Mondial Mondial 125 ZN Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 May 2006
Mesajlar
425
@elif
gel tabi bekleriz;)
@fuar tayfası
nasıl yapıcaz? toplu mu gidicez yoKSA orada mı buluşucaz?
anadolu yakasındaki arkadaşlarım haremde buluşalım derim ;)
 
Katılım
26 Eyl 2006
Mesajlar
319
taam pekim ;) olmadı benım bı tanıdıgımda gıtce-k o bnı arabayla getırır orada bulusuruz ;)
 
Katılım
21 Eki 2006
Mesajlar
107
@talha
kardeşim sen yasıyormusun ya sana en yakın olan ben olmama ragmen ben bile göremiyorum seni nerelerdesin finaller bütünlemeler gçti halen yoksun fuara beraber gidelim @boncuk bizi duyuyormu acaba o da öncümüz olur

@TEKRARDIR
istanbul dışındaki zen sever arkadaşlar nerelerdesiniz fuara az kaldı sesiniz çıkmıyor yardımcı olmak için tüm zen ciler bekliyor gülşah arkadaşımızın davetiyeleri bitecek ona göre
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Eki 2006
Mesajlar
196
@zenscooclub

slm arkadaşlar,

bilindiği üzere pazar günü fuardayız, düşündük ki fuardan önce hep beraber bi kahvaltı süper olur gelmek isteyenleri bekliyoruz...


yer : dolmabahçe sarayı önü

saat : 10:30
 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
757
ismail beylerden güzel bir teklif ancak katılamayacağım. tek tatil günümde biraz uyumayı tercih ediyorum velasıl bu hafta içi toplasan 15-20 saat uyudum ve anadolu yakasından kahvaltıya gelmek için dahada erken kalkmak gerekir :( Bir dahaki sefere işallah. Yanlız bu sefer baya güzel bi grup olucaz galba hepinizide özledim pazar günü görüşmek üzereeee

ii gunner.
 
Katılım
1 May 2006
Mesajlar
425
@ismail
farketmez abi bana her durumda pazar günü orada olacağım. kahvaltı da güzel olur yani;)
 
Katılım
17 Eki 2006
Mesajlar
196
kardeşim uyu uyu nereye kadar biz uyumayı bilmiyoruz sanki yaw sanki her zaman beraberiz :pr:
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
şşşşşşşşşşşşt milletttttttttttt!

beni özlediniz mi bakiim:cherry:

sonunda yeni motoruma kavuştum arkadaşlarrrr!

uzun araştırmalar sonunda karar verip aldığım motor,

Kırmızı bir HYOSUNG GT250R (Racing) oldu.:mrgreen:

yaw bi buluşma yapalım en kısa zamanda, özledim hepiniziiiiiiiiii:)
 
Katılım
25 Haz 2006
Mesajlar
677
dreamdark hayırlı olsun kazasız belasız kullanman dileğimle
ya pazar fuar öncesi kahvaltı fikri benimdi ama misafirlerim olacağı için :queen: katılamayacağım :(((( direk fuara gelirim artık orda görüşürüz
 
Katılım
17 Eki 2006
Mesajlar
196
arkadaşlar ortaya bi fikir atıp gelmiyosunuz kahvaltı iptal o zmn bende gitmiyorum hevesim kalmadı
 
Katılım
25 Tem 2006
Mesajlar
195
hayırlı olsun abi güle güle kazasız belasız kullan inş yarın ki fuarda görüşürüz gelrısen yeni cihazıda görmüş oluruz :wiinkk:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
44
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
@ismail
kankam benim be senin emeğin yeter.sen iste yarın istediğin yerde olurum
redline dan mehmette bizi destekliyor
@oytun
termal içliği unutma
 
Katılım
1 May 2006
Mesajlar
425
evet ne oldu bu fuar işi? kesin olarak saat kaç ta ve nerde buluşuyoruz ?? bana kahvaltı uyar ;)
 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
757
Arkadaşlar Sabah saat 10:30 arabalı vapuruyla Anadolu yakasından avrupa yakasına geçiyoruz. Saat 10:15 gibi Derwish'le ben iskele önünde olacağız, bilginize.

yarın görüşürüsss :cat:
ii gunner.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst