Mondial Mondial 125 ZN Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
36
@Antikacı (nam-ı diğer sinekahve) ; fotoğraflar cok güzel kutluyorum , kartpostal gibi pek çoğu , harika olmuş :cat: bunları toplu gönderirsen zenscooclub sayfamızada geziler bölümüne ekleyelim yada sen ekleyiver , harika yaw.

@gülşahd , walla temde o kadar yol iyi cesaret kutlarım, fuara bende eşimle gelmek istiyorum 2 davetiyede benim için ayırırmısın.

Hadi gençler fuara :cat:

valla cesarett mi ne bilmem ama delilik işte :cherry: :cherry: :mrgreen: :p

ismini ekledim +1 olarak....
 
Katılım
21 Eki 2006
Mesajlar
107
yaşasın zen kardeşliği
fuara katılım fazla olur inşallah arkadaşlar gülşah ın emeğini boşa çıkarmayalım kalabalık olalım
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
702
Yaw biz kalabalık olalım falan diyoruzda Gülşah bilet ayarlamak problem olacakmı senin için veya bir kotamız varmıdır şukadar kişiye ayarlayabilirim gibi ona göre fazla coşmayalım ???
 
Katılım
17 Eki 2006
Mesajlar
196
ben bi tüyo vereyim gülşah için sorun diil bilet ayarlamak :mrgreen:

unutmadan bi kaç bilet de bende var yetmezse kırışırız biletleri
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
757
2 davetiye'de bende var arkadaşlar gelirken yanımda getiririm ne olur ne olmaz.

Her iki gezinin fotolarınada bayıldım. Antikacı yine delirmiş :) Özellikle karlar altındaki o trabzon tabelasına bayıldımmm. Gülşah'da sıkı bir tur yapmış. Kaçar km yol yaptığınızı merak ettim. Helal olsun ve ellerinize sağlık. :cat:

Herkeze iyi haftalarrrr

ii gunner.
 
Katılım
1 May 2006
Mesajlar
425
@antikacı
resimlerine ve anlatınıma olan hayranlığım gün geçtikçe artıyor harika bir macera daha:cat:
@gulsah
biletler için çok teşekkür ederim;) ayrıca senin resimlerde bir harika büyük cesaret valla
 
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
375
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
fuara bende varım
...........................
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
36
derwish biletin ok :p

şuan itibariyle elimde 25-30 tane bilet var.... boşta... :cat: :queen: :queen:

bu arada 400 km yol yaptım...

Arkadaşlar,

MOTOSİKLET 2007 Lütfi Kırdar'daki fuar için;

11/03/2007 Pazar günü Lütfi Kırdar Kongre salonu önünde saat 11:30 de buluşuyoruz giriş saatimiz 12:00

Gelen arkadaşların davetiyeleri kapıda kendilerine verilecektir.

Gelecek arkadaşların isimlerini yazdırmalarını rica ederim. Listedeki sayı oranında davetiye ayıracağım

ayrıntılı bilgi için [email protected] adresine mail atabilirsiniz

Liste

1)gulsahd
2)alper
3)darkform
4)umutpoy
5)naciçino + 3
6)bahtiyarefe
7)siyahus + 1
8)derwish
9)redline (5 adet)
 
Katılım
21 Eki 2006
Mesajlar
107
@ @-'-,-Şah
Bu Arada Benİmle 2 KİŞİ Daha Gelİcek Yanİ Arti 3 Olarak DÜzeltİrsen Sevİnİrİm
 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
757
Gülşahcım.

Bizim Redline'cılar da geliyorlar. 5 de onlara ayırabilirmiyiz kontenjandan.

Selamlar,
Barış
 
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
375
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
barbarian ın ismini göremedim listede
gelmiyor mu hacı ?
bu arada eğer kalırsa +2 adet daha isterim
 
Katılım
26 Eyl 2006
Mesajlar
319
ya arkadaşlar sizlerden zenine guwenipte canakkale gezisine katılcak olan yokkmuuuu???
 
Katılım
26 Eyl 2006
Mesajlar
319
aaa siz sitede topiklere bakmıomusunuz hiç cık cık oldumu şimdii hata bu cumada bostancıda kalamalık bi buluşma war bi bakın topiklere derim..
ayrıca eet gitmeyi düşünüorum önce zenimle gidiyim deneyim olur dedim kulanamadığım yerde arkıma wercektim ama arabayla katılanda war onlarla katılcam bi bakın isterseniz cok gurur werici bi etkinlik kesinlıkle herkezin gelemsini isterım

linkinide atiyim baride bakmanız kolay olsun ;)
http://www.motosiklet.net/forum/duy...kkale-sehitlerini-anma-toreninde-bulusma.html
 
Katılım
17 Eki 2006
Mesajlar
196
arkadaşlar ben elif e katılıyorum bu ay olmazsa nisan da kesin gidiyorum zaten
 
Katılım
26 Eyl 2006
Mesajlar
319
tebrikler ismail ;) ama şehitleri anma toreninde oraqsı super olucak emin olun ;)
 
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
375
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
17 sinde hava müsait olursa ben gitmek istiyorum gece konaklayacağım ama yer bulmak büyük sıkıntı. yok yaklaşık 6 saat bizim motorlarla ne olur bilemem.

aslında toplanıp bir konuşalım......
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst