şşşşşşşşşşşşt milletttttttttttt!
beni özlediniz mi bakiim:cherry:
sonunda yeni motoruma kavuştum arkadaşlarrrr!
uzun araştırmalar sonunda karar verip aldığım motor,
Kırmızı bir HYOSUNG GT250R (Racing) oldu.:mrgreen:
yaw bi buluşma yapalım en kısa zamanda, özledim hepiniziiiiiiiiii
