..Önemli olan Tork dur...5.vitessde bile kafasını dikiyor bu makina...Yeni alacaklara duyrulur...Saygılar

evet arkadşlar size bir tiyo daha az zahmettli hem tasaruf hem de performas olur diye tahmin ediyorum bu hava filitresinin üserine havayı daha rahat geçirecek bir ince sünger geçirip deneyin eski sıkı dokulu olanını çıkarın deneyen arkadaşlar olusa sonuçların dan haberdar olaalım
 
Katılım
24 Kas 2010
Mesajlar
63
evet arkadşlar size bir tiyo daha az zahmettli hem tasaruf hem de performas olur diye tahmin ediyorum bu hava filitresinin üserine havayı daha rahat geçirecek bir ince sünger geçirip deneyin eski sıkı dokulu olanını çıkarın deneyen arkadaşlar olusa sonuçların dan haberdar olaalım

Evime Döner dönmez bu konuyla ilgili teknik çalşma başlatacağım :) Hem aldığmz eğitimi de böylece hayata uyarlamaya çalışmış oluruz :)
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
Duymadim görmedim. Ama sanki X ibaresi ile bi enduro yada cross habercisi gibi sanki..
 
Katılım
27 Eyl 2010
Mesajlar
1,326
arkadaşlar ben bi mh drift kullanıcısıyım ve siz MC kullanıcılarının son hız konusunda 120 km/h olarak yazıştığınızı okudum.
bunda bi yanlışlık olmasın çünkü benim makina 125 cc sınıfında ama 135 cc ancak ben bile dün 145 km/h hızı gördüm göstergemde.
siz nasıl 120 de kaldınız?
ayrıca göstergelerimiz aynı mc nın sadece siyah tabanlı bizim ki sarı.
ayrıca araç km leriyle de kalibre edildi km ler yani sapma yada yanlış gösterme yok
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
arkadaşlar ben bi mh drift kullanıcısıyım ve siz MC kullanıcılarının son hız konusunda 120 km/h olarak yazıştığınızı okudum.
bunda bi yanlışlık olmasın çünkü benim makina 125 cc sınıfında ama 135 cc ancak ben bile dün 145 km/h hızı gördüm göstergemde.

Sürücünün agirligi, yolun egimi, arkadan esen rüzgar son hizda etkili olabilir. Ama senin yaptigin hiz bana biraz abarti geldi. Sende bi yanlislik olmasin sakin?
Biz 120km/h yi her sartta yapabiliyoruz :)
 
Katılım
16 Nis 2011
Mesajlar
63
arkadaşlar ben bi mh drift kullanıcısıyım ve siz MC kullanıcılarının son hız konusunda 120 km/h olarak yazıştığınızı okudum.
bunda bi yanlışlık olmasın çünkü benim makina 125 cc sınıfında ama 135 cc ancak ben bile dün 145 km/h hızı gördüm göstergemde.
siz nasıl 120 de kaldınız?
ayrıca göstergelerimiz aynı mc nın sadece siyah tabanlı bizim ki sarı.
ayrıca araç km leriyle de kalibre edildi km ler yani sapma yada yanlış gösterme yok


deşme abi yaramı ya:cherry: gerçi daha 900 km deyim son hız inişte 130 gördüm artık 2000 e doğru sibob ayarından sonra değişirmi bilmem..ama bu konu beni mc den soğutuyo bazan keşke mh alsaydım diyorum 2 si yanyanaydı bunun motor hacmi büyük olduğu için mc aldım :pale:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:47 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:44 ----------

Sürücünün agirligi, yolun egimi, arkadan esen rüzgar son hizda etkili olabilir. Ama senin yaptigin hiz bana biraz abarti geldi. Sende bi yanlislik olmasin sakin?
Biz 120km/h yi her sartta yapabiliyoruz :)


vala ben 110 u düzde hemen yaslıyorum ama sonra ağırlaşıyo:) gerçi 103 kg 1.75 boyunda olmamın bayabi dezavantajı olduğunu düşünüyorum:cherry: ati abi senin boy kg kaçtı? bide sibob ayarından sonra fark oldumu hızda?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:49 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:47 ----------

Duymadim görmedim. Ama sanki X ibaresi ile bi enduro yada cross habercisi gibi sanki..

????Yeni modelimii var

bi forumda okudum abi fuara çıkmış arka lastik kalınlaşmış arka disk fren olmuş bikaç değişiklik daha varmış renk kırmızı diyolardı facedeki grup haricinde bikaç yerde daha yazıyodu inş acele etmemişizdir almakla MC'yi:)
 
Katılım
24 Kas 2010
Mesajlar
63
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:49 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:47 ----------

[/COLOR]



bi forumda okudum abi fuara çıkmış arka lastik kalınlaşmış arka disk fren olmuş bikaç değişiklik daha varmış renk kırmızı diyolardı facedeki grup haricinde bikaç yerde daha yazıyodu inş acele etmemişizdir almakla MC'yi:)


Hangi forummuş yaw o..Nette baktım bulamadım bişey
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst