Mondial Mondial 125 ZN Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Eki 2006
Mesajlar
107
@bahtİyarefe
Olurmu HİÇ KardeŞİm Ya Her Zaman Beklİyorum BaŞimin ÜstÜnde Yerİn Ver DİĞer TÜm Zen KardeŞlerİm Gİbİ Ters Saatlerde GelmİŞsİndİr Sen Eger İzİnlİ DeĞİlsem 16:30 Da Kesİn Magazadayim Beklİyorum
 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
757
@ bahtiyarefe
bahtiyarcım benim ofis sayenizde doldu taştı. Bir oda resmen ambar oldu. Bir dahaki sefere işallah. Yinede teşekkürler. Bende başta umutpoy, ismaill, derwish, thebarbarian ve siyahus olmak üzere tüm duyarlı arkadaşlarıma teşekkür ediyorum. 15 koliden fazla malzeme topladık. Yakında buraya fotoğrafları düşerim.

Her öğrenciye en az 1'er adet düşecek şekilde kalem, defter, silgi, kalemtraş, A4 kağıt ve benzeri kırtasiye malzemelerinden tutunda, kışlık giyeceklerden, şekerlemeye, türlü ansiklopediler ve ders kitaplarından oyunlarıyla birlikte 1 adet playstation 1'e kadar 15 koli dolusu yardım malzemesi... Herkeze teşekkürler. Tüm bu yardımlar 220 küçük arkadaşımızın dünyaya daha geniş bir perspektifden baklamarına ve yarın ülkelerine daha bilinçli hizmet edebilecek bireyler olmalarına azda olsa katkıda bulunacaktır.

Özellikle ve özellikle yardımların toplanmasında günlerdir benimle birlikte (bazen sabahın geç saatlerine kadar) koşuşturan umutpoy ve ismaill kardeşlerime, günlerce pikap'ına el koyduğum can dostum Bimen Ateş'e ve ciddi bir yardımda bulunan Aktif Balıkadamlar Kulübü ve çalışanlarına sevgilerimi yolluyorum.

ii gunner.
 
Katılım
21 Eki 2006
Mesajlar
107
MESAJ 1-
USA'dan 1 konteyner dolusu "tekerlekli sandalye" geldi ve talebe
bagli olarak dagitim yapilacak. Cevrenizde tekerlekli sandalye
ihtiyaci olan ve temin sansi bulunmayan kisiler var ise LUTFEN
ACILEN BILDIRIN!Altunizade Kulubu olarak temin edip kendilerine
ucretsiz olarak verilecektir..
Erol AYVACIKLI
NGM Uluslararasi Tas.Tic.Ltd.Sti.
Kosuyolu-Istanbul
Tel: 0216 326 41 66
Fax: 0216 326 33 53
E-posta: [email protected]
[email protected]

MESAJ 2-
Turkan SABANCI isimli tam donanimli bir okul var, gormeyen cocuklar icin.
Hatta aralarinda zeka yonunden kusurlu ama egitilebilir.
Ancak gormeyen cok sayida cocuk da var. Istenirse, yatili bolumu de var.
Ama ogrenci sayisi kapasitesinin altindaymis...
Yer: Uskudar
Tel: 0-216-310 49 12
Mudur: Feyzullah GULER

MESAJ 3 -
Veysel VARDAL Gorme Engelliler Ilkogretim Okulu.
Yer: Sariyer
Tel: 0-212-201 12 92
Mudur: Muzaffer TEN
Bu okullar ogrenci azligindan kapanma tehlikesi icinde.
Oysa kimbilir,bu imkanlara muhtac kac cocugumuz var cevremizde.
Bize dusen gorev, bu cocuklarimizi bulup bu imkani onlara ulastirmak.

Lutfen Bu Mesajlari Cevrenizdeki Herkese Ulastirin, Belki Bir Cocugun
Egitilmesine, Ya Da Tekerlekli Sandalye Ihtiyaci Olan Birisine
Faydamiz Dokunur.

ULUSLARARASI ACIL NUMARA: 112

Eger telefonunuz kapsama alani disindaysa ve acil bir durum
var ise, 112'yi cevirin. Varolan herhangi bir network
bulunup,yardým isteyebilirsiniz. Daha enteresani, tus
takiminiz kilitli olsa dahi, 112 cevrilebilir.

EGER UZAKTAN KUMANDALI ARAC ANAHTARINIZI ARACINIZDA KILITLI
UNUTURSANIZ:

Aracinizin yedek anahtari baska birinde varsa, aradaki mesafe
ne olursa olsun, o kisiyi cep telefonunuzla arayin.
Aracinizin kapisina
25-30 cm uzakta cep
telefonunuzu tutun, karsi taraf da yedek anahtarin acma
dugmesine(cep telefonuna yakin bir mesafede
tutarak) basin. Kapiniz acilacaktir ve Bagaj icin de
gecerlidir.

GIZLI PIL GUCU :

Eger cep telefonunuzun pil seviyesi çok düsükse ve acil bir
telefon bekliyorsaniz; Nokialar, rezerve pile sahiptir.
*3370# tuslarýna basarak, telefonunuzu, rezerv pille çalisir
hale getirebilirsiniz. Cihaziniz pil seviyesinde %50 artis
gösterecek ve telefonunuzu sarj ettiginizde, rezerv piliniz
de tekrar dolacaktýr.

444 0 911

Turkiye'deki tum hastaneler ayni numarada birlesti.
Acil durumlarda 444 0 911 numarali telefon hattini arayan
Vatandaslar, en yakin hastaneye en hizli sekilde
ulasabilecek, ilgili hastaneden ambulans aninda yola
cikacak.

Cep telefonundan aranma durumunda ise oturulan sehrin alan
kodu ile birlikte 444 0 911 numaralý hat aranacak. Ornegin
cep telefonundan (0212) 444 0 911 numarayi arayan vatandas,
Istanbul'da, kendisinin bulundugu noktaya en yakin hastaneye
en hizli sekilde ulasabilecek.

Sabit telefonla aramada ise herhangi bir kod cevirmeden
direkt 444 0 911 aranacak. Bu telefon arandiginda kisiye en
yakýn hastaneden ambulans olay yerine gönderilecek.
mumkun oldugunca forward edin ihtiyacýnýz olmamasý dilegiyle
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
36
Arkadaşlar,

MOTOSİKLET 2007 Lütfi Kırdar'daki fuar için;

11/03/2007 Pazar günü Lütfi Kırdar Kongre salonu önünde saat 11:30 de buluşuyoruz giriş saatimiz 12:00

Gelen arkadaşların davetiyeleri kapıda kendilerine verilecektir.

Gelecek arkadaşların isimlerini yazdırmalarını rica ederim. Listedeki sayı oranında davetiye ayıracağım

ayrıntılı bilgi için [email protected] adresine mail atabilirsiniz

fuarlutfiti6.jpg
 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
757
@Gülşah
baştacısın...
+1 Ordayım :)

@ nacicino
guzel paylaşım, teşekkürler :cat:
Akabinde cep telefonuyla uzaktan arabanın kapılarını açabilme ve nokia'nın rezerve pil gücü hikayeleri hakikaten doğrumu ? Acayip şaşırdım inanasım gelmiyor :) Eğer doğru ise LG'de böyle bir rezerve pil hikayesi neden yok :)

Herkeze selamlar, mutlu hafta sonları...

ii gunner.
 
Katılım
1 May 2006
Mesajlar
425
@gulsah
çok harika bir haber bende oradayım:)
@elif
iyilik elif sen nasılsın:) unuttun bizi sanmıştık:)
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
36
Arkadaşlar;
Biliyorsunuz geçenlerde acı bir kayıp verdik... Zagor Ahmet abi... kendisini forumlardan tanıyorum tanışmışlığım yok ama onu, onu tanıyanlardan o kadar çok dinledim ki.... Ahmet abim (abim diyorum çünkü ardınddan bile anlatılanar, tecrübeleri o kadar içima işledi ki....) anısına yarın Sakarya'ya gideceğim... Skarya'da beni Sakarya motosiklet sitesindeki arkadaşlar karşılayacak... sabah 10:30'da yola çıkacağım...


ayrıca Sakarya'da ki arkadaşlarla da tanışma fırsatı bulacağım için mutluyum....

Dönüşte fotoları paylaşırım....


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Arkadaşlar,

MOTOSİKLET 2007 Lütfi Kırdar'daki fuar için;

11/03/2007 Pazar günü Lütfi Kırdar Kongre salonu önünde saat 11:30 de buluşuyoruz giriş saatimiz 12:00

Gelen arkadaşların davetiyeleri kapıda kendilerine verilecektir.

Gelecek arkadaşların isimlerini yazdırmalarını rica ederim. Listedeki sayı oranında davetiye ayıracağım

ayrıntılı bilgi için [email protected] adresine mail atabilirsiniz

Liste

1)gulsahd
2)alper
3)darkform
4)umutpoy
5)naciçino + 1
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Eki 2006
Mesajlar
107
@gülşah
biletlere yardımcı olman süper keşke bende adımı yazdırabilseydim
@darkform
aslında fazla bir fikrim yok ne yalan söyliyim banada arkadasım gönderdi:)

unutmadan şu kahve seminerini tekrarlamak istiyorum bu sefer katılım çok olsun lütfen ya ömür plaza starbucks ta görmek istiyorum hepinizi

@gülşah
evet durum değişti bende geliyorum
5.sıraya naciçino yazabilirsin tşk
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
36
03/03/2007 Adapazarı yoluna attık kendimizi

evet arkadaşlar....

sabah 10:30 çıkmayı planladığım yolculuğum için karakızımı ofise çekip yol için hazırladım... ilkyardım malzemelrim, yedek parçalar vs...

pict0001sh2.jpg


herşey hazırdı artık ve sonrasında angelmen'nin hazırlığının bitmesi ardından 11:45'te yola çıktık... ilk etapta hava kötü olduğu için kimse bırakmadı ama sonuçta söz konusu olan benim di mi??? ;D Allah'ın izniyle bişi olmaz dedim ve yola koyuldum...

Kurtköy Mehmetçik gişelerine kadar çiseleyen yağmur eşliğinde yol aldık... yağmurdan çok kamyon ve tırların lastiklerinden gelen çamurlarla yıkanır gibi olduk ;D ;D ayrıca ön camın ne kadar faydalı olduğunu test etmiş oldum... süper valla çamur falan yağmıyor kaskınızın vizörüne... tabii bir çok kez çamurdan görünmez olan ön camı silmek için durmak zorunda kaldığımı da itiraf ediyorum....

pict0006zv4.jpg


Kurtköy Mehmetçik tesislerindeki heykel

pict0007jx1.jpg


bu da angelmen ;D

pict0008il5.jpg


bu arada yrudum insanın gözü karalığınabir kez daha şahit oldum.... resimdeki minibüsün üzerinde nerdeyse 2-3 oda dolusu eşya vardı... bunların arasında yün yatak, pet şişeler falan da vardı.... ??? :-\

pict0012rb2.jpg


2 kez benzin almak için durdum vs derken giderken fazla oyalandığımız için 14:45 gibi Adapazarı gişelere vardık... gişe çıkışında bizi GÜnan, Kemal abi ve Hakan karşıladılar... Motorumu bi petrole bıraktık ve arabayla Adapazarı turumuza başaldık... tabiiben bu aşamada kendilerine nie motorla olmadıklarını soramadım çünkü hala motor kullanıyor gibiydim transa geçmiştim yani... ;D

ilk olarak Sakarya'nın meşhur bir o kadar da leziz Islama köftesini tatmaya gittik ve gerçketen süperdi... yanındaki şırayı da unutamam bu arad Kemal abi.... normalde yeni lezzetleri deneme kosunda çekingen olan bana şırayı içirtti ve ne de iyi etti... tşk :D

sa552783jc8.jpg


pict0020da2.jpg


pict0017cl6.jpg


pict0018la5.jpg


pict0019kf6.jpg


Adapazarı'na ayak bastıktan 1 saat sonra güneşin yüzünü göstermesi ve dönüş yolunun büyük bir kısmında bizi yalnız bırakmamasını da şanslı oluşuma bağlıyorum ;D ;D ;D yemekten sonra Sakarya Motosikletçiler Spor Klübü'nün prefabriğini ziyaret ettik... sevgili Oduncu nam-ı diyar Jinlulu Croscu ;D ve Boncuk'l ;D tanışma fırsatı da bulduk...

pict0026kg4.jpg


pict0030cm3.jpg


sa552787iy5.jpg


sa552789pq3.jpg


sa552791yq3.jpg


sa552795zu6.jpg


sa552796zn5.jpg


sa552797rr1.jpg


daha sonra Sofuoğlu'na uğradık... Sinan Sofuoğlu'yla tanışma fırsatı bulduk... bize gösterdikleri ilgiden dolayı kendilerine de teşekkür ederiz...

pict0034eb4.jpg


sa552798ki0.jpg


sa552799ae4.jpg


ve geri dönüş için hazırlık...

sa552804jc6.jpg


sa552807kz4.jpg


sa552809sp2.jpg


sa552813eb1.jpg


sa552815xt2.jpg


sa552817uk6.jpg


sa552818lb0.jpg


sa552819ay0.jpg


sa552820ev7.jpg


sa552821pi4.jpg


dönüş yolu her zaman inandığım gibi daha kolay ve de kısa sürdü... bu arada motorumun durmadan 150 km yol gitmesi de beni sevindirdi... ;D

herşey için hepinize teşekkür ediyorum.... ayrıca... imzalı Kenan Sofuoğlu posterleri ve SMSK armaları ve stickerları için Kemal abi teşekkürler... ;D ;D ;D

{ :'( Ahmet abi'yi (zagor) saygıyla anıyorum :'(}
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
44
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
@gulsahd
Fotolar çok güzel. Bu arada beni de yaz bari.Hatta +1 yaz . Gelecek birilerini bulurum herhalde.

@all
Ölümüne kankayız. Çok mu duygusal oldu ne:)

@darkform
iyi geceler. Yat uyu artık.:)
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Eyl 2005
Mesajlar
76
oooohhh kış mış demeden herkes geziyor maşallah

HERKES GEZERDE BEN DURURMUYUM



125 znnin karla imtihanı




kim demiş bu motorla sadece şehir içinde gezersiniz diye

hdrnebi2702200741es6.jpg






birkaçgün önce atladım zenime aldım fotoğraf makinemi fulledim depomu ver elini doğu karadeniz dağları

hdrnebi2702200711dd6.jpg





az gittim uz gittim dere tepe düz gittim bol bol kaydım düşmedim

hdrnebi2702200746qt0.jpg






zenini seversen bırakmaz yolda
kirlenirse kirlensin
çamur bile güzel durur onda


hdrnebi270220077si5.jpg






rakım arttı karlar yükseldi hava soğudu ama dönmedim

hdrnebi2702200731jx2.jpg






boş yayla evlerini geçtik bir bir zenim kırmızı evler kırmızı

hdrnebi27022007301copyds4.jpg







elektrik lambalarına ulaşmama yetecek kadar yükselince kar durdum lambayı öptüm

hdrnebi2702200722we9.jpg







zene baktım sordum nasılsın iyiyim dedi abi dağ havası yaradı valla... devammı dedim devam dedi

hdrnebi270220076tw7.jpg







çıktık hıdırnebi yaylasının başına kimse yok ben, zen ve yaban hayvan izlerinden başka

hdrnebi2702200721bd8.jpg




hdrnebi2702200733zt1.jpg




hdrnebi2702200728ul1.jpg




hdrnebi270220071md3.jpg




img1888hn7.jpg




hdrnebi2702200726rr0.jpg





img1865ny3.jpg








yorulduğumda dinlendim zen bekçilik yaptı bana

hdrnebi2702200755hq5.jpg







akşam olmadan dönme vakti gelmeli... yollar kapanmadan dönmeli trabzona...! ama nasıl ???

img1997oa7.jpg





döndüm döndüm merak etmeyin zenim yolda bırakmaz beni
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
36
valla süper ne diyim imrendim sinekahve... :cat: :queen: :bounce:


Arkadaşlar,

MOTOSİKLET 2007 Lütfi Kırdar'daki fuar için;

11/03/2007 Pazar günü Lütfi Kırdar Kongre salonu önünde saat 11:30 de buluşuyoruz giriş saatimiz 12:00

Gelen arkadaşların davetiyeleri kapıda kendilerine verilecektir.

Gelecek arkadaşların isimlerini yazdırmalarını rica ederim. Listedeki sayı oranında davetiye ayıracağım

ayrıntılı bilgi için [email protected] adresine mail atabilirsiniz

Liste

1)gulsahd
2)alper
3)darkform
4)umutpoy
5)naciçino + 1
6)bahtiyarefe
7)siyahus + 1
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
702
@Antikacı (nam-ı diğer sinekahve) ; fotoğraflar cok güzel kutluyorum , kartpostal gibi pek çoğu , harika olmuş :cat: bunları toplu gönderirsen zenscooclub sayfamızada geziler bölümüne ekleyelim yada sen ekleyiver , harika yaw.

@gülşahd , walla temde o kadar yol iyi cesaret kutlarım, fuara bende eşimle gelmek istiyorum 2 davetiyede benim için ayırırmısın.

Hadi gençler fuara :cat:
 
Katılım
17 Eki 2006
Mesajlar
196
slm arkadaşlar,
ne yalan söyliyim forumun bu kdr hareketli olması gözlerimi yasarttı :salut: :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst