- Katılım
- 21 Haz 2006
- Mesajlar
- 3,364
Arkadaşlar, kahvaltı ve fuar olayına katılmayı çok isterdim ancak, yarın saat 07:00 ile 15:00 arasında çalışıyor olacağım maalesef
ale: malum televizyonculuk bööle bişey işte
Ama 15:00' te işten çıktığımda(Maslak), eğer hala bir arada olursanız, mutlaka yanınıza gelmek isterim
Kısmetse yarın grşrz inşallah bakalım
Ama 15:00' te işten çıktığımda(Maslak), eğer hala bir arada olursanız, mutlaka yanınıza gelmek isterim
Kısmetse yarın grşrz inşallah bakalım




